Hij luistert via de rode telefoon denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef suksan het volgende:
geslaagd... heeft hij de microfoon uit staan???? de stem
Lavenderr!!! Je bent....bij dezen....génominéérd!quote:
Nee, het waren er 21.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
domme missie van laura echt kleuterklas ballebak
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
En de Stem past zich aan en telt kennelijk ook als een kleuter. Eén, twee, vier...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Ze stoppen dus echt het zwangerschaps item erin hè?
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het waren er 21.
Toppertjes Lau en Jo tellen voor 10!!
Dus dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat geloof je zelf toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Hopelijk wordt het een langgerekte verhaallijn dan blijft ze nog evenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk, ze mag zo meteen live even een test doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :p
Lekker makkelijk toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij laura alleen zo leuk omdat ze bij voorkeur al ligt :p En Jo omdat ze makkelijker af te spoelen is met al dat plastic :p
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze mag zo meteen live even een test doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.
Mij maak je niet gek eend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef PC eend het volgende:
Hopelijk wordt het een langgerekte verhaallijn dan blijft zo nog even
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dokter gister voor die hersenschudding kwam, blijkt t een eierstokschudding te zijn. Ik voel me genept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |