Je maakt me jaloersquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
Ik begin een kreeft te worden![]()
fuck, ik zweer het je. Ik hou écht van mijn fucking tuin! ik HOU echt van mijn tuin
Heb bloempjes gekochtWat een trut ben ik eigenlijk ook
Fuck me, ws 30ste ook dit weer. Ik kom kats lam van dat terras af
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAH FAAL!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Je maakt me jaloersIk wil ook een tuin!
Ooh, die nieuwe klote tool telt al doorquote:
Lidl heeft deze in de aanbieding, 24X0,5 ltr. ¤12,-quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAH FAAL!
Je hebt geen tuin?Wij komen dus ook net van een flat.... damn, ik ben gelukkig met mijn tuin
En Baloe ook
Kut ja, ik heb tenminste nog vers bloedsinaasappelsapquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
Damn, zie, ik win. Mijn bier is op en de krat staat 4 meter verder en de koelkast 5ik heb een kutleven.
Grafenwalder... ik heb er wel eens van gehoord... even zonder shit... is het te zuipen? Ik had laatst eens schultenbrau van de aldi, als een eckte tokkie... want ik probeer graag alle bieren. Die was NIET te zuipen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lidl heeft deze in de aanbieding, 24X0,5 ltr. ¤12,-
[ afbeelding ]
Niet echt. Enige zelfmoord actie is van het huis dak jumpen. Maar dan moet ik eerst ergens een ladder fixenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kut ja, ik heb tenminste nog vers bloedsinaasappelsap![]()
In de tuin ook geen makkelijke zelfmoordoptie voor handen zeker?
Wat een kutleven heb je
Neukenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Hoi!
Mijn superlekkere geile ex stuurt me ineens weer leuke mailtjes
Crap , ik hoef nog niet monogaam te zijn he?quote:
Welnee, dat is overratedquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap , ik hoef nog niet monogaam te zijn he?
Tuurlijk, tis toch na 11 uur, nu mag je toch eindeloos door?quote:
Jij bent serieus tussen het posten door nog op en neer naar Zwolle geweestquote:
voor 11 ook hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk, tis toch na 11 uur, nu mag je toch eindeloos door?
Dit is witbier hè, geen pils. Lidl verkoopt Oetinger bier, ¤6 per krat van 24. Erg lekker bier, iets bitterder/hoppiger als Warsteiner.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grafenwalder... ik heb er wel eens van gehoord... even zonder shit... is het te zuipen? Ik had laatst eens schultenbrau van de aldi, als een eckte tokkie... want ik probeer graag alle bieren. Die was NIET te zuipen.
Ik had ook eergisteren HJ lentebockEn lingens blond
En warsteiner
Heb nu een lege krat grolsch staan, een 3 kwart amstel en een kwart HJ. Mijn leven sucks
Ja die oetinger ken ik. Die vind ik lekker. Alleen MM niet. En meneer vindt dat je dat niet aan visite kan voorzettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is witbier hè, geen pils. Lidl verkoopt Oetinger bier, ¤6 per krat van 24. Erg lekker bier, iets bitterder/hoppiger als Warsteiner.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk, tis toch na 11 uur, nu mag je toch eindeloos door?
Nee tis een coole kleur groenquote:
Wehehe. Ik ben al heerlijk rood.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:44 schreef Pagan het volgende:
Doei!
* Pagan gaat zijn melkflessen bijbruinen
In de zon is het denk ik een graad of 27. In de schaduw rond de 23.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef oh-oh het volgende:
En dan te bedenken dat t hier wss nog een stuk warmer is dan bij jou!
Ik die van baloe. Dit najaar gaat dat gebeuren. En dan laat ik gelijk die andere bijwerken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet Frits zn pootje nog steeds laten zetten
Mhaw vind het wel wat hebben. Mijne heb ik nu bijna 8 jaar. Eigenlijk kan ie nog wel ff. Maar als ik toch ga kunnen ze hem net zo goed meenemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat die van mij niet bijwerken, ik vind het juist mooi dat ze een beetje vaal worden, ik vind het altijd lelijk als het dr zo nieuw uitziet, nu zijn ze echt helemaal een met je huid.
Mijnes heb ik nu 14 jaar en 10 jaar alweer geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw vind het wel wat hebben. Mijne heb ik nu bijna 8 jaar. Eigenlijk kan ie nog wel ff. Maar als ik toch ga kunnen ze hem net zo goed meenemen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes heb ik nu 14 jaar en 10 jaar alweer geloof ik
Ja ik vind kleur ook echt lelijk, gewoon hele dunne zwarte lijntjes zijn ze beiden maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]lang! In zwart toch ook? ik vind kleur zoooooo lelijk
Ik nam een plakkie krentenbrood en een biertje. Maar ja, beide alweer opquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik vind kleur ook echt lelijk, gewoon hele dunne zwarte lijntjes zijn ze beiden maar.
Oeh, ik ga ff een portie stoofpeertjesyoghurt nemen![]()
Dan krijg ik zometeen geen honger als ik gelijk weer uren ga lopen als ik thuis ben
Ik denk dat ik de BBQ aanpleur. Ik ga écht niet koken. Of sla maak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Tga je koken vandaag?
Ik heb nog Indisch staan van gisteren, dus ik kan het zo laat maken als ik wil
hey zingende, daar ben je weerquote:
ja deed een snelle ronde met de hondjes, die willen met dit weer liever alleen maar languit buiten onder een parasol met een bakje waterquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hey zingende, daar ben je weer![]()
Stoofpeertjesyoghurt is vet lekker
jep, straksals het nog warmer is moet ik ze haast smekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Echt?
Die van mij willen wandelen wandelen wandelen rennen rennen rennen en wandelen
Ja, doei. Been there, done that. Fucking pijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je zou het eens moeten snuiven ipv drinken
Jahoor zover is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent serieus tussen het posten door nog op en neer naar Zwolle geweest
goldstrike is pas heftigquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei. Been there, done that. Fucking pijn
Ik moest laatst lachen en toen kwam het door mijn neus naar buiten (rooie wodka jus). Not so funny.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
goldstrike is pas heftig![]()
Nooit iets door je neus wat gemixt is met sinaasappelsap, als je een week later je neus ophaalt is het een grote rotte sinaasappel
Ik vind kleur wel mooiquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]lang! In zwart toch ook? ik vind kleur zoooooo lelijk
Ach gos! Dit ziet er heel zielig uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
Plumeautje is weer thuis![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
Ach gossiequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
Ze was slapend uit het raamkozijn gevallen en was daarbij met haar pootje achter de radiator blijven hangen. Kruisband gescheurd en - naar nu bleek - meniscus gebroken. Ze hebben het losse stukje bot verwijderd en er een kunst-kruisbandje ingezet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat was er met m aan de hand? Ik heb het helemaal gemist![]()
Eind in zichtquote:Vandaag superlang aan mn scriptie gewerkthet is nu echt bijna klaar
hebben ze je nou gewoon een poedel mee terug gegeven ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
Is het ook, maar het is een bikkeltje; ze heeft een week rondgelopen met een gebroken meniscus en heeft het daar erg goed op gedaan (was op de foto vorige week niet te zien, maar bleek bij het openen toch zo te zijn), dus ze kan wel wat hebben.quote:
Een heel lief half naakiequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Nonneke het volgende:
hebben ze je nou gewoon een poedel mee terug gegeven ?![]()
Fijn dat ze weer thuis is![]()
Aww arm dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze was slapend uit het raamkozijn gevallen en was daarbij met haar pootje achter de radiator blijven hangen. Kruisband gescheurd en - naar nu bleek - meniscus gebroken. Ze hebben het losse stukje bot verwijderd en er een kunst-kruisbandje ingezet.
Plumeau heeft nu twee weken kamerarrest (want ze mag niet klimmen, dus slaapkamer it is) en dan moet het langzaamaan weer beter gaan.
Het is een bikkel; ze had zichzelf behoorlijk ondergeplast, maar ze is al weer aan het kuisen geslagen
[..]
Eind in zicht
Hoop ik ook; dank je welquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Aww arm dinghopelijk voelt ze zich snel weer beter
![]()
Joehoeoeoeoequote:En ja, eind in zicht2 mei inleveren, 23 mei beoordeling, 31 mei ingebonden versie etc inleveren (en taart eten met mn begeleider) en dan 5 juli diploma uitreiking
Awwwwwwwquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
Orthopedagogiekquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef ElisaB het volgende:
Joehoeoeoeoe
Wat studeer je?
(ben overigens heen en weer aan het hollen om van alles te regelen, dus als ik ff niet reageer, komt het daardoor)
Ocharme! Wel fijn dat ze weer thuis isquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
Nee hoor, dit is een strijd met een einde voor haar. Ze heeft je bijna zo ver. Je wil je zoon al niet meer in de vakanties, nu nog de weekenden afpakken en de strijd is gestreden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef asfalthooligan het volgende:
Dit is gewoon een strijd zonder einde met der
Ik heb mijn bril niet op, dus ik kan het niet echt heel goed zien.... maar het ziet eruit als 19.5quote:
14 op t werkquote:
Die kende ik al, arme kindquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef senesta het volgende:
Geen idee of hij al langs is gekomen maar ik moest wel lachen![]()
die is zo briljantquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef senesta het volgende:
Geen idee of hij al langs is gekomen maar ik moest wel lachen![]()
Zelf in januari of zo ( ruim op tijd in ieder geval) haar iets op papier laten zetten mbt de vakanties en beiden ondertekenen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb haar gedrag al heel vaak aangekaart vamp
Ze luisteren gewoon niet en het tehuis luistert ook al niet is tussen mij en haar zeggen ze.
En probeer door te gaan ,maar word zo moedeloos van deze strijd
Wat fijn dat het goed gegaan is met Pluimpjequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
Goed gedaan Mama Miaquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat was er met m aan de hand? Ik heb het helemaal gemist
Vandaag superlang aan mn scriptie gewerkthet is nu echt bijna klaar
Och, dat kippepootjequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
wat liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
oh hai![]()
[ afbeelding ]
Lekker int zonnetje
Goed zo Ynskequote:
Lekker he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
oh hai![]()
[ afbeelding ]
Lekker int zonnetje
quote:
En anders via de advocaat afdwingen, alles vast laten zetten en dan kan ze betalen als ze dingen niet nakomt, dan komt er een boete op te staan. Je kunt ook vragen om een tussenpersoon die bemiddeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zelf in januari of zo ( ruim op tijd in ieder geval) haar iets op papier laten zetten mbt de vakanties en beiden ondertekenen?
Niet opgeven hoor!
Nou naast dat ik vind dat er gewoon bijgedragen hoort te worden door vaders vind ik ook dat een kind gewoon recht heeft om een ouder te zien en dat dat los hoort te staan van wat voor financiele zaak dan ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh Rewimo dat klinkt heerlijk![]()
En ik zag net op de vorige pagina Elies dr halfnaakte poesHoop dat ze snel weer haar harige zelf is
![]()
Asfalt, als de vader van mijn kind geen kinderalimentatie wilde schuiven kon ie me eerlijk gezegd ook de boom in verderMaar zo ben ik dan weer
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou naast dat ik vind dat er gewoon bijgedragen hoort te worden door vaders vind ik ook dat een kind gewoon recht heeft om een ouder te zien en dat dat los hoort te staan van wat voor financiele zaak dan ook.
De enige reden om een kind bij zijn ouder vandaan te houden zou ter bescherming moeten zijn en niets anders.
Uiteindelijk dokt zij nu dan dus alles voor het kind?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze verwacht dat ik met nog geen 900 in de maand een bedrag van 180 euro kan ophoesten + het gkb er nog bij.
Wil best wat betalen ,maar het is financieel niet haalbaar
En het gaat op aan de kroeg bij haar of feestjes
Stel dan voor om dingen voor hem te kopen. Zijn schoenen of kleding. Al zou je schoenen of een winterjasje kopen als hij het nodig heeft dan scheelt het voor haar gewoon weer toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze verwacht dat ik met nog geen 900 in de maand een bedrag van 180 euro kan ophoesten + het gkb er nog bij.
Wil best wat betalen ,maar het is financieel niet haalbaar
En het gaat op aan de kroeg bij haar of feestjes
Rewimo wat goed dat je been nog meewerkt en je helemaal kunt genieten van je vakantie, ik hoop dat het zou blijftquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Asfalt, laat je zoon niet de dupe worden, verlaag je niet tot haar niveau. Je hebt alleen hem en jezelf ermee als je hem minder ziet. 't Is een ***streek, ben ik volledig met je eens, maar je hebt er niks aan als je hem niet meer ziet in de vakanties. Als zij zich niet aan de omgangsregeling houdt, kaart dat dan aan bij Jeugdzorg of een andere instantie die daarvoor is. Doe het langs de officiële weg, dan kan je zoon je later nooit iets kwalijk nemen. En het is een veel betere manier om je ex aan te pakken. Sterkte ermee!
Yns, sterkte met je tweede gesprek!
Oognip, ik hoop dat opa naar huis kan
Pluim, hendig sjiek verbandje hoor![]()
Wij hebben een heerlijke dag gehad vandaag. Het is echt prachtig weer en we zijn vanmorgen gaan fietsen naar Traben-Trarbach. Ongeveer 17 km stroomafwaarts, langs de Moezel dus voornamelijk vlak en langzaam aflopend fietspad. En het ging hartstikke goedMijn been doet het nog steeds
Vanaf Trarbach zijn we teruggevaren, tot een halte voorbij ons hotel. Want dan moesten we door de grote sluis die hier ligt, dat wilde Christan zo graag, nadat we gisteren al hadden gekeken hoe een schip werd geschut. Hij wilde dat graag eens meemaken en dus hebben we een iets langere boottocht gemaakt
Daarna nog 4 km teruggefietst naar het hotel. Even afkoelen in het zwembad, dat is wel zalig natuurlijk dat we dat hier hebben. We zijn Thais gaan eten en nu ligt de kleine man in bed en de grote zit in de sauna. We zullen wel lekker slapen vannacht
Christan is vandaag halfjarig trouwens
Maar als het niet haalbaar is, vind je dan ook dat de kind daar de dupe van moet worden? Het kind kan niets aan deze hele situatie doen, maar wordt zo wel de dupe doordat hij zijn papa niet kan zien. Misschien heeft papa niet zoveel geld, maar wel veel liefde die het kind dan mis loopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiteindelijk dokt zij nu dan dus alles voor het kind?
Nou, dan was ik ook wel redelijk klaar met papa denk ik![]()
Ik dacht dat je geen partneralimentatie wilde betalen, soit, dan kan ik begrijpen, maar kinderalimentatie weigeren vind ik een hele andere zaak ...
Hij ziet hem toch wel om het weekend?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou naast dat ik vind dat er gewoon bijgedragen hoort te worden door vaders vind ik ook dat een kind gewoon recht heeft om een ouder te zien en dat dat los hoort te staan van wat voor financiele zaak dan ook.
De enige reden om een kind bij zijn ouder vandaan te houden zou ter bescherming moeten zijn en niets anders.
Hij heeft een boottochtje door de sluis gekregen. Dat moet maar genoeg zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef indaha het volgende:
Rewimo wat goed dat je been nog meewerkt en je helemaal kunt genieten van je vakantie, ik hoop dat het zou blijft![]()
Als Christan halfjarig is krijgt hij dan ook een half kadootje
Ik weet niet of ik zo een vader wel een goed voorbeeld zou vinden voor mijn spruit als ik gewoon heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als het niet haalbaar is, vind je dan ook dat de kind daar de dupe van moet worden? Het kind kan niets aan deze hele situatie doen, maar wordt zo wel de dupe doordat hij zijn papa niet kan zien. Misschien heeft papa niet zoveel geld, maar wel veel liefde die het kind dan mis loopt.
Van wat ik hier begrijp probeert moeders de omgangsregeling behoorlijk te frusteren, dat is jammer. En dan vooral voor het knulletje. Vind ik dan hoor.quote:
Naja daar heb je dan je advocaat of mediator voor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Van wat ik hier begrijp probeert moeders de omgangsregeling behoorlijk te frusteren, dat is jammer. En dan vooral voor het knulletje. Vind ik dan hoor.
Hoe deden jullie het dan met de financien toen jullie nog samen waren met het kind?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij krijgt hier alles wat ie nodig heeft , koop ik wat zie ik het nooit meer terug of ze gooit het in een kast.
Daarom blijft alles gewoon bij mij
en als ik nog geen 900 netto in de maand heb dan is het met moeite mogelijk om dan nog eens een heel bedrag te betalen.
Hou nu al niks over.
En dan leef ik nog zeer zuinig ook nog
Precies, dat zei ik hierboven alquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja daar heb je dan je advocaat of mediator voor.
Dat kan opgelegd worden door een rechter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb ik geprobeert maar ze werkt niet mee
Wel om het weekend ja, maar wat ik begrijp is dat zij de omgangsregeling dwars aan het bomen is en Asfalt nu al de helft van de omgangsregeling uit frustratie op wil geven, de vakanties dus. Maar goed, dat is natuurlijk aan Asfalt om zich niet zo gek te laten maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo een vader wel een goed voorbeeld zou vinden voor mijn spruit als ik gewoon heel eerlijk ben.
En nogmaals, hij ziet hem toch wel om het weekend?
Als het via een mediator niet lukt, dan maar via de rechter...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Hebben jullie een gezamelijke advocaat dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Nou psies, in elk geval wel zelf het goede voorbeeld geven en niet hetzelfde pad op gaan als zij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Niet opgeven in elk geval en het aanpakken met de wet in de hand. Dus via een instantie of advocaat. Hou bij wat ze doet of juist niet doet, zodat je dat kunt tonen en ook kunt aantonen dat jij je wèl aan de afspraken houdt.
Tuurlijk is die regeling er nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef indaha het volgende:
Ik weet niet hoe het nu is maar als je weinig inkomen had kon je vroeger een bewijs van onvermogen bij de gemeente halen en kon je toch een advocaat betalen dmv van een kleine bijdrage en met dat inkomen van jou zal die bijdrage niet hoog zijn, maar misschien weet oh-oh of dat nog bestaat of een regeling die erop lijkt.
Dit lijkt me de enige manier om dit op te lossen.
Hoezo geven die geen toesteming dan? Dat moeten ze toch ook onderbouwen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt ja dit kost tegen de 100 euro iets waar de gkb geen toestemming voor geeft.
Ze wouden zelfs de tandarts verzekering dwarsbomen terwijl het medische noodzaak is bij mij.
Daar verwacht ik 1 dezer dagen uitslag van en hopen dat ik dan een voledige prothese kan krijgen
En je maatschappelijk werker dan? gaat die daar niet achteraan? Dit is gewoon belachelijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Der is geen ruimte voor op het moment de schulden en vaste lasten gaan voor
Zeggen ze.
De maatschappelijk werker heeft net zelfs 140 voorgeschoten voor de tandarts tot ik het terug krijg van de verzekering
Same here hoor, maar ik zou ook bij willen dragen in de onkosten van mn eigen kindquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef senesta het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er geen mogelijkheid is om dat geld bij elkaar te krijgenVolgens mij ligt het rond de 60 euro per zaak die zo'n advocaat aangaat en dan zou ik desnoods een week droog brood eten als het nodig was. Maar goed, dat ben ik
Ik wilde het al niet zeggen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef vamperotica het volgende:
En anders inderdaad op andere dingen bezuinigen... Klinkt misschien hard, maar die heerlijke kater had ook een tijdje kunnen wachten....
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef vamperotica het volgende:
En anders inderdaad op andere dingen bezuinigen... Klinkt misschien hard, maar die heerlijke kater had ook een tijdje kunnen wachten....
Shit ik wordt oudquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen...
Stel dat die morgen een poot breekt?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Shit ik wordt oudik snapte het niet,ik dacht dat AH in de kroeg geweest was
volledige prothese komt niet uit je tandartsverzekering maar uit de basisverzekeringquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt ja dit kost tegen de 100 euro iets waar de gkb geen toestemming voor geeft.
Ze wouden zelfs de tandarts verzekering dwarsbomen terwijl het medische noodzaak is bij mij.
Daar verwacht ik 1 dezer dagen uitslag van en hopen dat ik dan een voledige prothese kan krijgen
Ja ik ben het hiermee eens, dat ventje verdient gewoon een goede omgangsregeling met zijn vader en jij moet er alles aan doen om dat voor hem mogelijk te maken en ik ga er vanuit dat je dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:43 schreef senesta het volgende:
Nou goed, het zijn ook verder mijn zaken niet.
Ik hoop echt dat het allemaal goed komt Asfalt. Het is toch voor het ventje ook sneu. Ik weet nog heel goed hoe ik vroeger al op zaterdag om 06:00 met mijn jasje aan beneden stond te wachten op mijn papa die om 09:00 zou komen
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik bedoel het ook niet beschuldigend, zeker niet... Zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje en moet er soms ook op gewezen worden dat ik sommige dingen misschien beter net ff wat anders aan kan pakken....quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Die heerlijke kater kost nog niks en wat breken kunnen ze allemaal wel heb er nog 2 die ik al 5 jaar heb en die hebben ook nog nooit wat gehad.
En voor de rest bezuinigen heb denk ik al veel ingeleverd
heb goedkoopste ziekenfonds
goedkoopste internet tv
weinig nieuwe kleren of dure
enigste luxe die ik heb is een scooter ,maar deze is noodzakelijk
O.v is duurder en moeilijker in een dorp.
Kattenvoer ja de goedkoopste van 2 euro doe ik bijna 2 weken mee
Voor de rest is er weinig om te bezuinigen
Jeeeeej voor pluimquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een naakie
why?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
THESE ARE MY FAMOUS LAST WOOOOOOOOOOOOOOOORDDSSSSSSS
k weet neit wat men je wijsmaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef asfalthooligan het volgende:
@ ynske
De voor onderzoeken niet
Ben een x aantal weken terug naar het ziekenhuis geweest voor operatief laten verwijderen van de tanden.
Dit kon misch niet doordat de kaakbeet niet goed is misch.
Ik moest dus een tandarts opzoeken die een behandelplan maakte en onderzoeken deed.
Eerst is er een soort scan gemaakt toen wat foto,s en happen
Maar je zou toch in jouw situatie niet moeten gokken maar lekker op safe moeten spelen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Snap wat je bedoelt oh oh
Die 2 van mij hier zijn nu bijna 5 en hebben nog nooit een injektie gehad of weet ik wat alleen dierenarts gezien voor castratie en sterilisatie
Er kan altijd iets zijn natuurlijk ,maar dat is een gok
Vamp hoe gaat het met de poes bij je ex en het kitten, zijn ze nog alletwee daarquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet beschuldigend, zeker niet... Zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje en moet er soms ook op gewezen worden dat ik sommige dingen misschien beter net ff wat anders aan kan pakken....![]()
Ik ben dan weer zo'n muts die hetniet ia de rechter wilde spelen omdat ik bang was dat dat op de kids afgereageerd zou worden
Ja dat vind ik wel een lekker nummer, neuken?quote:
Op dat nummer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel een lekker nummer, neuken?
Stuur me gewoon een kopie van dat album johquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op dat nummer?![]()
Heb je trouwens het meest Nirvana-like nummer gehoord van het album? Compleet met alle bandleden van Nirvana in hun laatste dagen (excl Kurt uiteraard). Pat Smear zit weer eens wél in de Foo's, en Krist Novoselic speelt mee op dat nummer
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Vamp hoe gaat het met de poes bij je ex en het kitten, zijn ze nog alletwee daar
Ah ja kijk, daar komt de aap uit de mouw, we wisten niet dat je daar schuld hadquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef asfalthooligan het volgende:
De basis verzekering dekt dus geen tandarts kosten wel kosten voor de kaakspecialist en een prothese.
Dus moest een aparte tandartsverzekering hebben voor een tandarts omdat mijn zorgverzekering alleen maar basis wil geven zolang ik bij hun een schuld heb
Eerst deze luisteren;quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stuur me gewoon een kopie van dat album joh
De kat van mijn schoonouders krijgt waarschijnlijk ook kleintjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zijn alle twee nog daar en doen het allebij hartstikke goed!
Zal binnenkort weer eens wat fotootjes maken!!
En het is zooooooo verleidelijk om te zeggen doe mij dat kleintje maar...![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zijn alle twee nog daar en doen het allebij hartstikke goed!
Zal binnenkort weer eens wat fotootjes maken!!
En het is zooooooo verleidelijk om te zeggen doe mij dat kleintje maar...![]()
![]()
aah cvz?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef asfalthooligan het volgende:
De basis verzekering dekt dus geen tandarts kosten wel kosten voor de kaakspecialist en een prothese.
Dus moest een aparte tandartsverzekering hebben voor een tandarts omdat mijn zorgverzekering alleen maar basis wil geven zolang ik bij hun een schuld heb
dat bedoelde ik niet,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Maar ah, wat ga je doen als een van je katten onder de auto komt en een operatie nodig heeft om de botten te herstellen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Snap wat je bedoelt oh oh
Die 2 van mij hier zijn nu bijna 5 en hebben nog nooit een injektie gehad of weet ik wat alleen dierenarts gezien voor castratie en sterilisatie
Er kan altijd iets zijn natuurlijk ,maar dat is een gok
een DJMOtje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar ah, wat ga je doen als een van je katten onder de auto komt en een operatie nodig heeft om de botten te herstellen?
Tot 1.34 vind ik m heel mooi, beetje Beatle achtig zelfs, en dan vind ik dat tussenstuk tot 2.55 erg commercieel en saai, maar daarna knalt ie er idd nog ff lekker inquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerst deze luisteren;
Laat zich wel raden waar het over gaat![]()
Vanaf 02:55 met die dikke bass van Krist
Hij neemt die gok gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar ah, wat ga je doen als een van je katten onder de auto komt en een operatie nodig heeft om de botten te herstellen?
das niet mis, hoop dat je eruit komt....quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Als er wat met de katten gebeurt dan moet dat wel goedkomen doormiddel van de maatschappelijk werker
In noodgevallen staat hij garant
en die premie is dat wat je krijgt via cjib zoja die heb ik ja
is nu de schuldsanering in gegaan is stopgezet
Oh als je dat al commercieel vindt dan hoef je het album niet te horen denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tot 1.34 vind ik m heel mooi, beetje Beatle achtig zelfs, en dan vind ik dat tussenstuk tot 2.55 erg commercieel en saai, maar daarna knalt ie er idd nog ff lekker in
Oh doe mij ook zo een maatschappelijk werkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Als er wat met de katten gebeurt dan moet dat wel goedkomen doormiddel van de maatschappelijk werker
In noodgevallen staat hij garant
en die premie is dat wat je krijgt via cjib zoja die heb ik ja
is nu de schuldsanering in gegaan is stopgezet
Oh, nevermind dan maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh als je dat al commercieel vindt dan hoef je het album niet te horen denk ikHet is een stuk minder poppy en radio friendly dan het normale werk, maar het blijven wel gewoon de Foo's
Beter kappen ze gewoon eens met die ongein voor 'luxe artikelen'. Als je het niet kan betalen (incl onderhoud!) moet je er niet aan beginnen. Of het nou een dwerghamster, kat, oldtimer, ferrari, of jetstream vliegtuig is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh doe mij ook zo een maatschappelijk werker
Die van K3?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, nevermind dan maar![]()
Weet je naar welk album ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd ben?
Of kindquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter kappen ze gewoon eens met die ongein voor 'luxe artikelen'. Als je het niet kan betalen (incl onderhoud!) moet je er niet aan beginnen. Of het nou een dwerghamster, kat, oldtimer, ferrari, of jetstream vliegtuig is.
Mag je bij mij komen logerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga naar Pukkelpop heb ik besloten oh-oh
Ik ga voor de eerste keer, maar Lowlands was al stijf uitverkocht en nog geen naam bekend. En Foo's komen op Pukkelpop, en vast NIET op Lowlands aangezien ze hier al Pinkpop doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mag je bij mij komen logeren![]()
Dat is echt bijna een steenworp afstand.
Superkekleuk festival vind ik
waar k vandaag achter kwam en eerlijk gezegd vind ik dat best juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of kind![]()
Ik heb met dat hele schuldsaneringsprincipe ook echt heel veel moeite...
Paar jaar ff bietje lijden en dan schuldenvrij zijn, wat kost dat de maatschappij wel niet, al dat kwijtschelden?
Neequote:
Urnen! Mijn schoonoudersquote:
quote:
quote:
Yupsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh kijk, stiekem die laatste foto nog veranderen he
Oh het zijn echt urnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het leuk hoor, of zo. Maar meer uit noodzaak en vanwege de oplossing, dan om te doen
[..]
Urnen! Mijn schoonouders
Ja niet meer dan logisch toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar k vandaag achter kwam en eerlijk gezegd vind ik dat best juist
als jij of ik onze premies niet betalen kan na de 3e aanmaning de aanvullende verzekering geroyeerd worden
ben jij verzekerd via de gemeente GSD, dan kon dat dus niet, dus wel schulden oplopen maar wel de vergoedingen blijven ontvangen.
dat is nu sinds 1-4 gewijzigd, ik vind dat best goed, want waarom zouden die mensen wel niet betalen en vergoedingen uit av ontvangen (terwijl die al hoger zijn dan de av die jij of ik af kunnen sluiten)
vind ik wel, maar dat was dus niet zo he!quote:
Vazenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh het zijn echt urnenZe stonden zo nonchalant in de hoeken, ik dacht dat het vazen zonder bloemen waren
ze lijken best op elkaar, weten jullie wel wie in welke zit?quote:
Okee, hier is iedereen wel gecremeerd, maar niemand wil het thuis hebben geloof ik, dus dat is allemaal over een veldje of riviertje gestrooid, en een paar staan in zo'n muurquote:
Ja maar alles wat je krijgt KRIJG je al, inclusief schulden die kwijtgescholden worden, en je vindt het nog de normaalste zaak van de wereld ook, dat t maar allemaal geregeld wordt en dat je het krijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef asfalthooligan het volgende:
De katten waren er al voor de schulden en marley was er toen ook al (de verdwenen 3e kat)
Ze zijn voor mij een beetje me kinders .
Zou ik ze niet hebben zou ik gek worden van de stilte
en die scooter
heb gelukkig nooit een cent bijgelegt gewoon geknokt om een goede 1 te hebben en zou er niet meer zonder kunnen.
Bijv. als ik me zoon haal uit sneek kost mij met de trein dit 30 euro per weekend ,dus 60 in totaal.
Krijg 13 euro per maand reiskosten vergoed van hun.
Dus 47 euro zelf bijleggen
werk ook krijg nu 2 euro per dagvergoeding.
Met die 13 euro red ik het heel goed 2 weekenden op en neer te kunnen + ergens met hem even heen te gaan
En het gkb snapt wel dat dit de goedkoopste oplossing is
Hoezo hard sparen? Heb je geen geld? En wat nou als je honden onder een auto lopen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff kijken wat er nog meer op Pukkelpop komt![]()
Hoop niks leuks, moet ik ook nog hard gaan sparen voor kaartjes, imagine![]()
Oh, en Ll, ik ben superbenieuwd naar de nieuwe cd van Duran Duran
Ik had vandaag weer honderduizend mensen aan de lijn die niet snappen dat we niet pro deo werkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Ynske het volgende:
ik had vandaag iemand aan de foon die begreep het Eigen Risico niet
ze ging aangifte doen op het politiebureau want ze had geen risico bij de zorgverzekering doen
Alle gegevens staan op de dopjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Ynske het volgende:
ze lijken best op elkaar, weten jullie wel wie in welke zit?
Ze staan er niet uit principe hoor. Maar de familie wist nog niet helemaal goed wat ermee te doen, dus hebben wij ze maar meegenomen. Ongetwijfeld gaat er nog een keer iets mee gebeuren, maar dat is aan de beeb en haar zus. Ze staan mij uit de weg; ik vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Okee, hier is iedereen wel gecremeerd, maar niemand wil het thuis hebben geloof ik, dus dat is allemaal over een veldje of riviertje gestrooid, en een paar staan in zo'n muur
Dat ken je toch gewoon uit het potje bij het maatschappelijk werk halen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff kijken wat er nog meer op Pukkelpop komt![]()
Hoop niks leuks, moet ik ook nog hard gaan sparen voor kaartjes, imagine![]()
Oh, en Ll, ik ben superbenieuwd naar de nieuwe cd van Duran Duran
Waar een ieder zich goed bij voelt tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alle gegevens staan op de dopjes
[..]
Ze staan er niet uit principe hoor. Maar de familie wist nog niet helemaal goed wat ermee te doen, dus hebben wij ze maar meegenomen. Ongetwijfeld gaat er nog een keer iets mee gebeuren, maar dat is aan de beeb en haar zus. Ze staan mij uit de weg; ik vind het wel gezellig
dan lopen ze er aan de andere kant weer onder vandaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo hard sparen? Heb je geen geld? En wat nou als je honden onder een auto lopen?
Ja maar das een ander potje doosquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo hard sparen? Heb je geen geld? En wat nou als je honden onder een auto lopen?
GRAPJE!
das wel handigquote:
quote:[..]
Ze staan er niet uit principe hoor. Maar de familie wist nog niet helemaal goed wat ermee te doen, dus hebben wij ze maar meegenomen. Ongetwijfeld gaat er nog een keer iets mee gebeuren, maar dat is aan de beeb en haar zus. Ze staan mij uit de weg; ik vind het wel gezellig
Vond ik vrij flauw en ik vond ook dat je het heul niet goed uitlegdequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag weer honderduizend mensen aan de lijn die niet snappen dat we niet pro deo werken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer honderduizend mensen aan de lijn die niet snappen dat we niet pro deo werken
wat snapte je niet aan "je moet gewoon alles zelf betalen hier tyfuspauper!"quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vond ik vrij flauw en ik vond ook dat je het heul niet goed uitlegde
Tuurlijk niet, ik wil niet weer een banquote:
Elisa B jij hebt toch veel talenten zeg,quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
Thuisklussen met ElisaB
De patient:
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De plank:
[ afbeelding ]
Steunbalkje erop:
[ afbeelding ]
Hoekjes afronden:
[ afbeelding ]
In de grondverf:
[ afbeelding ]
Op het oude raamkozijn en tegen het kozijn geschroefd:
[ afbeelding ]
En opgelost dus:
[ afbeelding ]
Morgen de schroefgaatjes nog even plamuren en dan de komende dagen aflakken en klaar is ElisaB.![]()
![]()
Ja, ze lijken verdomd veel op elkaar, dus zonder dopje weten wij het ook nietquote:
quote:![]()
Sommige mensen vinden het eng of naar, maar daar heb ik echt helemaal geen last van. En ze zullen er een keer iets mee moeten, want je kunt niet jaren en jaren je urnen maar met je meesjouwen. Dat gaat een keer fout (of je moet verwachten dat je kinderen en kleinkinderen ze óók weer hun hele leven meesjouwen).quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Waar een ieder zich goed bij voelt toch![]()
Kun je die met as betalen ipv met cash?quote:
Je hoeft je hier niet te verantwoorden hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef asfalthooligan het volgende:
De schuldsanering heb ik zelf veroorzaakt het is niet hoog ,maar moet wel opgelost worden ,mijn fout was dat ik dacht dat ik de boekhouding kon doen ,maar het lukte niet en zag het niet in.
Ik wou niet naar de schuldsanering maar mijn maatschappelijk werker wou het anders was ik wel aan het knokken geslagen om het zelf op te lossen met veel pijn en moeite.
Denk je dat ik het super vind om er in te zitten nee integendeel.
Ben altijd een knokker geweest en heb geknokt voor alles om het te krijgen.
en doe ik nog steeds wil me hand nergens voor ophouden.
Je weet toch niet wat wat isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind trouwens?
Mensen die de as van opa verdelen![]()
Daar zou ik me zo raar bij voelen.
Zo van neem jij t hoofd, neem ik een been en een bil en jij de armen
Naja, met die kat vergroot je het handophou risico toch maar weer even zonder nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef asfalthooligan het volgende:
De schuldsanering heb ik zelf veroorzaakt het is niet hoog ,maar moet wel opgelost worden ,mijn fout was dat ik dacht dat ik de boekhouding kon doen ,maar het lukte niet en zag het niet in.
Ik wou niet naar de schuldsanering maar mijn maatschappelijk werker wou het anders was ik wel aan het knokken geslagen om het zelf op te lossen met veel pijn en moeite.
Denk je dat ik het super vind om er in te zitten nee integendeel.
Ben altijd een knokker geweest en heb geknokt voor alles om het te krijgen.
en doe ik nog steeds wil me hand nergens voor ophouden.
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
De entingen had ik al 5 jaar terug gedaan net als de steri en castr.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom je bv. wél 200 euro kan dokken voor entingen en sterilisatie van een kat, maar 47 euro bijleggen voor je zoon teveel vindt.
Maar goed, ik zit niet in die situatie trouwens. Alhoewel dat wel kan komen natuurlijk, ik heb nu tenslotte een megalening
Nee, maar zo zou het wel voelen voor mij.quote:
Ik zou dat ook niet willen, een persoon in huisquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef senesta het volgende:
[..]
JaMijn zus heeft een ketting met wat as van mijn vader erin. Ik moet er echt niet aan denken
![]()
Maar dat is echt persoonlijk he? Ik zou hem ook niet in huis willen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Een vriendin van me gaat van de week de as van haar opa ophalen en gaat een deel ervan in een bedel doen die ze aan haar armband gaat hangen. Dat zou ik echt niet prettig vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
hebben mijn nichtjes idd ook, ergens wel een mooie gedachte maar niet mijn ding denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef senesta het volgende:
[..]
JaMijn zus heeft een ketting met wat as van mijn vader erin. Ik moet er echt niet aan denken
![]()
Maar dat is echt persoonlijk he? Ik zou hem ook niet in huis willen
Jaaaaaaa die mag jij hoor, die hoef ik ook nietquote:
Tot je ineens een piercing vindt in die as en denkt... 'ik heb echt nooit een oor, neus, navel, etc. piercing bij oma gezien'quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar zo zou het wel voelen voor mij.
Ik zou m niet willen verdelen, dat zou ik zooooo gek vinden
Nou, als je de aanschafprijs en het onderhoud van de scooter dr bij telt ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
De entingen had ik al 5 jaar terug gedaan net als de steri en castr.
Toen zat ik nog goed
En 47 euro is reiskosten he dat heb ik gewoon zo goedkoop mogelijk gedaan .
Bus en trein is duurder als een scooter vooral een 4 takt
meteen kijken of er nog kleingeld tussen zit dat opoe als kind misschien doorgeslikt heeft?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tot je ineens een piercing vindt in die as en denkt... 'ik heb echt nooit een oor, neus, navel, etc. piercing bij oma gezien'
Een oma kan ook een piercing in de edele delen hebben, die zie je nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tot je ineens een piercing vindt in die as en denkt... 'ik heb echt nooit een oor, neus, navel, etc. piercing bij oma gezien'
Frits zit in een stootvast strooiblikkiequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Ynske het volgende:
bij de weg. ik zou zo bang zijn met afstoffen dat ik m kapot laat vallen
HATSJOE!
Die regel geldt niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een leuke/gewaagde TT maar ik weet niet of ik die wel aan durf te makenMaar goed, ws hoef ik er niet eens over na te denken want oh-oh pakt vast de lapo
kijk, dat zou iig t bij mij makkelijker makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Frits zit in een stootvast strooiblikkie
Joh? Zou dat de grap zijn misschien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een oma kan ook een piercing in de edele delen hebben, die zie je niet
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een oma kan ook een piercing in de edele delen hebben, die zie je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |