De Phelpjesquote:
Bij een hete Rotterdammer?quote:
Je werkt bij een zonnebankcentrum?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben blijkbaar behoorlijk bruin geworden vandaag tijdens het werk.
Jammer, de Bonte Os is voor mij op loopafstand.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja da is nie zo heul vaak en als ik d'r ben dan is't met ons pa..... da wilde nie!
Dat is geen hint, dat is een directe boodschap... Rotterdam is een lelijke stad vol buitenlanders en criminaliteit (is dat nou een pleonasme?) en daar hoort een blank boertje niet thuis!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef Steve het volgende:
En dan tijd de trein naar R'dam niet. Zou dat een hint zijn?
Als ik in mares ben is dat OOK bij m'n oudersquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer, de Bonte Os is voor mij op loopafstand..
Moet ik toch naar Mares komen..
Het gespierdzwijn!quote:
Da's mooi, dan blijven mensen zoals jij gewoon in de provincie, waar ze thuis horen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat is geen hint, dat is een directe boodschap... Rotterdam is een lelijke stad vol buitenlanders en criminaliteit (is dat nou een pleonasme?) en daar hoort een blank boertje niet thuis!
inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Vlarp het volgende:
Dan blijven mooie mensen zoals jij gewoon in de provincie, waar ze thuis horen!
Pfft. Door verbouwing hierzo 2 maanden niet kunnen sportenquote:
Er is een heel subforum hier te vinden waar alle liedjes in staanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Pfft. Door verbouwing hierzo 2 maanden niet kunnen sportenben de schade nu weer aan het inhalen.. Iemand al de liedjes van het songfestival beluisterd? Is het wat?
Watskeburt?quote:
*hug* (voor het geval dat)quote:
Oh, jezus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Vlarp het volgende:
Aart, een van m'n beste vrienden gaat z'n euhm... laatste dagen / weken in. Behandeling is volledig stopgezet vandaag
Jezus wat kut... dikke knuffelquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Vlarp het volgende:
Aart, een van m'n beste vrienden gaat z'n euhm... laatste dagen / weken in. Behandeling is volledig stopgezet vandaag
't Is alsnog hard. Hij ging toch ook wel eens mee naar meets?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Ach, het zat er al 1,5 jaar aan te komen, maar nu gaat het dan echt gebeuren... bah
Thanks in ieder geval voor de steun
Uh, nee, dat was iemand anders, Maar Aart en ik stapten enorm veel tot een jaar of 4 terugquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is alsnog hard. Hij ging toch ook wel eens mee naar meets?
Ooh, sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh, nee, dat was iemand anders, Maar Aart en ik stapten enorm veel tot een jaar of 4 terug
Eentje daarvan is wel genoeg jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent Stroekie niet, dus je kunt niet alles onthouden
Eentje is meer dan genoeg...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eentje daarvan is wel genoeg jaMaar toch heb ik wel een beeld bij de naam Aart... misschien van je foto's dan.
Hmmz... kutquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Vlarp het volgende:
ff kiekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat een leuk homostel nu op RTL bij een of ander woonprogramma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |