quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
schoot me ff binnen..was zo geschrokken dat ik moest openen
hoewel nu ik er over nadenk zal het godskindje wel een onbevlekte ontvangenis krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hoewel nu ik er over nadenk zal het godskindje wel een onbevlekte ontvangenis krijgen
jezus! je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hoewel nu ik er over nadenk zal het godskindje wel een onbevlekte ontvangenis krijgen
mmm lekker een eiquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
onbevlekt ontvangen zoiets was het toch met jezus, ja ja Pasen komt eraan
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er mag geen piemel in heeft mamaJo zelf gezegdquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
Weet ik niet, ik ben net thuis. Ga maar even hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Wanneer gaan we melden dat we gaan pissen?
OnTopic: Geer maakt draadjesvlees.
Dat waren Josef en Maria.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
morgen..ga ik wel ff regelen voor je..en ook waneer wij koffie drinken en in de zon gaan liggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Wanneer gaan we melden dat we gaan pissen?
OnTopic: Geer maakt draadjesvlees.
strakgetrokken barbie ken zoveel willen, als beppie jeuk heeft en flip een harde plasser kunnen er rare dingen gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er mag geen piemel in heeft mamaJo zelf gezegd
Ook zwanger????quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Dakotamu het volgende:
Jo een tijdje in de kvdw, buddha gezien, nu zwanger...
nu word ik een beetje misselijik
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Dakotamu het volgende:
mooi..ik heb er paar in gedachten die ik wil kruisigen....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
je bent volgens mij in de war met Mo en Maik ipv Jo en Buddhaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef Dakotamu het volgende:
Strakgetrokken barbiequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
strakgetrokken barbie ken zoveel willen, als beppie jeuk heeft en flip een harde plasser kunnen er rare dingen gebeuren
ja weet ik veel ben niet zo thuis in jezus en pasen en kerst en weder opstanding en geloof en en en nog veel meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren Josef en Maria.![]()
Alle groenten nu al bij het suddervlees doen? Tsja.....
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Sorry... het volgende:
Etenstijd : Was me een waar genoegen ! CU all ! Mzzl ! * klik en weg ben ik *
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Sorry... het volgende:
Etenstijd : Was me een waar genoegen ! CU all ! Mzzl ! * klik en weg ben ik *
Dank je, maar ik word gek van al die OffTopic berichten in de COS. Teruglezen is bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet ik niet, ik ben net thuis. Ga maar even hoor.
ja is toch zo moet je kijken naar die opgespoten appelwangen, heeft MaBarbie niet van haar zelf hoor....allemaal met elasstiekjes bij elkaar gebonden alleen die ogen he, die zitten verkeerd heb geen problemen met een mooie facelift maar dit als ze lacht zie je niet eens een rimpelquote:
Ze hebben wel amusante gesprekken, gaat tenminste niet alleen over make up en kleding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je, maar ik word gek van al die OffTopic berichten in de COS. Teruglezen is bijna niet te doen.
OnTopic: Geer en Karim zijn top samen. Alleen kunnen ze niet koken.
hoe mo over maik denkt... kan maar zo dat dat hetzelfde is als Jo over buddhaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
je bent volgens mij in de war met Mo en Maik ipv Jo en Buddha
Dat klopt. Bij Ian hebben ze toch ook aan zijn oren geholpen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is toch zo moet je kijken naar die opgespoten appelwangen, heeft MaBarbie niet van haar zelf hoor....allemaal met elasstiekjes bij elkaar gebonden alleen die ogen he, die zitten verkeerd heb geen problemen met een mooie facelift maar dit als ze lacht zie je niet eens een rimpel
Mensen die zeggen dat ze even in de pannen gaan roeren of op de bank gaan hangen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je, maar ik word gek van al die OffTopic berichten in de COS. Teruglezen is bijna niet te doen.
OnTopic: Geer en Karim zijn top samen. Alleen kunnen ze niet koken.
en als sharon zo blijft gilllen, gaat secredo janken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Dakotamu het volgende:
mo jankt dan wel over maik, maar jo is net zo'n jankert voor haar hondje
ik mag jo dan absoluut niet..maar ik kan me voorstellen dat je in dit huis je dieren erg gaat missen....alhoewel karim en geer toch wel mooie mensen zijn tot zover ik nu kan zien en ze niet gaan veranderen...maar als je mij zou opsluiten met deze engerds...allemachtig....wat zou ik me ratjes en katten missen..en voor mijn lieve kanjer van een manquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Dakotamu het volgende:
mo jankt dan wel over maik, maar jo is net zo'n jankert voor haar hondje
ik zou mijn hond ook missen, maar zou er niet dag en nacht over roepen, en beweren dat het de mooiste hond is etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik mag jo dan absoluut niet..maar ik kan me voorstellen dat je in dit huis je dieren erg gaat missen....alhoewel karim en geer toch wel mooie mensen zijn tot zover ik nu kan zien en ze niet gaan veranderen...maar als je mij zou opsluiten met deze engerds...allemachtig....wat zou ik me ratjes en katten missen..en voor mijn lieve kanjer van een man
of die zelf ongewassen eerst fok lezen en na uren pas gaan douchen en de hond uitlaten als er sl is....quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze even in de pannen gaan roeren of op de bank gaan hangen.![]()
![]()
doen ze wat anders dan ruziemaken dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Lauzer het volgende:
Heeft iemand filmpje van de ruzie tussen Jo en Flip?
Ik zou nu toch heel snel je mond houden als ik jou was.. TR is onderweg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef trollie67 het volgende:
of die zelf ongewassen eerst fok lezen en na uren pas gaan douchen en de hond uitlaten als er sl is....
Ik Durf geen filmpjes meer te maken die iets met de slaapkamer te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Lauzer het volgende:
Heeft iemand filmpje van de ruzie tussen Jo en Flip?
dat broertje/zoontje van Jo.........quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat klopt. Bij Ian hebben ze toch ook aan zijn oren geholpen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik Durf geen filmpjes meer te maken die iets met de slaapkamer te maken hebben.![]()
![]()
ik denk dat de meeste mensen toch wel douchen als ze opstaan, gelukkig laat iemand de hond voor me uit, kheb een gebroken pootje op het moment, maar betekent wel dat ik idd erg veel hier kijk hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
of die zelf ongewassen eerst fok lezen en na uren pas gaan douchen en de hond uitlaten als er sl is....
kijken zeker naar een andere Moniekquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/2732/Emoties+bij+de+leader
Moet je die reacties eens zien sommige vinden Mo sterk
Die zullen wel lekker ruiken dan, volgens mij is er vandaag nog geen SL geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Ik was me pas weer na de finale.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou nu toch heel snel je mond houden als ik jou was.. TR is onderweg.
OnTopic: Karim en Flip gaan dammen.
echt belachelijk he maar maak je er niet druk om dan maar geen wippende mensen keek er toch niet naar wel naar al je andere filmpjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik Durf geen filmpjes meer te maken die iets met de slaapkamer te maken hebben.![]()
![]()
Mijn hond weigert inmiddels..quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Dan heb ik het over bewoners, niet users.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef trollie67 het volgende:
ik mag toch wel hier schrijfen wat ik denk??net zo als jij elke dag het word aandachtshoer in je mond neemt??
Nieuw Kanaal alleen de naam staat nu achterste vorenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt belachelijk he maar maak je er niet druk om dan maar geen wippende mensen keek er toch niet naar wel naar al je andere filmpjesen ik niet alleen, de oudbewoners hebben ook wat afgekeken al wat van jou hand kwam,
?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nieuw Kanaal alleen de naam staat nu achterste voren
Maar als Flip straks wat over die Femke zegt is het bonje.quote:
Je bent goed bezigquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Topquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja, nogal, De plaats waar jouw plaatjes zitten is niet zo zeikerigquote:
niet van je geloof vallen he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Dakotamu het volgende:
ik zal eens iets aardigs zeggen over laura: haar haar zit leuk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
ga vanavond ff neuzen bij je, maar echt he meen ik je maakt heel veel mensen blij met je filmpjes ook buiten FOKquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
sinds waneer ben je zo snel aangebrand??voel je je aangesproken dan??niet doen zeg ik.....ik ken je wel anders uit hotel big brother...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb ik het over bewoners, niet users.
Hoogbegaafde imbiciel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als Flip straks wat over die Femke zegt is het bonje.
Maar ik las net toen ik thuiskwam dat Mo zwanger denkt te zijn.![]()
Hoogbegaafde imbiciel!
Nee heb ik niet, ik neem s'nachts niet op, dus sorry anders had ik hem wel gepost.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:16 schreef Lauzer het volgende:
Flashbox heb jij toevallig een filmpje van die ruzie? In dat geval kijk ik vanavond niet, Mo is toch niet zwanger.
lol, ik deed zo hard mijn best om iets aardigs te zeggen!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:16 schreef waterkant het volgende:
[..]
niet van je geloof vallen he?
en persoonlijk vind ik haar haar maar niks!
Hou eens op met dat persoonlijke gedoe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die zullen wel lekker ruiken dan, volgens mij is er vandaag nog geen SL geweest.
Arme hond dan ook.
waardeer ik hoor! maar die haren???quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
lol, ik deed zo hard mijn best om iets aardigs te zeggen!!
Keine problemquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, ik neem s'nachts niet op, dus sorry anders had ik hem wel gepost.
Huh???? Is BQ Viola Holt????quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
sinds waneer ben je zo snel aangebrand??voel je je aangesproken dan??niet doen zeg ik.....ik ken je wel anders uit hotel big brother...
wat is COUquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou eens op met dat persoonlijke gedoe.
Het is de COS niet de COU.
Over de bewoners prima, over users hier nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik mag toch wel hier schrijfen wat ik denk??net zo als jij elke dag het word aandachtshoer in je mond neemt??
misschien zag ik het niet goed, geen stream aanstaan, zag haar voorbij springen in de keuken op mijn tvquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:19 schreef waterkant het volgende:
[..]
waardeer ik hoor! maar die haren???
De brief is er ook nog steeds niet he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef liqrich het volgende:
[..]
Jup is al een paar keer gebeurt, ik vraag me af wat hy tegen net5 heeft gezegd haha
ze beloven ons wel vaker beelden en die komen later niet opdagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De brief is er ook nog steeds niet he?
SST zelf had toch ook niet beloofd? Diane had het alleen gemeldtquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:21 schreef suksan het volgende:
[..]
ze beloven ons wel vaker beelden en die komen later niet opdagen
ik snap het ook eigenlijk wel..quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef liqrich het volgende:
[..]
Jup is al een paar keer gebeurt, ik vraag me af wat hy tegen net5 heeft gezegd haha
Stond iets over op twitter vanmorgen, dat hij ze aanklaagt voor smaad als Joanna nog langer over hem praat, maar vannacht had ze schijnbaar de grootste lol met Flip over Dennis z'n slechte prestaties in bed. Blijkbaar vinden ze het handiger om alles zoveel mogelijk achter SL's te verstoppen in plaats van Joanna eens goed de waarheid te zeggen want ja Madam mag natuurlijk niet boos worden en vrijwillige exit nemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef liqrich het volgende:
[..]
Top!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
is gewoon niet leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Lauzer het volgende:
Even offtopic vraagje: vinden mannen het fijn denigrerend gemept te worden door een slipper? is dat leuk? of schattig? of fijn?
ik had het ook niet over users met naam..alleen ..dat wij door het kijken ook niet meer zo punktueel zijn als anders....ongewassen eerst achter de stream kruipen om te kijken wat er gebeurt is..ipv onze normale dingen te doen...dat noemde ik zonder naam en is ook na te lezen in een topic hier..dat mensen gewoon zeggen dat het huis verslonsd omdat ze sst kijken...maag ik daar een grapje over maken??quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over de bewoners prima, over users hier niet
heb je een link?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Stond iets over op twitter vanmorgen, dat hij ze aanklaagt voor smaad als Joanna nog langer over hem praat, maar vannacht had ze schijnbaar de grootste lol met Flip over Dennis z'n slechte prestaties in bed. Blijkbaar vinden ze het handiger om alles zoveel mogelijk achter SL's te verstoppen in plaats van Joanna eens goed de waarheid te zeggen want ja Madam mag natuurlijk niet boos worden en vrijwillige exit nemen.![]()
Dat is een verwennerij voor iedere man... heerlijk is datquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Lauzer het volgende:
Even offtopic vraagje: vinden mannen het fijn denigrerend gemept te worden door een slipper? is dat leuk? of schattig? of fijn?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deel 1 pleuren ze er af, en kost me een ban van 2 weken, Deel 2 laten ze er op staan waar vandaag nog een reactie bijgeplaatst is. Schiet mij maar lek ik snap er geen hol meer van.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deel 1 pleuren ze er af, en kost me een ban van 2 weken, Deel 2 laten ze er op staan waar vandaag nog een reactie bijgeplaatst is. Schiet mij maar lek ik snap er geen hol meer van.
[ afbeelding ]
geen idee, ik zal het straks even uitproberen bij mijn manquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Lauzer het volgende:
Dit dus. Ze neemt altijd een aanloop naar een eigen verhaal. Liegen dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef shomila het volgende:
Dennis had sex gehad met een vriendin van Jo.
Mo vraagt huh was dat voor je wat met hem had.
Jo uh, uh uh ff denken hoor.
Volgens mij liegt ze de hele zooi bij elkaar.
Dit gaat tegen je gebruikt worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is een verwennerij voor iedere man... heerlijk is dat
de leaderquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Darakka het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen wat ze gezien hebben vanmiddag? Wat stond er op het kaartje in doos 3?
jullie krijgen de leader van secret story te zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Darakka het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen wat ze gezien hebben vanmiddag? Wat stond er op het kaartje in doos 3?
ja precies... als ze begint met effe denke hoor... dan weet je het al gaat ze liegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Ze neemt altijd een aanloop naar een eigen verhaal. Liegen dus.
Als je het laat staan, loop je kans een eeuwige ban te krijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zijn rode broek???quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
Wat stopt Flip nu onder zijn matras? Heeft hij een missie?
Las alleen dit bericht een aantal keer op twitter vanmorgen, maar geen officieele bron. Dus of het echt klopt is niet duidelijk, maar het klinkt mij logisch in de oren als die Dennis echt bestaat want Joanna blijft zich nu al weken negatief over hem uitlaten.quote:
quote:Dennis ex van Joanna heeft Net 5 gewaarschuwd smaad laster als Joanna doorgaat met praten over hem #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst about 8 hours ago via TweetDeck
Grapje prima, zolang je het algemeniseert.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik had het ook niet over users met naam..alleen ..dat wij door het kijken ook niet meer zo punktueel zijn als anders....ongewassen eerst achter de stream kruipen om te kijken wat er gebeurt is..ipv onze normale dingen te doen...dat noemde ik zonder naam en is ook na te lezen in een topic hier..dat mensen gewoon zeggen dat het huis verslonsd omdat ze sst kijken...maag ik daar een grapje over maken??
Ik kan er niet op heel me account is geblocktquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je het laat staan, loop je kans een eeuwige ban te krijgen.
Maak het privacy, of verwijder het.
Ze tellen gewoon op, maakt niet uit wanneer het is geplaatst.
voor twee weken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik kan er niet op heel me account is geblockt
dat deed ik..woordelijk....hoeveel users zitten hier ongewassen achter de stream om de fok te kijken en laten de hond uit als het sl is..niets verkeerd mee...want sommige users gaven het gewoon toe...van:daar komt een sl..kan ik me hond uitlaten die al 8 uur op een rondje wacht...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Grapje prima, zolang je het algemeniseert.
En het blijft natuurlijk een aanname he , hoe andere mensen achter de computer zitten
Tsja tis net de familie Flodder, zit wat in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:30 schreef shomila het volgende:
Gerard zegt buren hebben geklaagd hun huis wordt minder waard door de rotzooi in de tuin.
alweerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:30 schreef shomila het volgende:
Gerard zegt buren hebben geklaagd hun huis wordt minder waard door de rotzooi in de tuin.
hoezo ? heb het even niet meegekregen . maar toppie weer !quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
zal wel een pak condooms wezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
Wat stopt Flip nu onder zijn matras? Heeft hij een missie?
moet dat niet zijn: haar natuurlijke schoonheid?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Dakotamu het volgende:
misschien moet flip alle favoriete dingen van de bewoners verstoppen.. wordt moeilijk met laura's tenenkaas
Dat ligt aan je tv. Het heeft bijna de hele dag geregend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:33 schreef Lauzer het volgende:
Ligt het aan mijn tv, of zijn ze allemaal verbrand vandaag?
Zolang ie het geen tien keer per dag laat doen krijgen we geen Amanda taferelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:33 schreef iBenny het volgende:
Ah, Karim's haar wordt gestyled... mag ook wel, het zat net voor geen meter
moet die flip zeker helemaal naar NL vliegen om dat te zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:34 schreef waterkant het volgende:
[..]
moet dat niet zijn: haar natuurlijke schoonheid?
Ow, omdat Karim ook net aan Sharon's (verbrande?) rug zat..quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt aan je tv. Het heeft bijna de hele dag geregend.
wat zeg jij dat netjes gekkie`squote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef Lauzer het volgende:
Die hond wordt volgens mij ook helemaal paranoia van die gekkies daar
Puhleaaaassse, dat was om gek van te worden. Maar laat Karim's haar voor wat het is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zolang ie het geen tien keer per dag laat doen krijgen we geen Amanda taferelen
Achja, beetje variatie in de tent, breekt zo lekker de weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zeg jij dat netjes gekkie`s...........ik heb er een andere benaming voor
hij wilde het een keer graag stijl! en ja amanda met de stijltang?? moet karim straks ook een pruik???quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puhleaaaassse, dat was om gek van te worden. Maar laat Karim's haar voor wat het is.
Eh ja, en dus kan ze nog steeds helemaal NIKSquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij wilde het zelf en jouw naamgenoot vindt het ook lelijk
Daarom past ze zo goed bij Faalex.quote:
Voor de terugkeer van Karim, hebben ze wel alles opgeteld, en afgeschreven.quote:
sorry....jullie snappen het niet! ze kan heel goed karim's kapsel verkloten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:38 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Eh ja, en dus kan ze nog steeds helemaal NIKS
Verbinding met tolk/vertaler....hij verstond er geen reet van wat ze allemaal zeiden...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Lauzer het volgende:
Wat heeft Secreeto nou op z'n oor? Toch niet een zender he?
Wat zich resulteert in NIKS. geen toegevoegde waarde, geen talent, het was niet eens grappig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef waterkant het volgende:
[..]
sorry....jullie snappen het niet! ze kan heel goed karim's kapsel verkloten!
nee z'n oortje zit dubbelquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Lauzer het volgende:
Wat heeft Secreeto nou op z'n oor? Toch niet een zender he?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verbinding met tolk/vertaler....hij verstond er geen reet van wat ze allemaal zeiden...
Ze zeurt, dus ze krijgt een ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
Waarom een SL op stream 1 en 2? Krijgt Djoon op haar flikker ivm het gelul over Deniis of krijgt ze nu de brief?
ach als karim het aan mij zou vragen deed ik het ook!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:40 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Wat zich resulteert in NIKS. geen toegevoegde waarde, geen talent, het was niet eens grappig.
Ah, dat is het. De Stem moet weer even ontladen. Of Hummie hè?quote:
Wel als het live op tv gebeurd...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Same here. Ookal baart Monique 7 gremlins, i dont give a shit
Maik heeft deze nog niet gevondenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb me even geaboneerd bij jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, ik neem s'nachts niet op, dus sorry anders had ik hem wel gepost.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij moet Flip van iedereen kledingssstukken verstoppen ofzo?
hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Achja, beetje variatie in de tent, breekt zo lekker de week
Dank u dank uquote:
Segootje heeft veel vertrouwen in Sharon. Ze hebben schattig samen geslapen en er is echt al een band.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik vind alleen haar baasje een beetje te gillerig!
Je merkt wel aan de hond dat hij weet wie zijn baas is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Segootje heeft veel vertrouwen in Sharon. Ze hebben schattig samen geslapen en er is echt al een band.
Een missie om de aandacht van Djoon af te leiden die in de KvdW zit. Ze zijn best slim daar hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij moet Flip van iedereen kledingssstukken verstoppen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This too shall pass
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef Lauzer het volgende:
Wie mist Maik al trouwens?![]()
geen secondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je hoe eng hij was toen hij in de exit stond? Wat een raar gebit/mond/ogen :Squote:
Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook gewoon zelfverzonnen zijn, late 1 aprilgrap.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een missie om de aandacht van Djoon af te leiden die in de KvdW zit. Ze zijn best slim daar hoor.
Kan ook, maar het feit blijft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Urb het volgende:
Kan ook gewoon zelfverzonnen zijn, late 1 aprilgrap.
Dude.. Monique zong nog beterquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik door de bocht!
@minetteh ben geen goede zanger maar ook niet vreselijk slecht, anders had ik nooit auditie bij popstars gedaan#sstnl
![]()
![]()
![]()
Zag hem net pas staan
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik door de bocht!
@minetteh ben geen goede zanger maar ook niet vreselijk slecht, anders had ik nooit auditie bij popstars gedaan#sstnl
![]()
![]()
![]()
Zag hem net pas staan
MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
woord zou verbannen moeten worden, kroelen doet me denken aan katten, niet aan mensenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef MargrietV het volgende:
kan het woord kroelen uit het smoelwerk van Joanna niet meer horen.
Ik vind dat er een verplichte dagelijkse aanmeldingsplicht moet komen, met webcam-controle. Dat wel iedereen netjes gewassen en geschoren erbij zit en indien in het bezit van een hond, dat die kwispelt, omdat ie blij is dat ie al uit is geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Grapje prima, zolang je het algemeniseert.
En het blijft natuurlijk een aanname he , hoe andere mensen achter de computer zitten
Tuurlijk! Als ze samen gelukkig zijn/worden,... enjoy! Maar neemt niet weg dat ik blij ben dat diktiet het huis uit is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef Dakotamu het volgende:
moeten we niet gewoon blij zijn dat monique hem zo leuk vindt? ik hoop dat ie echt van haar houdt, wordt ie niet losgelaten op de rest van zijn omgeving
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat er een verplichte dagelijkse aanmeldingsplicht moet komen, met webcam-controle. Dat wel iedereen netjes gewassen en geschoren erbij zit en indien in het bezit van een hond, dat die kwispelt, omdat ie blij is dat ie al uit is geweest.
Denk dat er desalniettemin wel veel op Jo wordt gestemd hoor, hetzij dat de stemmen fake zijn. En op Flip idemditoquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef Urb het volgende:
Flip denkt dat de stem geen onlogische input op de nominaties kan hebben want dan staan ze in Nederland toch ook " op hun achterste poten"![]()
Hij moest es weten in watvoor bochten ze zich wringen om Flip en Jo erin te houden en hij maakt zich zorgen dat de stem hun tegen zal werken...![]()
burning man in amerikaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Lauzer het volgende:
Karim wil geloof ik deze zomer naar een festival.......... Maar kan het ook mis hebben hoor........
Helaas wel ja door de bakvissen-brigade, maar daar gaat het hier nog niet eens om.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:57 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Denk dat er desalniettemin wel veel op Jo wordt gestemd hoor, hetzij dat de stemmen fake zijn. En op Flip idemdito
Vind het dus raar dat ze Jo niet een keer op de stoel zetten, zie niet zoveel risico's erin (Als onze Hummie theorieën kloppenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas wel ja door de bakvissen-brigade, maar daar gaat het hier nog niet eens om.
Vorige jaar voor het eerst over gehoord bij BNN op reis. Echt Mad Max sfeertje, lijkt me ook ontzettend vet om heen te gaan.quote:
Klopt, het stinkt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef Urb het volgende:
Helaas wel ja door de bakvissen-brigade, maar daar gaat het hier nog niet eens om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |