offtopic maar vind de reeksenfunctie echt fantastischquote:
Echt hoor....nieuws maken om een scheet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef 38half het volgende:
FF tussendoor:
Hard of zacht?
19 april om 15.12
Ook in het Secret Story huis laten ze wel eens wat waaien.
In de slaapkamer hebben de bewoners het over minder frisse zaken. Iedereen laat weleens een scheetje. Als je met zijn allen in een huis zit, kun je dus af en toe een onaangename verrassing verwachten. Philip zegt dat je zijn scheetjes tenminste goed kan horen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Zachte zijn misschien beleefd voor het gehoor, maar dan weet je nooit wanneer je uit de buurt moet blijven. Monique heeft hier veel ervaring mee. Haar Maik was de onbetwiste koning van de warme gassen. Nu hij niet meer in het huis is, weten ook andere bewoners haar te verrassen
Diane heeft Mo gewoon een IVF behandeling in de KvdW gegevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:32 schreef Toverheks het volgende:
las iets dat er bij UPC stond dat keet T zwanger zou wezenecht die maik rent nu naar schiphol en pakt het eerste de beste vliegtuig naar verwegistan........wat een onzin allemaal
Zou wel leuk zijn voor maik als het waar isquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:32 schreef Toverheks het volgende:
las iets dat er bij UPC stond dat keet T zwanger zou wezenecht die maik rent nu naar schiphol en pakt het eerste de beste vliegtuig naar verwegistan........wat een onzin allemaal
Alles voor de kijkcijfers he, zelfs over de rug van de bewoners.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:32 schreef Toverheks het volgende:
Djeez werkt bij net 5?!?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef 38half het volgende:
FF tussendoor:
Hard of zacht?
19 april om 15.12
Ook in het Secret Story huis laten ze wel eens wat waaien.
In de slaapkamer hebben de bewoners het over minder frisse zaken. Iedereen laat weleens een scheetje. Als je met zijn allen in een huis zit, kun je dus af en toe een onaangename verrassing verwachten. Philip zegt dat je zijn scheetjes tenminste goed kan horen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Zachte zijn misschien beleefd voor het gehoor, maar dan weet je nooit wanneer je uit de buurt moet blijven. Monique heeft hier veel ervaring mee. Haar Maik was de onbetwiste koning van de warme gassen. Nu hij niet meer in het huis is, weten ook andere bewoners haar te verrassen
ik ook!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic maar vind de reeksenfunctie echt fantastisch, wilde ik even zeggen
Kijkers aantrekken, niets meer dan datquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef afca_oc het volgende:
Maar ff serieus ze zetten toch alleen zo balk er neer als het wel zo is, anders is het wel erg triest van nep 5
oh die strakgetrokken barbie........misschie heeft Beppie wel met haar breipen zitten poeren, echt wat een gelul dat hele SST ze kunnen niet eens meer nieuws maken.............quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Diane heeft Mo gewoon een IVF behandeling in de KvdW gegeven
lau en alex zijn ook niet echt getrouwd hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef afca_oc het volgende:
Maar ff serieus ze zetten toch alleen zo balk er neer als het wel zo is, anders is het wel erg triest van nep 5
Ik denk het ook en het klopt wel met het slikken van die AB kuur, Jo waarschuwde haar er nog voorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef afca_oc het volgende:
LOL, maar ze hebben Poekieroekie meegenomen. Zij schreef voor DGK site. Af en toe is het om te janken.quote:
ikquote:
Mo ligt graag op haar rugquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers he, zelfs over de rug van de bewoners.
en dan is mo heel zenuwachtig voor de uitslag en zegt ze 'ja, ik ben wat emotioneel want ik ben niet alleen zwanger, maar ook vanmorgen ongesteld geworden!'quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we dan vanavond live in de uitzending een zwangerstest?
Erg smerig ja, snap niet dat ze zo vaak ongezond te eten krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
en weer pizza hij komt mijn strot uit alleen al door er na te kijken
Ja duh, maar nep 5 is echt zo triest als ze zon balk er neer pleuren als het niet zo is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef Danny het volgende:
[..]
lau en alex zijn ook niet echt getrouwd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |