Precies, dat filmpje van 'm was weer goed voor d'r ego terwijl het voor hem niet zoveel betekende.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Pippien het volgende:
[..]
Ze denkt nu dat zij heel speciaal is voor Karim en dat zij en Karim beste vrienden zijn. Volgens mij ziet Karim dat iets anders..
ja is erg zwak geworden maar laura is een beetje zwakbegaafd en voelt zich zwakjes ze zit nu al een uurtje rechtopquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zwakje van Karim al aardig is afgezwakt inmiddels.
Luie hond...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef sjampoeh het volgende:
met welk dier vergelijk je jezelf?
lau: een hond
Heel Amerikaans.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
Ook altijd van die politiek correcte antwoorde he die sharon
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef sjampoeh het volgende:
met welk dier vergelijk je jezelf?
lau: een hond
Zeg dat nou niet, want dan geloofd ze het zelf als ze dit terug leest...quote:
En ik kies ff voor een tuinstoel. Tot laters, zwaaien houd ik wel tegoed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
wauwel wauwel...sharon kiest paard dus
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
jo: nog nooit over nagedachttoch maar buddha
die over had ze weg mogen latenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
jo: nog nooit over nagedachttoch maar buddha
Dat geloof ik niet hoor, dacht het al langerquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
nou die baby is een smoes om gewoon veel stemmen te krijgen.
Ik ook, mensen mijden mij als de pest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Day het volgende:
Gerard houdt niet van de oppervlakkige vragen, die wil diepgang. Hou ik ook van, ik functioneer ook heel slecht op feestjes, hou niet van chitchat.
Nee kan niet. Moet ik het voor je doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:37 schreef Urb het volgende:
Kun je TT zelf nog veranderen btw?
Omg Jo je moet jezelf met een dier vergelijken, niet je dier met jezelf.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"we" ?? Met hoeveel man zitten jullie achter één toetsenbord ??
Maar dat is meer voor met zn twee diepgang duurt nu te lang , ze hebben al 10 weken de tijd gehad voor diepgangquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Day het volgende:
Gerard houdt niet van de oppervlakkige vragen, die wil diepgang. Hou ik ook van, ik functioneer ook heel slecht op feestjes, hou niet van chitchat.
die is gisteren al geweestquote:
tweequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"we" ?? Met hoeveel man zitten jullie achter één toetsenbord ??
Is waar! Maar je ziet gewoon dat hij het niet kan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Maar dat is meer voor met zn twee diepgang duurt nu te lang , ze hebben al 10 weken de tijd gehad voor diepgang
Heb nog nooit iemand hier de stem van Sharon rustig en warm zien noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:42 schreef Sorry... het volgende:
Heerlijk ff de rustige warme stem van Sharon...beter als dat gekrijs van Mo..
Pcies, omdat ze nu WEL oplet op wat mensen zeggen (geld te verdienen).quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
Hee wat me nu opvalt....
Mo zit niet mmmja hmmjaa mmjjaaa
Gisteravond was er even zwaar onweerquote:
Cola aan kinderen uitdelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef liqrich het volgende:
flip wilt graag naar thailand , 3x raden wattie daar gaat doen
Denk je? Ik denk dat Mo als een bezetene zit op te letten hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
domme vragen allemaal, ze weten straks niks
Ja hij ging dood, dus nu gelooft ze niet in Godquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Blackprinces het volgende:
Sharon's opa is overleden die erg in de kerk geloofde en dus doet zij dat niet?
Nee, ze is niet geinteresseert in om gedoopt te worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Joanne niet geinteresseerd in geloof? Ze is zo spiritueel zei ze in haar introductiefilmpje? Is dat ook allemaal gelogen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja hij ging dood, dus nu gelooft ze niet in God
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ze mogen blij zijn daar als ze Dries Roelvink bereid vinden om daar op te treden..
Ze heeft haar zen-tuintje thuis gelaten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Joanne niet geinteresseerd in geloof? Ze is zo spiritueel zei ze in haar introductiefilmpje? Is dat ook allemaal gelogen?
Zanger Rinus kunnen ze krijgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ze mogen blij zijn daar als ze Dries Roelvink bereid vinden om daar op te treden..
Gelukkig is het hier prachtigquote:
quote:Poll
Welk koppel maakt na Secret Story de grootste kans om bij elkaar te blijven?
Monique en Maik
8%
Laura en Alex
8%
Joanna en Philip
19%
Sharon en Segredo
35%
Gerard en Karim
30%
Mwah, die staat tegenwoordig in het voorprogramma van die Oh Oh Cherso figuren.. en bovendien doet hij alles voor aandacht haha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ja, hij stond vanochtend op tv al bijna voorover gebukt om bij de Toppers te mogen komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:49 schreef AYLI het volgende:
[..]
Mwah, die staat tegenwoordig in het voorprogramma van die Oh Oh Cherso figuren.. en bovendien doet hij alles voor aandacht haha.
Ja, is een missie voor Gerard en Monique. Krijgen ze straks quiz vragen over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:49 schreef bixs het volgende:
wat is dit, moet ze zo veel vraagen van de stem,
Ze lag wel in een box.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:51 schreef Blackprinces het volgende:
Bij Lau waarschijnlijk dat ze toen viel sliep
Sorry ??quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:51 schreef Blackprinces het volgende:
Bij Lau waarschijnlijk dat ze toen viel sliep
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:51 schreef Roguee het volgende:
Wat is je jeugdherinnering?
laura: dat ik in de box LAG.
sorry ik moest even lachen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:51 schreef Roguee het volgende:
Wat is je jeugdherinnering?
laura: dat ik in de box LAG.
sorry ik moest even lachen
Same here.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb op Gerard en Karim gestemd in die poll over die koppels die bij elkaar blijven, want ik denk écht dat die de meeste kans maken
Ja die terugkeer van Servio en het hondje hebben haar niet heel veel goeds gedaan helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:52 schreef Danny het volgende:
ik word spontaan eng als die sharon d'r smoel opentrekt. gek, had ik een paar dagen geleden nog helemaal niet *ril*
Dat is echt sinds het hondje he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:52 schreef Danny het volgende:
ik word spontaan eng als die sharon d'r smoel opentrekt. gek, had ik een paar dagen geleden nog helemaal niet *ril*
En Sharon ook wel toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik heb op Gerard en Karim gestemd in die poll over die koppels die bij elkaar blijven, want ik denk écht dat die de meeste kans maken
Ik heb er ook last van, en ik was nog wel grote fan van haarquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is echt sinds het hondje he?
Heb ik ook.
Hoewel ze echt heel lief samen lagen te ronken. Dat dan weer wel.
ik hoord haar zeege op een ander vraag ik heb geen vaderquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Sjalalamantha het volgende:
Joanna's eerste herinnering is aan haar vader.
Ff tussen door: http://www.ontdekhetgomeffect.nl/index.php
Beste leuk filmpje van Jo
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik weet het niet, of Sharon en Segredo wel zo goed bij elkaar passen.quote:
Vreselijk die opgespoten smoel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Sjalalamantha het volgende:
idd, sinds een paar dagen. maar het begon al eerder. eigenlijk sinds ze bovenaan stond in die popi-poll. heb het idee dat haar ware aard meer naar boven komt en die bevalt mij niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is echt sinds het hondje he?
Heb ik ook.
Hoewel ze echt heel lief samen lagen te ronken. Dat dan weer wel.
Dat interesseert hem dan ook geen moer.quote:
In de Badedas commercials ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef Ginosa het volgende:
In dat filmpje houdt ze tenminste haar bek !!
Jo heeft heel veel rare trekjes en spoort denk ik niet echt, maar tóch vind ik d'r wel leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Haha ik zie hier alleen maar negatieve reacties op Laura, Jo en Sharon
Het is een kloon van haar moeder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef Day het volgende:
Ik heb bij jo heel vaak het idee dat ik haar moeder hoor praten.
dat. ze probeert zo enorm positief over te komen dat het allemaal zo enorm nep over komt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Shar geeft steeds van die miss verkiezing antwoorden.
Ik google op boegbeeld en krijg serieus dit eruit rollen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef Danny het volgende:
Sharon wil een boegbeeld worden? Ik denk 't niet...
plotseling zie ik haar voor aan een schip hangenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef Danny het volgende:
Sharon wil een boegbeeld worden? Ik denk 't niet...
Ze heeft wel iets, maar dat schreef ik al, ze moet snel loskomen van die moeder, die een karikatuur van haar dochter heeft gemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef AYLI het volgende:
[..]
Jo heeft heel veel rare trekjes en spoort denk ik niet echt, maar tóch vind ik d'r wel leuk.
Zevalt op maik...zegt genoeg tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo hield toch niet van slimme mannen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik google op boegbeeld en krijg serieus dit eruit rollen.![]()
[ afbeelding ]
dan valt nml op dat ze een iq heeft van 44 en ze die 1 er zelf bij heeft verzonnen (wat voor haar al een hele opgave moet zijn)quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo hield toch niet van slimme mannen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
plotseling zie ik haar voor aan een schip hangen
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Dakotamu het volgende:
plotseling zie ik haar voor aan een schip hangen
Jup, sharon...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dan valt nml op dat ze een iq heeft van 44 en ze die 1 er zelf bij heeft verzonnen (wat voor haar al een hele opgave moet zijn)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dan valt nml op dat ze een iq heeft van 44 en ze die 1 er zelf bij heeft verzonnen (wat voor haar al een hele opgave moet zijn)
Er was wel een methode om de reclames te blocken meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Danny het volgende:
die reclames in de streams komen inmiddels om de minuut ofzo?
[..]
[ afbeelding ]
heb geen reclamequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Danny het volgende:
Ik heb geen reclames.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:01 schreef Danny het volgende:
En ik geloof het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil best geloven daf ze hoogbegaafd is, maar mijn god, wat heeft ze dat in SST slecht bewezen.
voor zover ik weet was dat gewoon een geintjequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef suksan het volgende:
[..]
is ze echt zwanger ... heeft ze het zelf gezegd??
wat nu door net 5 als lokkertje wordt gebruikt om mensen de daily te laten kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
voor zover ik weet was dat gewoon een geintje
SST maakt er melding van op Ziggo en UPC. Je moet wat om kijkers te trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef suksan het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef Day het volgende:
Oh, wist ik niet. Mo doet mee aan sst omdat ze een keer niet d'r verstand wou volgen, maar d'r gevoel.
Hmmmm............
Doet ze dat niet altijd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef Day het volgende:
Oh, wist ik niet. Mo doet mee aan sst omdat ze een keer niet d'r verstand wou volgen, maar d'r gevoel.
Hmmmm............
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat nu door net 5 als lokkertje wordt gebruikt om mensen de daily te laten kijken
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
SST maakt er melding van op Ziggo en UPC. Je moet wat om kijkers te trekken.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef suksan het volgende:
[..]
waarom neemt ze de keuzes dan op basis van d'r kut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef Day het volgende:
Hmmmm............
Veel meer materiaal hebben ze niet om uit te zenden, hooguit de nominaties + vlotliggen en thats itquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
SST maakt er melding van op Ziggo en UPC. Je moet wat om kijkers te trekken.
OMG ik kreeg net een mail dat dries roelvink mij volgt op twitquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Sorry... het volgende:
Whahaha niet meer zo onzeker zijn....dat gaat moeilijk worden...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG ik kreeg net een mail dat dries roelvink mij volgt op twit![]()
wie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG ik kreeg net een mail dat dries roelvink mij volgt op twit![]()
Jeuk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef Danny het volgende:
waarom neemt ze de keuzes dan op basis van d'r kut?
en neem jo maar gelijk mee, die is er ook hard aan toequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef Day het volgende:
Had mo niet beter naar een psycholoog kunnen gaan? (niet sarcastisch bedoeld)
of naar dr Kevorkian?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat ze hierna aan zichzelf gaat werken. Gaat nooit goed komen anders met haar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef Day het volgende:
Ach joh, genoeg Jo-Show materiaal om te knippen en plakken hoor, Jo en Flip maken ruzie, en maken het weer eens goed, Jo en Flip krijgen een metamorfose van Servio, Jo maakt zich zorgen om nominaties etc etc yadda yadda.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel meer materiaal hebben ze niet om uit te zenden, hooguit de nominaties + vlotliggen en thats it.
Idd. Laten we ons maar weer voorbereiden op De Grote Jo Showquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach joh, genoeg Jo materiaal om te knippen en plakken hoor, Jo en Flip maken ruzie, en maken het weer eens goed, Jo en Flip krijgen een metamorfose van Servio, Jo maakt zich zorgen om nominaties etc etc yadda yadda.
Ik moest effe googelen!quote:
hij is ook grooot en denk niet dat hij heel gegeten heeft op zolderquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Karim eet trouwens echt super veel! haha
Met misschien eindelijk de brief van Dennis?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd. Laten we ons maar weer voorbereiden op De Grote Jo Show
ja was zeker drie maaltijden per dag, niks mis mee, maar iets tussendoor is ook lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij is ook grooot en denk niet dat hij heel gegeten heeft op zolder
ik daar wel...quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen reclames.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Ik ook.quote:
Echt? Ik kijk soms ook naar sptinxtv via FF. Daar staat een truukje om de reclame te omzeilen. Wil je de URL?quote:
Ah meeenn, ook dat nog natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met misschien eindelijk de brief van Dennis?
neuh, boeit me verder niet. hij staat nu ff op om even wat tijd te doden en het viel me gewoon op. gebruikt de sst extension voor chrome.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt? Ik kijk soms ook naar sptinxtv via FF. Daar staat een truukje om de reclame te omzeilen. Wil je de URL?
Ok. Ik word echt gek van die reclame.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:12 schreef Danny het volgende:
neuh, boeit me verder niet. hij staat nu ff op om even wat tijd te doden en het viel me gewoon op. gebruikt de sst extension voor chrome.
kamer, mo is er alquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Reksie1981 het volgende:
gaan ze vragen beantwoorden in de geheime kamer of ook op de rooiebank?
ah, dan hoef ik de streams dus niet aan te doenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Urb het volgende:
Jo tegen Mo omdat ze Jo's antwoorden niet goed meer wist " Je luistert gewoon niet goed, je vind mijn antwoorden gewoon niet intressant! "
Mo ontkent maar wij weten wel beter.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Urb het volgende:
Jo tegen Mo omdat ze Jo's antwoorden niet goed meer wist " Je luistert gewoon niet goed, je vind mijn antwoorden gewoon niet intressant! "
Mo ontkent maar wij weten wel beter.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo is er snel uit.
De Stem: "Monique, weet jij alle antwoorden nog?"
Mo : "Ja meneer."
De Stem: "Monique, dan heb je 5000 Euro erbij voor je persoonlijke kluis."
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo is er snel uit.
De Stem: "Monique, weet jij alle antwoorden nog?"
Mo : "Ja meneer."
De Stem: "Monique, dan heb je 5000 Euro erbij voor je persoonlijke kluis."
Grapjuhquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Urb het volgende:
Jo moet natuurlijk weer ff " grapjuhhh" zeggen, maar iedereen weet hoe het zit.![]()
uurtje vragen stellen aanelkaar, mo en geer krijgen quiz.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:19 schreef Aimy het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten van de afgelopen uren?
Echt niet. Pop, auto enz. Kleurplaat is fröbelen.quote:
nee dat is niet voor kinderen, die kunnen niet binnen de lijntjes blijvenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet. Pop, auto enz. Kleurplaat is föbelen.
Ook dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef Vultarian het volgende:
nee dat is niet voor kinderen, die kunnen niet binnen de lijntjes blijven
Weet niet of het er nu nog staat, maar op upc en ziggo stond wel zoiets jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef trixietrixie het volgende:
Staat er bij jullie ook onder in beeld dat mo denkt dat ze zwanger is van maik? Of heb ik dat alweer gemist hier...
Was een grapje van Mootje, en die is al zo grappig, toen ze vanmorgen uit de KVDW kwam.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef trixietrixie het volgende:
Staat er bij jullie ook onder in beeld dat mo denkt dat ze zwanger is van maik? Of heb ik dat alweer gemist hier...
dat zal wel weer een reclamestunt zijn van net 5. net als dat nephuwelijk van laura en alex. faken ze straks een geboorte in de uitzending.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef trixietrixie het volgende:
Ze hebben contstant van die lokkers, ook toen maik zijn ex kwamquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:27 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal wel weer een reclamestunt zijn van net 5. net als dat nephuwelijk van laura en alex. faken ze straks een geboorte in de uitzending.
Is meestal wel zo als het hier zeer mooi weer is, dat het in Spanje en Portugal minder isquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beetje boel noodweer daar en hier zit je lekker buiten of met tuindeuren open.
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef trixietrixie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |