Hier stopte ik met lezen.quote:Chanant.
Wiequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef Nebukadnezar het volgende:
[..]
Het chanant komt van het topic van Amenth.
Zwollesjappie bedoel je.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef Nebukadnezar het volgende:
[..]
Haha lemming maken en dan de grap uitleggen ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef Nebukadnezar het volgende:
[..]
die zijn hetzelfdequote:
quote:
quote:
Dit is geen lemming, dit is vandaag echt gebeurd alleen ik gebruik een foutje van mijn Turkse mede Fok!er om grappig over te komen, helaas faal ik hier bij nader inzien inquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha lemming maken en dan de grap uitleggen ook![]()
![]()
Nou bedankt, mijn moeder heet Chanant..quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef ElectricEye het volgende:
Chanant. Stomme naam voor een conductrice.
broer, jij hier?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Nou bedankt, mijn moeder heet Chanant..
Zolang ze geen conductrice is, kan het best!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:36 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Nou bedankt, mijn moeder heet Chanant..
Het grapje was al uitgelegd, lieverd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef HSG het volgende:
Chanant
Je geniet zeker van geweldig onderwijs
Ze is conductrice.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Zolang ze geen conductrice is, kan het best!
Dat is nou ook chanant.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef Aaardappel het volgende:
[..]![]()
Maar ik wist niet eens dat ik een broer had.
Oh, daar zijn al mijn topics op gebaseerd. Jammer dat je ze niet kunt waarderen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
Een heel topic verzinnen om een typfout uit een ander kansloos topic opnieuw te kunnen maken.
Niet eerder opgemerkt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Oh, daar zijn al mijn topics op gebaseerd. Jammer dat je ze niet kunt waarderen.
Begrijp ik ook wel. Ik vrees alleen dat je de komende tijd "chanant" wel vaker tegen zult komen.quote:
quote:
neequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:23 schreef BrammetjeBraam het volgende:
dat zou wel een chanante vertoning zijn, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |