fasulya = fasulyequote:
Ik stelde die vraag omdat ik dacht dat fasulya iets Koerdisch kon zijn. Niet dus, :p.quote:
Weet je, eerlijk gezegd heb ik geen zin om met jou te praten. Wat op het eind komt het zelfde verhaal op neer. Jij blijft bij jou punt en ik blijf bij mijn punt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Niet dat het mij zoveel kan schelen of je wel of geen Turk in de familie wilt, maar waarom kom je er niet gewoon eerlijk voor uit dat nationalisme en/of racisme de reden achter jouw gedachte is? Want jouw schoonbroer zijn verlegenheid, zijn alcohol drinkende familie en jouw verturkste zus hebben natuurlijk niks te maken met het Turk-zijn.
Oh en trouwens, hoe voelt het om een afkeer te hebben jegens een bepaald volk waar je zelf ook deels bijhoort? Lijkt me wel klote, man.
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent een flapdrol... en nou wegwezen.
Ik spreek namens JPH
wat is een kuruquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stelde die vraag omdat ik dacht dat fasulya iets Koerdisch kon zijn. Niet dus, :p.
Kuru fasulye!.
Mooiquote:
Ga jij dan lekker naar Turkije met je 2mbps internet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef shintek het volgende:
Dan ga je toch lekker naar koerdistan met 2mbps internet
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Is het trouwens geen leuk idee om een mooie OP voor het Koerdentopic te maken? Dan maken andere fokkers bij het aanklikken direct kennis met onze vlag, bergen en grootheden zoals Mustafa BarzaniIk weet alleen niet hoe je zoiets maakt...
Zowel Ağrı Dağı (Ararat) als Uludoruk ligt in Turkije.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:19 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Mooi![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Uludoruk(4135m), de hoogste berg van Koerdistan. Tenzij je Ararat meerekent natuurlijk, maar die word meestal als deel van Armenië gezien.
Op de kaart ja. Maar het gebied word door de meesten van ons gewoon aangeduid als Turks- of Noord Koerdistan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zowel Ağrı Dağı (Ararat) als Uludoruk ligt in Turkije.
Waar ligt Koerdistan? Is dat het land waar mensen altijd belanden in hun dromen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Op de kaart ja. Maar het gebied word door de meesten van ons gewoon aangeduid als Turks- of Noord Koerdistan.
Zullen we dus maar even geen ruzie maken?
Letterlijk gezien wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Waar ligt Koerdistan? Is dat het land waar mensen altijd belanden in hun dromen?
Kuru betekent 'droog' in het Turks. Kuru fasulye is een Turks gerecht, met jawel: bonen.quote:
Ik wil best wel wedden met je hoe het wordt genoemd door de meesten van ons.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Op de kaart ja. Maar het gebied word door de meesten van ons gewoon aangeduid als Turks- of Noord Koerdistan.
Zullen we dus maar even geen ruzie maken?
En wat suggereer je daarmee? Wij forceren niks op jullie. Jullie integendeel...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil best wel wedden met je hoe het wordt genoemd door de meesten van ons.
Wie komt hier in het Koerdentopic alle taalregels dicteren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef zarGon het volgende:
Wie forceert hier de term Koerdistan op alles en nog wat anders?
Origineel hoor, snollebolquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker naar Turkije met je 2mbps internet.
De pot verwijt de ketel...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Weet je, eerlijk gezegd heb ik geen zin om met jou te praten. Wat op het eind komt het zelfde verhaal op neer. Jij blijft bij jou punt en ik blijf bij mijn punt.
Jij bent een type dat houd van eindeloze discussies, anders zou je hierop niet ingaan. Zulke mensen moeten niet in mijn buurt komen. Jou mag je eigen mening hebben, dat respecteer ik. Maar geen fag uithangen met eindeloze discussies en achterlijke vragen stellen.En trouwens je kent het halve verhaal amper. Koerden en Turken zijn een heel apart volk. En met Turkije heb ik niks. Mijn familie komt oorspronkelijk niet uit Turkije. Praatjesmaker. kuri keri
Wat?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:43 schreef Che_ het volgende:
Turken hebben echt een obsessie met Koerden. Ze willen altijd met ons praten en dat wij tegen hun opkijken. Nu ook weer willen ze maar al te graag dat wij ons als een van hun voelen. Op school had ik elke jaar weer een paar turkse meiden die aandacht zochten en als je ze negeert zijn ze gelijk boskurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |