offtopic maar vind de reeksenfunctie echt fantastischquote:
Echt hoor....nieuws maken om een scheet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef 38half het volgende:
FF tussendoor:
Hard of zacht?
19 april om 15.12
Ook in het Secret Story huis laten ze wel eens wat waaien.
In de slaapkamer hebben de bewoners het over minder frisse zaken. Iedereen laat weleens een scheetje. Als je met zijn allen in een huis zit, kun je dus af en toe een onaangename verrassing verwachten. Philip zegt dat je zijn scheetjes tenminste goed kan horen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Zachte zijn misschien beleefd voor het gehoor, maar dan weet je nooit wanneer je uit de buurt moet blijven. Monique heeft hier veel ervaring mee. Haar Maik was de onbetwiste koning van de warme gassen. Nu hij niet meer in het huis is, weten ook andere bewoners haar te verrassen
Diane heeft Mo gewoon een IVF behandeling in de KvdW gegevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:32 schreef Toverheks het volgende:
las iets dat er bij UPC stond dat keet T zwanger zou wezenecht die maik rent nu naar schiphol en pakt het eerste de beste vliegtuig naar verwegistan........wat een onzin allemaal
Zou wel leuk zijn voor maik als het waar isquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:32 schreef Toverheks het volgende:
las iets dat er bij UPC stond dat keet T zwanger zou wezenecht die maik rent nu naar schiphol en pakt het eerste de beste vliegtuig naar verwegistan........wat een onzin allemaal
Alles voor de kijkcijfers he, zelfs over de rug van de bewoners.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:32 schreef Toverheks het volgende:
Djeez werkt bij net 5?!?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef 38half het volgende:
FF tussendoor:
Hard of zacht?
19 april om 15.12
Ook in het Secret Story huis laten ze wel eens wat waaien.
In de slaapkamer hebben de bewoners het over minder frisse zaken. Iedereen laat weleens een scheetje. Als je met zijn allen in een huis zit, kun je dus af en toe een onaangename verrassing verwachten. Philip zegt dat je zijn scheetjes tenminste goed kan horen, dan weet je direct waar je aan toe bent. Zachte zijn misschien beleefd voor het gehoor, maar dan weet je nooit wanneer je uit de buurt moet blijven. Monique heeft hier veel ervaring mee. Haar Maik was de onbetwiste koning van de warme gassen. Nu hij niet meer in het huis is, weten ook andere bewoners haar te verrassen
ik ook!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
offtopic maar vind de reeksenfunctie echt fantastisch, wilde ik even zeggen
Kijkers aantrekken, niets meer dan datquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef afca_oc het volgende:
Maar ff serieus ze zetten toch alleen zo balk er neer als het wel zo is, anders is het wel erg triest van nep 5
oh die strakgetrokken barbie........misschie heeft Beppie wel met haar breipen zitten poeren, echt wat een gelul dat hele SST ze kunnen niet eens meer nieuws maken.............quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Diane heeft Mo gewoon een IVF behandeling in de KvdW gegeven
lau en alex zijn ook niet echt getrouwd hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef afca_oc het volgende:
Maar ff serieus ze zetten toch alleen zo balk er neer als het wel zo is, anders is het wel erg triest van nep 5
Ik denk het ook en het klopt wel met het slikken van die AB kuur, Jo waarschuwde haar er nog voorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef afca_oc het volgende:
LOL, maar ze hebben Poekieroekie meegenomen. Zij schreef voor DGK site. Af en toe is het om te janken.quote:
ikquote:
Mo ligt graag op haar rugquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers he, zelfs over de rug van de bewoners.
en dan is mo heel zenuwachtig voor de uitslag en zegt ze 'ja, ik ben wat emotioneel want ik ben niet alleen zwanger, maar ook vanmorgen ongesteld geworden!'quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we dan vanavond live in de uitzending een zwangerstest?
Erg smerig ja, snap niet dat ze zo vaak ongezond te eten krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
en weer pizza hij komt mijn strot uit alleen al door er na te kijken
Ja duh, maar nep 5 is echt zo triest als ze zon balk er neer pleuren als het niet zo is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef Danny het volgende:
[..]
lau en alex zijn ook niet echt getrouwd hoor
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mo ligt graag op haar rugdus het blijft hetzelfde........Papa en Mama in limburg kopen al een babyuitzet.......nog ff en prenetal gaat SST sponsoren
En die Johanna was ook geen Ex van Maik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:34 schreef Danny het volgende:
[..]
lau en alex zijn ook niet echt getrouwd hoor
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
en dan is mo heel zenuwachtig voor de uitslag en zegt ze 'ja, ik ben wat emotioneel want ik ben niet alleen zwanger, maar ook vanmorgen ongesteld geworden!'
alle wijven die er zitten mogen van mij honderd worden. als 't maar morgen is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:35 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ikik vind haar sinds dat maik weg is en ze zijn naam niet elke seconde roept, een stuk minder irri dan die vieze madenkweker laura die rondloopt alsof ze blaren tussen haar benen heeft en dingen onder haar (teen)nagels vandaan eet. En minder irritant dan sharon ook, die zichzelf zo'n fantastische dierenvriend vind en het flauwste benul niet heeft over de opvoeding van het hondje.. en dan dat geluid van er uit die smoel komt, vreselijk...
stond in balk ziggo/upc: monique denkt dat ze zwanger is maik. kijk 19:30 net 5 ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Sonera het volgende:
Mo denkt dat ze zwanger is? Proberen ze nu zo kijkers te krijgen?
dat weet ik niet, maar ik heb lau en alex niets zien tekenen, dus het was een leuk toneelstukje, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Urb het volgende:
[..]
En die Johanna was ook geen Ex van Maik.
al krijgt ze een 5ling echt wat een onzin dit allemaal......ze is ongesteld geweest heeft een blaasontsteking en ze wast haar doos nooit, wat zwanger kind heeft een kutjesbacterie opgelopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef Aimy het volgende:
Alsof het zo raaar is als Mo zwanger is.... ze slikte minstens 2 keer anti biotica voor die blaasontsteking enzo, en die 2 deden het echt niet met een rubbertje hoor..
Als ze praat schiet me nekhaar al omhoog, laat staan als ze krijstquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef 38half het volgende:
Ik vind dat zie die naam van Maik zo vreselijk uitspreekt: Maikie, heel hoog haar op mijn armen als ik dat hoor.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef Vultarian het volgende:
ik ga toch wel hard lachen als ze zwanger van hem is hoor
Als dit geen lokker is om kijkers te trekken vreet ik me beeldscherm opquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef Vultarian het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef Vultarian het volgende:
ik ook en leef mee met maik dat ie rest van zijn leven dat vastgeplakt is aan moquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef Vultarian het volgende:
Yep, mijn post was ook niet sarcastisch bedoeld, dat meiske werd neergezet als de ex van Maik terwijl ze elkaar pas een week of 2 kenden voor dat Maik het huis in ging dus hoogstens een scharrel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar ik heb lau en alex niets zien tekenen, dus het was een leuk toneelstukje, maar meer ook niet.
jij wel maar maik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef Vultarian het volgende:
Dat had ze voor de grap gezegd, nu melken ze dat uit bij SSTquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef Vultarian het volgende:
hij speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef MargrietV het volgende:
grrrrrrrrrr net Madelief in bad gedaan....... rent ze tuin in gaat in de aarde rollen gggggrrrrrrrrrrr kan ik haar weer gaan soppen.
Segootje moeten ze bijten afleren, gewoon onderkaak vastpakken, vinden ze niet leuk en dan laten ze het snel
en ze denkt het hem af te leren door te doen of ze de hond bijtquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:39 schreef Danny het volgende:
wat een debiel die mo, denkt dat die hond haar wil bijten terwijl hij gewoon aan het spelen is
ja, maar ze heeft 't erbij verteld he, dus dan snapt-ie 't welquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en ze denkt het hem af te leren door te doen of ze de hond bijt
die is nie goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en ze denkt het hem af te leren door te doen of ze de hond bijt
Ik hoop als het zo is, dat de alcohol en die rotsmak gisteren geen nadelige effecten heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef Aimy het volgende:
Gelukkig voor Maik bestaat er nog zoiets als abortus..
Vanmorgen na de 1e wandeling mijn Sekreetje in bad gedaan, had de dunne en het zat in zijn broek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef MargrietV het volgende:
grrrrrrrrrr net Madelief in bad gedaan....... rent ze tuin in gaat in de aarde rollen gggggrrrrrrrrrrr kan ik haar weer gaan soppen.
Segootje moeten ze bijten afleren, gewoon onderkaak vastpakken, vinden ze niet leuk en dan laten ze het snel
't is een beetje laat om maik te aborteren denk ik...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef Aimy het volgende:
ik schat die hond niet echt dommer in dan mo dus waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, maar ze heeft 't erbij verteld he, dus dan snapt-ie 't wel
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:40 schreef Aimy het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef Danny het volgende:
[..]
't is een beetje laat om maik te aborteren denk ik...
Eey niet boos worden! Het was maar een suggestie..quote:
Nee hoor, alles in haar hoofd is nu op zijn plaats gevangen, echt waar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik hoop als het zo is, dat de alcohol en die rotsmak gisteren geen nadelige effecten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |