wat drop?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:29 schreef Che_ het volgende:
wat is die bovenste
droppppp____!!!
![]()
muntdrop is wel normaal
[ afbeelding ]
huuuhuuu ik bedoelde de onderste is drop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wat drop?
Eerste plaatje is gewoon aardappel (potato spiral). Kan je kopen in walibi. Echt soms ga ik speciaal naar walibi alleen voor potatooo. En wil echt serieus deze machine kopen.![]()
http://www.tornado-potato.com/nl_NL
Ja potato moet je echt proberen is echt lekker. Hoe zelf maken? Je moet speciaal apparaat hebben om het zo te snijden. Het is geen drop gekkie het is orio met ijs hahahaha.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
huuuhuuu ik bedoelde de onderste is drop.
Maar die potato stick lijkt me wel lekkernooit gegeten
dat kan je zelf toch maken, woman
orio aghahahhahahaAHHquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja potato moet je echt proberen is echt lekker. Het is geen drop gekkie het is orio met ijs hahahaha.
met je drop dat is pas...............quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
orio aghahahhahahaAHH
ik ken wel oreo's.. die zijn fucking lekker
het leek op muntdrop daar..quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
met je drop dat is pas...............
oke oke doeiquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
het leek op muntdrop daar..![]()
elke keer als ik dat filmpje kijk ga ik kapot
ik dacht dat je Turkse Pizza echt.... je weet wel..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je vast stoer het K woord gebruiken.
...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik dacht dat je Turkse Pizza echt.... je weet wel..Made by zarGon zegt ze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je vast stoer het K woord gebruiken.. Klik en je zult zien dat het gewoon ordinaire copypasta is van mijn kant.
Vertel mij eens waarom je in de anale krampstand schiet bij het woordje kanker.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 20:37:33 ]
ga niet vloeken met ziektes. Mensen gaan dood aan kanker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Made bij zarGon zegt ze dan.. Klik en je zult zien dat het gewoon ordinaire copypasta is van mijn kant.
Vertel mij eens waarom je in de anale krampstand schiet bij het woordje kanker.
Ga je er altijd vanuit dat men vloekt? Of begrijp je ook dat het als een krachtterm gebruikt wordt/kan gebruikt worden?quote:
Ja, en dus? Mensen gaan dood aan/door allerhande dingen. Heb je dit nou alleen bij kanker of bij elk andere dodelijke ziekte?quote:Mensen gaan dood aan kanker.
weet je fijn avond, heb dit wel duidelijk genoeg gezegd. Hoef niet meer te vertellen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je er altijd vanuit dat men vloekt? Of begrijp je ook dat het als een krachtterm gebruikt wordt/kan gebruikt worden?
[..]
Ja, en dus? Mensen gaan dood aan/door allerhande dingen. Heb je dit nou alleen bij kanker of bij elk andere dodelijke ziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |