Nou ja, voorlopige conclusie is dat gluren geen garantie is voor niet opvallen. Voel je je nu ook opgelaten?quote:
Enige wat ik nodig had was wifi en mijn laptop en kon werkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt wel prima. Vorig jaar rond deze tijd zat ik ook elke vrijdag op een kantoor in Scheveningen, 500m bij t strand vandaan. Meestal zat ik 500m bij mn bureau vandaan
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Deoleen is denk ik effectiever.
En anders botox
Vast wel deze zomerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens kijken of ik kleur op m'n benen kan krijgen dit jaar
Nee, het is immers jouw PM box waar je naar gluurdequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopige conclusie is dat gluren geen garantie is voor niet opvallen. Voel je je nu ook opgelaten?
Waarom heb ik nu weer iets gekozen waarbij dat niet kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Enige wat ik nodig had was wifi en mijn laptop en kon werken
Ik heb vorig jaar enorm veel in de zon gezeten, in de bergen zelfs! En geen tintje bruin op die benenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel deze zomertenzij je de hele zomer binnen zit
Damn...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar enorm veel in de zon gezeten, in de bergen zelfs! En geen tintje bruin op die benen
Hmmmmmmmmm...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is immers jouw PM box waar je naar gluurde
Vervolgreclame: "er is 1 ding erger dan voortijdige zweetlozingen. Als je moeder er met je over wil praten."quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je maar niet net doen alsof je de reclame niet kent. Dodo
Lange broek opstropen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar enorm veel in de zon gezeten, in de bergen zelfs! En geen tintje bruin op die benen
Misschien verdien je wel meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu weer iets gekozen waarbij dat niet kanKut ik had ander werk moeten zoeken
Ooooh. Zeg dat danquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vervolgreclame: "er is 1 ding erger dan voortijdige zweetlozingen. Als je moeder er met je over wil praten."
Daar doelde ik al op
Mijn collega's moesten mee willen, wat overigens nooit een probleem was. Wij hadden vaak alleen overleg, dus veel hadden we niet nodig. Overigens ging vaak wel vanaf 12u de wijn op tafelquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Enige wat ik nodig had was wifi en mijn laptop en kon werken
Voortijdige minnaar WTFquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vervolgreclame: "er is 1 ding erger dan voortijdige zweetlozingen. Als je moeder er met je over wil praten."
Daar doelde ik al op
Dat lijkt mij niet, dat ook al niet. Ik doe toch iets fout.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Misschien verdien je wel meerof draai je minder uren... etc.
* AirwiN spintquote:
Je liep terwijl je zat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik liep in rokjes, capribroeken en in bikini zelfs. NIKS
Ste....quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je liep terwijl je zat?
/rent heel hard weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |