Servio komt nu niet meer terug. Ik verwacht nog wel iemand anders van de oud bewoners terug..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Servio mocht toch niet praten over dingen buiten het huis?? Maar die langneus kon weer eens niks voor zich houdenHoop wel dat ie nu niet weer terug komt!
oh ja klopt, ik was er zelf nog niet helemaal zeker vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jep want fel slaat op hevig en schreeuwend(fel van kleur)
Ik zal aan Pietje vragen of hij het plaatje uit het topic wilt halen. Dan is die helemaal voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef Wijnneus het volgende:
<==andere UI ivm verwarring. (Is deze nog vrij?)
Karim staat op 1 bij mij
Ja Alex toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Servio komt nu niet meer terug. Ik verwacht nog wel iemand anders van de oud bewoners terug..
neuh !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stoer heyyyy...
Ben je dan niet bang dat ze tegen je zal zeggen: "Zeg, waarom loop jij mij maar zo voorbij????"
Ja wel is leuk!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
Laura " Servio had zichzelf nog niet eens gegoogled, nou dat is het eerste wat ik ga doen hoor!"
Doe maar niet Lau...
Daar gaat ze spijt van krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
Laura " Servio had zichzelf nog niet eens gegoogled, nou dat is het eerste wat ik ga doen hoor!"
Doe maar niet Lau...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
Doe maar niet Lau...
Negers worden ook bruiner hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh laura zegt dat cynthia bruin wilde worden !! nogal racistisch grapje![]()
![]()
Ze was al lurker hier maar denk niet dat ze gaat posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
laura welkom op fok meld je je zelf ook even aan
![]()
Superquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal aan Pietje vragen of hij het plaatje uit het topic wilt halen. Dan is die helemaal voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |