met wie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef _pillow_ het volgende:
Oh, ik heb trouwens vrijdag een date! Begin nu al zenuwachtig te worden, echt verschrikkelijk!
Hij woont ook in Wormerveer. Het is bij ons ook heel wisselvallig , de ene tijd zien we elkaar vaak maar kunnen ook periodes hebben dat we elkaar een poosje niet zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dat wachten is altijd zo verschrikkelijk irritant! Zie je hem vaak in je omgeving?
Langste is 6 jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb je wel eens een serieuze relatie ofzo gehad
Klinkt goed. In elk geval een locatie waar je niet enorm met je neus op de ander wordt gedrukt. Dan leer je elkaar beter kennen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Het is via Paiq, en we gaan naar Utrecht omdat we beide daar vrij nauwelijks zijn geweest.
He leuk pillow, hoop dat het gezellig wordt!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Het is via Paiq, en we gaan naar Utrecht omdat we beide daar vrij nauwelijks zijn geweest.
Dat is misschien wel handiger, qua chat lukt het wel aardig.
Wel leuk. Toch zou ik (no hate, gewoon eerlijk) het gevoel hebben dat het alleen om de seks draait. Maar ook niks mis mee natuurlijk, alleen niks voor mij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij woont ook in Wormerveer. Het is bij ons ook heel wisselvallig , de ene tijd zien we elkaar vaak maar kunnen ook periodes hebben dat we elkaar een poosje niet zien.
Raar genoeg houd dat het bij ons erg spannend. En ja aan een kant is het wachten irritant maar aan de andere kant is het ook ontzettend spannend . Dat vind ik ook het leuke aan hem en mij, ik kan echt heel puberaal verliefd zijn en juist heel blij zijn als ik wat van hem hoor.
Leuk. Is zemooi?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handiger, qua chat lukt het wel aardig.
Precies, beetje rondlopen wat praten en een drankje doen. Eigenlijk weet je al bij de ontmoeting al wat eruit gaat komen. (de vibe) Maar mijn probleem is nog steeds dat ik ten eerste niet weet wat ik moet zeggen als het op flirten oid aankomt (wat kan wel en wat kan niet) en ten tweede ben ik bang dat ik weer in mijn automatische negatieve spiraal ga komen. Ik probeer de komende dagen wat rustiger aan te doen, zodat ik dan veel energie heb voor vrijdag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Langste is 6 jaar.
[..]
Klinkt goed. In elk geval een locatie waar je niet enorm met je neus op de ander wordt gedrukt. Dan leer je elkaar beter kennen naar mijn mening.
Dat gaat het niet , we hebben ook een boel meegemaakt samen. Het is gewoon hij houd van zijn vrijheid en ik ook. Ik vind het juist mooi dat we juist steeds weer bij elkaar komen. En als het echt alleen de sex was hou je het ook niet 4 jaar vol hoor, ik ben goed maar ook weer niet zo goed volgens mijquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wel leuk. Toch zou ik (no hate, gewoon eerlijk) het gevoel hebben dat het alleen om de seks draait. Maar ook niks mis mee natuurlijk, alleen niks voor mij.
Tsja, ik vind het moeilijk om die tips te geven als je echt een date hebt en niet zomaar iemand aanspreekt. Hoe dan ook, als het goed voelt dan moet je denk ik niet té direct worden. Maar probeer gewoon eens complimentjes te geven. Als jou iets positief opvalt aan haar dan moet je dat gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Precies, beetje rondlopen wat praten en een drankje doen. Eigenlijk weet je al bij de ontmoeting al wat eruit gaat komen. (de vibe) Maar mijn probleem is nog steeds dat ik ten eerste niet weet wat ik moet zeggen als het op flirten oid aankomt (wat kan wel en wat kan niet) en ten tweede ben ik bang dat ik weer in mijn automatische negatieve spiraal ga komen. Ik probeer de komende dagen wat rustiger aan te doen, zodat ik dan veel energie heb voor vrijdag!
Kan toch dat hij het gewoon voor af en toe lekker vindt (en je dus wel heel goed vindt). Wel meer mensen die hele lange seksrelaties hebben met elkaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat gaat het niet , we hebben ook een boel meegemaakt samen. Het is gewoon hij houd van zijn vrijheid en ik ook. Ik vind het juist mooi dat we juist steeds weer bij elkaar komen. En als het echt alleen de sex was hou je het ook niet 4 jaar vol hoor, ik ben goed maar ook weer niet zo goed volgens mij
Echte liefde van jouw kant uit, doet me goed om te lezen! Eerder sms'te en belde ik ook erg vaak, maar achteraf was de mysterieusheid erg snel verdwenen. Dus ja, hoe minder contact (maar wel genoeg, zeg maar) in het begin, des te beter het gaat worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij woont ook in Wormerveer. Het is bij ons ook heel wisselvallig , de ene tijd zien we elkaar vaak maar kunnen ook periodes hebben dat we elkaar een poosje niet zien.
Raar genoeg houd dat het bij ons erg spannend. En ja aan een kant is het wachten irritant maar aan de andere kant is het ook ontzettend spannend . Dat vind ik ook het leuke aan hem en mij, ik kan echt heel puberaal verliefd zijn en juist heel blij zijn als ik wat van hem hoor.
Nou, jij lijkt door dit topic steeds aardiger te wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja, ik heb geen mening verder maar het zou in mijn ogen best wel kunnen. Alleen jij weet het zelf het beste.
Ik heb sowieso niks te verliezen, heb immers vrij weinig te bieden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het moeilijk om die tips te geven als je echt een date hebt en niet zomaar iemand aanspreekt. Hoe dan ook, als het goed voelt dan moet je denk ik niet té direct worden. Maar probeer gewoon eens complimentjes te geven. Als jou iets positief opvalt aan haar dan moet je dat gewoon zeggen.
Maar je moet ook weer niet té hoffelijk zijn, je mag best een beetje pit tonen door tegengas te geven als je het ergens niet mee eens bent. Zorg gewoon dat je inderdaad ronduit botte opmerkingen uit de weg gaat. Maar een beetje plagen wordt vaak wel op prijs gesteld.
Maar heb het gewoon leuk. Als je één date kan scoren, dan kan je er ook tien scoren. Houd dat in je achterhoofd, je hebt niets te verliezen. Dan zal je zien dat je heel ontspannen kan zijn.
Waarom heb je bindingsangst dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd prima , we gaan goed met elkaar om. Iemand in de vriendengroep die vroeg die vraag ook al en toen werd ik lichtelijk paniekerig omdat ik gewoon een beetje bindingsangst heb. Wel ben ik er nu een beetje over uit . Voor mij is het niet iets waar ik op uit ben maar als het gebeurd heb ik er ook niets op tegen.
Dat zeg ik ook omdat ik toch steeds meer merk dat we toch steeds meer naar elkaar toegroeien, zoals toen ik het heel moeilijk had met een zelfmoord van een vriend was hij er voor me, en toen zijn beste vriend zijn vader overleed zocht hij mij ook meteen op.
Voor mij is het meer ik zie wel waar het schip strand .
Trouwens grappig waar woon jij dan ?? Ik moet zeggen dat ik het een heel prettig dorpje vind om te wonen Wormerveer.
Zelfbescherming. Als het fout gaat kan je jezelf altijd wijsmaken dat het toch niets voorstelde.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom heb je bindingsangst dan?
Dat kan ik nu nooit begrijpen, uiteindelijk leef jijzelf je leven, dus je kan altijd met een relatie kappen. Er zijn geen ketens ofzo...
Ik zeg vaak vrijheid , maar ik betrap mezelf er meer op dat ik het heel moeilijk vind in een relatie kwetsbaar op te stellen. Ik heb zelf ook seksueel misbruik vroeger meegemaakt( wat hij ook weet en ook erg van geschrokken is) en ga er goed mee om geen trauma, alleen door verwerking heb ik nog af en toe wat trekjes die wel te maken hebben met die tijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom heb je bindingsangst dan?
Dat kan ik nu nooit begrijpen, uiteindelijk leef jijzelf je leven, dus je kan altijd met een relatie kappen. Er zijn geen ketens ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |