Je maakt me jaloersquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
Ik begin een kreeft te worden![]()
fuck, ik zweer het je. Ik hou écht van mijn fucking tuin! ik HOU echt van mijn tuin
Heb bloempjes gekochtWat een trut ben ik eigenlijk ook
Fuck me, ws 30ste ook dit weer. Ik kom kats lam van dat terras af
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAH FAAL!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Je maakt me jaloersIk wil ook een tuin!
Ooh, die nieuwe klote tool telt al doorquote:
Lidl heeft deze in de aanbieding, 24X0,5 ltr. ¤12,-quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAH FAAL!
Je hebt geen tuin?Wij komen dus ook net van een flat.... damn, ik ben gelukkig met mijn tuin
En Baloe ook
Kut ja, ik heb tenminste nog vers bloedsinaasappelsapquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
Damn, zie, ik win. Mijn bier is op en de krat staat 4 meter verder en de koelkast 5ik heb een kutleven.
Grafenwalder... ik heb er wel eens van gehoord... even zonder shit... is het te zuipen? Ik had laatst eens schultenbrau van de aldi, als een eckte tokkie... want ik probeer graag alle bieren. Die was NIET te zuipen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lidl heeft deze in de aanbieding, 24X0,5 ltr. ¤12,-
[ afbeelding ]
Niet echt. Enige zelfmoord actie is van het huis dak jumpen. Maar dan moet ik eerst ergens een ladder fixenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kut ja, ik heb tenminste nog vers bloedsinaasappelsap![]()
In de tuin ook geen makkelijke zelfmoordoptie voor handen zeker?
Wat een kutleven heb je
Neukenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Hoi!
Mijn superlekkere geile ex stuurt me ineens weer leuke mailtjes
Crap , ik hoef nog niet monogaam te zijn he?quote:
Welnee, dat is overratedquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap , ik hoef nog niet monogaam te zijn he?
Tuurlijk, tis toch na 11 uur, nu mag je toch eindeloos door?quote:
Jij bent serieus tussen het posten door nog op en neer naar Zwolle geweestquote:
voor 11 ook hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk, tis toch na 11 uur, nu mag je toch eindeloos door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |