quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt ik zag hem net nog aan zijn piemel likken, nadat Joanna hem een smak gaf.
Er was geen opdracht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook gemist wat de opdracht nou precies was
Ze hebben echt een wurg-contract of wat? Hoe kan Maik het "geruchten" noemen als het duidelijk bij SST zelf vandaan komt, bah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
of monique zwanger is of niet merken we vanzelf wel, op ben op de hoogte van de "geruchten" maar maak me nog niet zo druk hoor. #sstnl
1 minute ago
Ik denk eerder dat een deel van "Nederland" maar in staat is een beperkt beeld van iemand te bevatten, dus zo helemaal ongelijk heeft hij niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef Roguee het volgende:
Heerlijk ook hoe Maik alles probeert recht te praten wat krom is op twittah!
ben ook teleurgesteld in de manier waarop het in de media is gebracht #sstnl
Thanx, dat is precies wat ik nu voel. In NL is maar 1 beeld van monique neergezet terwijl ze absoluut veel meer is. #sstnl
haha dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze hadden de leader moeten verknippen en in de leader MAIK kussend met JOHANNA moeten doen.
Wat dat aan gaat is secret story een kinderprogramma er moet meer zwung in!
Alsof er zoveel variatie aan beelden is, het is of janken of neuken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat een deel van "Nederland" maar in staat is een beperkt beeld van iemand te bevatten, dus zo helemaal ongelijk heeft hij niet.
DATquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat een deel van "Nederland" maar in staat is een beperkt beeld van iemand te bevatten, dus zo helemaal ongelijk heeft hij niet.
Eerlijk is eerlijk, zo ziet ze er smakelijk uitquote:
Dank voor het voorbeeld bij mijn berichtjequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:58 schreef Roguee het volgende:
[..]
Alsof er zoveel variatie aan beelden is, het is of janken of neuken.
haha ik wist het, toen ik het typte!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dank voor het voorbeeld bij mijn berichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |