Oh, dat doe ik ook niet. Maar het had wel minder opzichtig gekundquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, je kan 'm niet kwalijk nemen dat 'ie er kijk op heeft, toch?
Wat heb je die arme jongen toch ook aangedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook niet. Maar het had wel minder opzichtig gekund
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Leg es uit, hoe doe je dat in hemelsnaam? Het valt toch altijd op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat doe ik ook niet. Maar het had wel minder opzichtig gekund
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
En vanmiddag was ze nog aan het klagen dat mannen haar nooit uitkleden met hun ogenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leg es uit, hoe doe je dat in hemelsnaam? Het valt toch altijd op?
Nou, je hebt gluren en echt voor iemand gaan staan en staren. Dat laatste is behoorlijk ongemakkelijk. Dat eerste valt mij niet eens opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leg es uit, hoe doe je dat in hemelsnaam? Het valt toch altijd op?
Dat was geen klagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
En vanmiddag was ze nog aan het klagen dat mannen haar nooit uitkleden met hun ogen
* AirwiN gluurt naar z'n PM box.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Nou, je hebt gluren en echt voor iemand gaan staan en staren. Dat laatste is behoorlijk ongemakkelijk. Dat eerste valt mij niet eens op
Geef toe, met handen is stukken effectiever.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef STING het volgende:
En vanmiddag was ze nog aan het klagen dat mannen haar nooit uitkleden met hun ogen
Ah, je zag dus wel dat ik gluurde.quote:
Poehhh zou dat ook wel willen, hmm ik wil mijn jeugdzorg klant terug.... toen zat ik met dit weer in scheveningen te werken bij een strandtent.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
ZoietsAch sooo... Die zijn wel lekker zomersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nu pas? De keren dat ik dit jaar al op het strand ben geweest.quote:
Goed plan, ik heb vrij morgenquote:
Eens kijken of ik kleur op m'n benen kan krijgen dit jaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooo... Die zijn wel lekker zomers
Dat klinkt wel prima. Vorig jaar rond deze tijd zat ik ook elke vrijdag op een kantoor in Scheveningen, 500m bij t strand vandaan. Meestal zat ik 500m bij mn bureau vandaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Poehhh zou dat ook wel willen, hmm ik wil mijn jeugdzorg klant terug.... toen zat ik met dit weer in scheveningen te werken bij een strandtent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |