Precies, dat filmpje van 'm was weer goed voor d'r ego terwijl het voor hem niet zoveel betekende.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Pippien het volgende:
[..]
Ze denkt nu dat zij heel speciaal is voor Karim en dat zij en Karim beste vrienden zijn. Volgens mij ziet Karim dat iets anders..
ja is erg zwak geworden maar laura is een beetje zwakbegaafd en voelt zich zwakjes ze zit nu al een uurtje rechtopquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zwakje van Karim al aardig is afgezwakt inmiddels.
Luie hond...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef sjampoeh het volgende:
met welk dier vergelijk je jezelf?
lau: een hond
Heel Amerikaans.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:31 schreef Blackprinces het volgende:
Ook altijd van die politiek correcte antwoorde he die sharon
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef sjampoeh het volgende:
met welk dier vergelijk je jezelf?
lau: een hond
Zeg dat nou niet, want dan geloofd ze het zelf als ze dit terug leest...quote:
En ik kies ff voor een tuinstoel. Tot laters, zwaaien houd ik wel tegoed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
wauwel wauwel...sharon kiest paard dus
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
jo: nog nooit over nagedachttoch maar buddha
die over had ze weg mogen latenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
jo: nog nooit over nagedachttoch maar buddha
Dat geloof ik niet hoor, dacht het al langerquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
nou die baby is een smoes om gewoon veel stemmen te krijgen.
Ik ook, mensen mijden mij als de pest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Day het volgende:
Gerard houdt niet van de oppervlakkige vragen, die wil diepgang. Hou ik ook van, ik functioneer ook heel slecht op feestjes, hou niet van chitchat.
Nee kan niet. Moet ik het voor je doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:37 schreef Urb het volgende:
Kun je TT zelf nog veranderen btw?
Omg Jo je moet jezelf met een dier vergelijken, niet je dier met jezelf.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"we" ?? Met hoeveel man zitten jullie achter één toetsenbord ??
Maar dat is meer voor met zn twee diepgang duurt nu te lang , ze hebben al 10 weken de tijd gehad voor diepgangquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef Day het volgende:
Gerard houdt niet van de oppervlakkige vragen, die wil diepgang. Hou ik ook van, ik functioneer ook heel slecht op feestjes, hou niet van chitchat.
die is gisteren al geweestquote:
tweequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef Ginosa het volgende:
[..]
"we" ?? Met hoeveel man zitten jullie achter één toetsenbord ??
Is waar! Maar je ziet gewoon dat hij het niet kan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Maar dat is meer voor met zn twee diepgang duurt nu te lang , ze hebben al 10 weken de tijd gehad voor diepgang
Heb nog nooit iemand hier de stem van Sharon rustig en warm zien noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:42 schreef Sorry... het volgende:
Heerlijk ff de rustige warme stem van Sharon...beter als dat gekrijs van Mo..
Pcies, omdat ze nu WEL oplet op wat mensen zeggen (geld te verdienen).quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
Hee wat me nu opvalt....
Mo zit niet mmmja hmmjaa mmjjaaa
Gisteravond was er even zwaar onweerquote:
Cola aan kinderen uitdelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef liqrich het volgende:
flip wilt graag naar thailand , 3x raden wattie daar gaat doen
Denk je? Ik denk dat Mo als een bezetene zit op te letten hoor!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
domme vragen allemaal, ze weten straks niks
Ja hij ging dood, dus nu gelooft ze niet in Godquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef Blackprinces het volgende:
Sharon's opa is overleden die erg in de kerk geloofde en dus doet zij dat niet?
Nee, ze is niet geinteresseert in om gedoopt te worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Joanne niet geinteresseerd in geloof? Ze is zo spiritueel zei ze in haar introductiefilmpje? Is dat ook allemaal gelogen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja hij ging dood, dus nu gelooft ze niet in God
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ze mogen blij zijn daar als ze Dries Roelvink bereid vinden om daar op te treden..
Ze heeft haar zen-tuintje thuis gelaten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Joanne niet geinteresseerd in geloof? Ze is zo spiritueel zei ze in haar introductiefilmpje? Is dat ook allemaal gelogen?
Zanger Rinus kunnen ze krijgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ze mogen blij zijn daar als ze Dries Roelvink bereid vinden om daar op te treden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |