Jurien wint glansrijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het laatst komt iedereen weer het huis in, voor een gezamelijke Grande Finale.
hahaha ook dat zou me niks verbazen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het laatst komt iedereen weer het huis in, voor een gezamelijke Grande Finale.
Toen hij nog in het huis zat: Maik voorop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo is een lieve meid en echt in wat ze doet iedereen in huis voelt dat.
Met pruiken en al !!! Je zit er vast weer bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
mo heeft flip gekozenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef itsme het volgende:
raar.
Wie heeft er dan nog meer voor Flip gekozen?
Gerard: Sharon en karim
Karim: gerard en sharon
Sharon: Gerard en?
Laura: Mo en Sharon
Jo: Flip en Mo?
Flip: Jo en Mo
Gert is ook bingo-koninginquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Met pruiken en al !!! Je zit er vast weer bij
Nee die leverworst kan hij zelf wel kopenquote:
klopt heel goed neergezet in de dailyquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef akveor het volgende:
Laura moet natuurlijk gaan omdat ze Joanna heeft gebekstekt...
Zo zijn de volgende nominatieronde de verhoudingen weer ongeveer gelijk.
En weer geen briefquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Coos het volgende:
Maar wat een flutuitzending was het weer.![]()
Zó knullig dat het ook wel weer leuk is. Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Die zal dan morgen wel komen.quote:
denk niet dat er nog een brief komt. Zo gauw Jo over haar ex begint, hebben we een sl.quote:
Jo staat toch altijd wel redelijk hoog in de polls dacht ik?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef waterkant het volgende:
weet zeker dat het jo gaat worden...hoezo gescript
Ik ga stakenquote:
Die brief hang als een worst voor de neuzen. De fuckers Ik wil lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk niet dat er nog een brief komt. Zo gauw Jo over haar ex begint, hebben we een sl.
Dus hoezoe zou er dan een brief kunnen komen????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |