SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
Zin in morgen!Dat vieren ze ook in Dld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
Zin in morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zie ik volgens mij hierboven al een beetje wat je gaat doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Delan het volgende:
, heeeeeeeel eventjes hier en dan alles klaarmaken voor een paar heerlijke (verrasings) dagen en weekend met mn lieverd! d.w.z, opruimen, stofzuigen, bedden opmaken, tas inpakken, douchen en dan slapen!! druk dus nog vanavond maar zin in de aankomende dagen
Ik fix je wel.quote:
Alles jonger dan 5 miljoen jaar boeit sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Quotes editen is zoooooo negentienhonderdtweeduizendenéén.
wat ga ik doen dan deze dagen? het enige wat ik weet is dat ik een paar dagen op stap ga maar ik nog niet weet wat er gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zie ik volgens mij hierboven al een beetje wat je gaat doen
Yes! Succes met de zware taken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Delan het volgende:
, heeeeeeeel eventjes hier en dan alles klaarmaken voor een paar heerlijke (verrassings) dagen en weekend met mn lieverd! d.w.z, opruimen, stofzuigen, bedden opmaken, tas inpakken, douchen en dan slapen!! druk dus nog vanavond maar zin in de aankomende dagen
True, true.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles jonger dan 5 miljoen jaar boeit sowieso niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Delan het volgende:
[..]
wat ga ik doen dan deze dagen? het enige wat ik weet is dat ik een paar dagen op stap ga maar ik nog niet weet wat er gaat gebeuren!
haha, dat geeft heeeeeeeelemaal niks, ik zit vol energie, godsamme wat een heerlijk weer, dat doet een mens goed!quote:
Als uit de mond-op-mond-beademing blijkt dat er lucht uitloop wel ja.quote:
En u heeft een Bill Hicks signature.quote:
Ja he? Heerlijk! Lekker in de zon zitten werken en FOK!ken en een beetje voorbereiden voor deze weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, dat geeft heeeeeeeelemaal niks, ik zit vol energie, godsamme wat een heerlijk weer, dat doet een mens goed!
quote:
Maar niet op de manier zoals jij het benoemtquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in Nederland, Oostenrijk, Liechtenstein en Zwitserland
ja echt goed, ben gewoon verbrand op mn schouders, heerlijk gewerkt vandaag, waterspelletjes en zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he? Heerlijk! Lekker in de zon zitten werken en FOK!ken en een beetje voorbereiden voor deze week
Waai not?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar niet op de manier zoals jij het benoemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |