Rode knopquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe wist jij dat? Had je al zitten bellen of smssen dan?
datquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Vultarian het volgende:
gooi die brief er maar in dan voor het begrip van de breezercrowd
Vrijbrief toch ofzo... Nou weet ik veelquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Omdat bedelen en zielig doen tegen je medebewoners helpt
yo, die heb ik ookquote:
Die brief mag ze donderdag natuurlijk met de live show openen. Hierin is te lezen dat Jo veilig is en niet weg hoeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef rico80 het volgende:
Ben benieuwd of die brief morgen of in de live-show nog net voor t stemmen op de proppen gaat komen
er werd geen uitsluitsel gegeven, maar het zal wel niet, alleen om kijkcijfers op te krikkenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrijbrief toch ofzo... Nou weet ik veel
Alleen maar meer reden tot kijken, als ze de boel louche besjoemelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Razor21 het volgende:
Dat van Jo is enkel een valstrik. Dan kunnen ze a.s. donderdag 1.5 uur lang de grote Jo-Show opzetten met al haar familie in de uitzending.
En uiteindelijk mag zij erin blijven omdat haar moeder dat gaat voorkomen.
Mensen open toch uw ogen en stopt met kijken.
Nou, daar stonden die foto's al... nog voordat ze werden genoemdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yo, die heb ik ook![]()
alleen, ik stem nooit en bij ons werkt dat nog niet (dorp)
Laura heeft vanmiddag al laten blijken dat ze het niet zo erg zou vinden om weer naar haar familie terug te gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
Ben benieuwd hoe Laura hierop gaat reageren... Jo en Mo zouden gaan roepen dat ze naar huis willen 'als het zo moet' en drama schoppen enzo.. Dus als Laura enigszins volwassen reageert siert dat haar.
Ik ook , maar bellen doe ik echt niet. Ik kan mijn centen wel beter gebruiken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Coos het volgende:
Ik wil de pleuris zien uitbreken dus iedereen je helemaal gek bellen/smssen voor Laura!
quote:
Die doet toch nooit watquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Coos het volgende:
Ik wil de pleuris zien uitbreken dus iedereen je helemaal gek bellen/smssen voor Laura!
Mo dus, wederzijdse vriendendienst.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef itsme het volgende:
raar.
Wie heeft er dan nog meer voor Flip gekozen?
Gerard: Sharon en karim
Karim: gerard en sharon
Sharon: Gerard en?
Laura: Mo en Sharon
Jo: Flip en Mo?
Flip: Jo en Mo
Mooi ik nietquote:
Voor Geer zeker.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook , maar bellen doe ik echt niet. Ik kan mijn centen wel beter gebruiken.
PRECIESquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo is een lieve meid en echt in wat ze doet iedereen in huis voelt dat.
laura daarentegen is zo NEP als watquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Op het laatst komt iedereen weer het huis in, voor een gezamelijke Grande Finale.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Weezy77 het volgende:
met hoeveel man blijven ze nu eigenlijk in de finale? 2 of 3?
Laura die over lijken gaat? Ze is er zelf volgens mij stiekem één.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Zo en Laura naar huis
Terecht wat mij betreft, Joanna is gewoon egoistisch, maar Laura gaat over lijken....
Lekker veul SMSjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het laatst komt iedereen weer het huis in, voor een gezamelijke Grande Finale.
Jurien wint glansrijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het laatst komt iedereen weer het huis in, voor een gezamelijke Grande Finale.
hahaha ook dat zou me niks verbazen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen hij nog in het huis zat: Maik voorop.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Met pruiken en al !!! Je zit er vast weer bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
mo heeft flip gekozenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef itsme het volgende:
raar.
Wie heeft er dan nog meer voor Flip gekozen?
Gerard: Sharon en karim
Karim: gerard en sharon
Sharon: Gerard en?
Laura: Mo en Sharon
Jo: Flip en Mo?
Flip: Jo en Mo
Gert is ook bingo-koninginquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Met pruiken en al !!! Je zit er vast weer bij
Nee die leverworst kan hij zelf wel kopenquote:
klopt heel goed neergezet in de dailyquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef akveor het volgende:
Laura moet natuurlijk gaan omdat ze Joanna heeft gebekstekt...
Zo zijn de volgende nominatieronde de verhoudingen weer ongeveer gelijk.
En weer geen briefquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Coos het volgende:
Maar wat een flutuitzending was het weer.![]()
Zó knullig dat het ook wel weer leuk is. Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Die zal dan morgen wel komen.quote:
denk niet dat er nog een brief komt. Zo gauw Jo over haar ex begint, hebben we een sl.quote:
Jo staat toch altijd wel redelijk hoog in de polls dacht ik?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef waterkant het volgende:
weet zeker dat het jo gaat worden...hoezo gescript
Ik ga stakenquote:
Die brief hang als een worst voor de neuzen. De fuckers Ik wil lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk niet dat er nog een brief komt. Zo gauw Jo over haar ex begint, hebben we een sl.
Dus hoezoe zou er dan een brief kunnen komen????????
3quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Weezy77 het volgende:
met hoeveel man blijven ze nu eigenlijk in de finale? 2 of 3?
Ik stop er ook meequote:
van mij hoeft er geen brief te komen hoor. Heb geen zin in weer een week gezeik en steeds alle streams op Jojankaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die brief hang als een worst voor de neuzen. De fuckers Ik wil lood om oud ijzer
Zet de bak ook gelijk buitenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Coos het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/ca061790e7e0a9d7970ee782d270fda3.png]afbeelding ] [/url]
Is die brief geen twitter geintje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die brief hang als een worst voor de neuzen. De fuckers Ik wil lood om oud ijzer
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Coos het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/ca061790e7e0a9d7970ee782d270fda3.png]afbeelding ] [/url]
wordt geregisreerd... laura kan het schudden..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
van mij hoeft er geen brief te komen hoor. Heb geen zin in weer een week gezeik en steeds alle streams op Jojanka
Is dat zo ? Geen idee .quote:
quote:
waarschijnlijk maakt het niemand uit wie er uitgaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
zo stil hier op het forum , nog niet eerder meegemaakt
mij ook niet zo veel. Denk dat ik Laura nog iets erger vindt dan Jo, dus Lau eruitquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
[..]
waarschijnlijk maakt het niemand uit wie er uitgaat
Je bent weggestemdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |