Die allitereert wel lekker.quote:
Nu wordt hij vast bangquote:
Die is wel meesterlijk jaquote:
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
Try before you die: straalbezopen achter het stuur kruipen.
Stom genoeg is het grappig
En terecht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zap weg bij BNN-programma's. Eigenlijk zap ik weg bij vrijwel alles. Ik heb een televisie voor SYTYCD.
Die fase zijn we al ontgroeid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]en voor Peuters dvd's met Teletubbies?
Wie, wat, waar? Als je daarnaast gewoon blijft werken, is het prima te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
10.000 euro elke maand, je hele leven lang.
Ik heb nieuws voor je, over 20 jaar of misschien nog wel eerder, is dat een stuk minder waard![]()
Tenzij het geindexeerd wordt, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen
Jemig. Nerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
Ik heb nieuws voor je, over 20 jaar of misschien nog wel eerder, is dat een stuk minder waard![]()
Jij blijquote:
Hoofdprijs van Konininginnedag loterijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie, wat, waar? Als je daarnaast gewoon blijft werken, is het prima te doen.
Misschien wel, maar het blijft ook al is het over 20 jaar veel minder een leuk zakcentjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef STING het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |