quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
schoot me ff binnen..was zo geschrokken dat ik moest openen
hoewel nu ik er over nadenk zal het godskindje wel een onbevlekte ontvangenis krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hoewel nu ik er over nadenk zal het godskindje wel een onbevlekte ontvangenis krijgen
jezus! je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hoewel nu ik er over nadenk zal het godskindje wel een onbevlekte ontvangenis krijgen
mmm lekker een eiquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
onbevlekt ontvangen zoiets was het toch met jezus, ja ja Pasen komt eraan
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er mag geen piemel in heeft mamaJo zelf gezegdquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Weet ik niet, ik ben net thuis. Ga maar even hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Wanneer gaan we melden dat we gaan pissen?
OnTopic: Geer maakt draadjesvlees.
Dat waren Josef en Maria.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
morgen..ga ik wel ff regelen voor je..en ook waneer wij koffie drinken en in de zon gaan liggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Wanneer gaan we melden dat we gaan pissen?
OnTopic: Geer maakt draadjesvlees.
strakgetrokken barbie ken zoveel willen, als beppie jeuk heeft en flip een harde plasser kunnen er rare dingen gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er mag geen piemel in heeft mamaJo zelf gezegd
Ook zwanger????quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Dakotamu het volgende:
Jo een tijdje in de kvdw, buddha gezien, nu zwanger...
nu word ik een beetje misselijik
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Dakotamu het volgende:
mooi..ik heb er paar in gedachten die ik wil kruisigen....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
je bent volgens mij in de war met Mo en Maik ipv Jo en Buddhaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Dakotamu het volgende:
Strakgetrokken barbiequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
strakgetrokken barbie ken zoveel willen, als beppie jeuk heeft en flip een harde plasser kunnen er rare dingen gebeuren
ja weet ik veel ben niet zo thuis in jezus en pasen en kerst en weder opstanding en geloof en en en nog veel meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren Josef en Maria.![]()
Alle groenten nu al bij het suddervlees doen? Tsja.....
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Sorry... het volgende:
Etenstijd : Was me een waar genoegen ! CU all ! Mzzl ! * klik en weg ben ik *
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Sorry... het volgende:
Etenstijd : Was me een waar genoegen ! CU all ! Mzzl ! * klik en weg ben ik *
Dank je, maar ik word gek van al die OffTopic berichten in de COS. Teruglezen is bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet ik niet, ik ben net thuis. Ga maar even hoor.
ja is toch zo moet je kijken naar die opgespoten appelwangen, heeft MaBarbie niet van haar zelf hoor....allemaal met elasstiekjes bij elkaar gebonden alleen die ogen he, die zitten verkeerd heb geen problemen met een mooie facelift maar dit als ze lacht zie je niet eens een rimpelquote:
Ze hebben wel amusante gesprekken, gaat tenminste niet alleen over make up en kleding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je, maar ik word gek van al die OffTopic berichten in de COS. Teruglezen is bijna niet te doen.
OnTopic: Geer en Karim zijn top samen. Alleen kunnen ze niet koken.
hoe mo over maik denkt... kan maar zo dat dat hetzelfde is als Jo over buddhaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
je bent volgens mij in de war met Mo en Maik ipv Jo en Buddha
Dat klopt. Bij Ian hebben ze toch ook aan zijn oren geholpen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is toch zo moet je kijken naar die opgespoten appelwangen, heeft MaBarbie niet van haar zelf hoor....allemaal met elasstiekjes bij elkaar gebonden alleen die ogen he, die zitten verkeerd heb geen problemen met een mooie facelift maar dit als ze lacht zie je niet eens een rimpel
Mensen die zeggen dat ze even in de pannen gaan roeren of op de bank gaan hangen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je, maar ik word gek van al die OffTopic berichten in de COS. Teruglezen is bijna niet te doen.
OnTopic: Geer en Karim zijn top samen. Alleen kunnen ze niet koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |