Stoer heyyyy...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik hoop dat ik laura een keer ergens tegenkom ,loop ik haar zo voorbij !
Denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stoer heyyyy...
Ben je dan niet bang dat ze tegen je zal zeggen: "Zeg, waarom loop jij mij maar zo voorbij????"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef 38half het volgende:
Legmaar kan echt wel 2 uur bezig zijn met soedookoe 1 tm 16. 1 tot 9 kan ze zonder ze erin te schrijven.
Ik denk dat het te maken heeft met wat Servio heeft verteld aan de bewoners. Iedereen slijmt ineens bij Gerard en Karim. En Joanne is plotsklaps genezen van haar 'fakking' uitspraken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:45 schreef Day het volgende:
Toch grappig dat ook flip steeds meer gerard opzoekt. En volgens mij heeft het niet eens te maken met nominaties.
Er zijn natuurlijk meerdere moeilijkheidsgraden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef 38half het volgende:
Legmaar kan echt wel 2 uur bezig zijn met soedookoe 1 tm 16. 1 tot 9 kan ze zonder ze erin te schrijven.
Jo en flip fluisterden alleen maar, Mo en Maik lagen te neuken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Er word totaal weggelaten dat Jo & Flip weer de hele tijd lagen te fluisteren ( wat verboden is )
Jo heeft ook het word toneelstuk genoemd en daar lijkt dit hele gebeuren weer duidelijk op.
Servio mocht toch niet praten over dingen buiten het huis?? Maar die langneus kon weer eens niks voor zich houdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met wat Servio heeft verteld aan de bewoners. Iedereen slijmt ineens bij Gerard en Karim. En Joanne is plotsklaps genezen van haar 'fakking' uitspraken.
Jep want fel slaat op hevig en schreeuwend(fel van kleur)quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef Kiqy het volgende:
ik zit gewoon te googlen voor het antwoord van de puzzelhevig schreeuwend is fel, geloof ik
Servio komt nu niet meer terug. Ik verwacht nog wel iemand anders van de oud bewoners terug..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Servio mocht toch niet praten over dingen buiten het huis?? Maar die langneus kon weer eens niks voor zich houdenHoop wel dat ie nu niet weer terug komt!
oh ja klopt, ik was er zelf nog niet helemaal zeker vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jep want fel slaat op hevig en schreeuwend(fel van kleur)
Ik zal aan Pietje vragen of hij het plaatje uit het topic wilt halen. Dan is die helemaal voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef Wijnneus het volgende:
<==andere UI ivm verwarring. (Is deze nog vrij?)
Karim staat op 1 bij mij
Ja Alex toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Servio komt nu niet meer terug. Ik verwacht nog wel iemand anders van de oud bewoners terug..
neuh !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stoer heyyyy...
Ben je dan niet bang dat ze tegen je zal zeggen: "Zeg, waarom loop jij mij maar zo voorbij????"
Ja wel is leuk!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
Laura " Servio had zichzelf nog niet eens gegoogled, nou dat is het eerste wat ik ga doen hoor!"
Doe maar niet Lau...
Daar gaat ze spijt van krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
Laura " Servio had zichzelf nog niet eens gegoogled, nou dat is het eerste wat ik ga doen hoor!"
Doe maar niet Lau...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef Urb het volgende:
Doe maar niet Lau...
Negers worden ook bruiner hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh laura zegt dat cynthia bruin wilde worden !! nogal racistisch grapje![]()
![]()
Ze was al lurker hier maar denk niet dat ze gaat posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
laura welkom op fok meld je je zelf ook even aan
![]()
Superquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal aan Pietje vragen of hij het plaatje uit het topic wilt halen. Dan is die helemaal voor jou
Geeft niks als ze maar mee leest hahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze was al lurker hier maar denk niet dat ze gaat posten.
Een half uur lurken en het mens zegt dr internetabonnement op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze was al lurker hier maar denk niet dat ze gaat posten.
klinkt in het Limburgs ook nog eens heel logisch...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef Freule het volgende:
[..]
yep en ook een stiefmoeder, en zij is de luie stiefdochter![]()
Er was vorige week toch een poll op hyves of vleesboek ofzo? Welke bewoners zou je terugwillen, dus het zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Servio komt nu niet meer terug. Ik verwacht nog wel iemand anders van de oud bewoners terug..
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef danilel het volgende:
[..]
klinkt in het Limburgs ook nog eens heel logisch...
Stief ==> sjtief ==> vertaling naar Nl. stijf
dus
Stijve dochter
Ja, ik vind de dingen die vooral de dames over cynthia zeggen ver gaan. Maar goed, het zeg heel veel over hun.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh laura zegt dat cynthia bruin wilde worden !! nogal racistisch grapje![]()
![]()
Guido stond ook facking vet bovenaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Er was vorige week toch een poll op hyves of vleesboek ofzo? Welke bewoners zou je terugwillen, dus het zou me niks verbazen.
Ik zou nog steeds Guido kiezen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
kijk dit is nu zoooo lief en heel goed voor kleine pupjes om zich geborgen te voelen![]()
![]()
jaja!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Er was vorige week toch een poll op hyves of vleesboek ofzo? Welke bewoners zou je terugwillen, dus het zou me niks verbazen.
Ik zou nog steeds Guido kiezen.![]()
![]()
Ja is ze een beetje te laat mee hahaha ik heb begrepen dat zij er bij zit as donderdag hahahaha dat wordt na huis gaan hahahah superrrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef Ginosa het volgende:
En Lau druk meekletsen met de jongens. Die schijt in d'r broek voor de nominaties !!
jaaa goed gevonden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef Pippien het volgende:
Even in navolging van de titel:
"Ergens een mening over hebben, zodat het terecht is" is VINDEN!
waaaaaarom dat dan weeer ????quote:
had je een ban dan ???quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:03 schreef wousjuh het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweeeeeeeeeest
1uurquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:04 schreef Darklight het volgende:
elkaar de hemd van het lijf vragen, 1min de tijd
uurquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:04 schreef Darklight het volgende:
elkaar de hemd van het lijf vragen, 1min de tijd
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:04 schreef wousjuh het volgende:
[..]
Hahahaha nee ik had toch me pc kapoet :p
Omgquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou dat wordt 5000 eurie voor Mo want Gerard is niet zo goed in dingetjes onthouden.
Lol staat nu onder in beeld : Monique denkt dat ze zwanger is
Lol ik hoop voor Maik dat ze niet zwanger is, hij komt nou al niet van dr af!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef Urb het volgende:
Oh meeeenn, onder in beeld bij 24/7 kanalen.
"Monique denkt dat ze zwanger is van Maik. Vanavond 19.30u op Net5"
Hoe lomp kun je kijkers trekken, echt.![]()
dat snap ik jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:06 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo gelukkig dat ze een ban krijgen waar dan ook.![]()
![]()
Overtijd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
WTF mo zwanger ?? hoezo 'denkt' ze dat ???
Dat denkt ze helemaal niet, was een grapje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
Ze denkt dat helemaal niet ze maakte een geintje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
ik had daar straks juist gelezen dat die vraag wel aan mo werd gesteld in de KVDW, maar dat het niet zo is en dat ze daarom heel erg moest lachen.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
waarom staat dat dan onder in beeld ?? ze helpen haar ook helemaal niet mee he om goed vd dag te komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze denkt dat helemaal niet ze maakte een geintje.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef Dakotamu het volgende:
Als ze wel zwanger is.. jammer van die borstverkleining van Maik, konden ze gezellie samen borstvoeden
lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef Dakotamu het volgende:
Als ze wel zwanger is.. jammer van die borstverkleining van Maik, konden ze gezellie samen borstvoeden
dat zeg ik yadda yadda yaddaquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef Urb het volgende:
Joanna " Ik heb geen vader maar m'n biologische verwekker heet John en ze zijn verliefd geworden omdat m'n moeder zo'n gespierde rug heeft .. .bla bla bla yadda yadda..."![]()
![]()
![]()
is dat die vreemdganger?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:09 schreef danilel het volgende:
de biologische vader van Jo.......Johnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. de rest staat in haar eigen topic
aaaaaaaaaandachtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
Echt he die Jo......iedereen zegt wat normaals en dan komt zij weer hoor...
Ze heeft een afgrijselijke, ouwelijke kledingsstijl.quote:
is ook zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
carice van houten vindt karim een mooie vrouw
Overigens zei ze volgens mij: Jonathan, toch? Maar fraai dat haar uitleg afgebroken werd. Kon ze niet verder opscheppen over mamaJo en hoe haar broertje Ian is verwekt. (Zal haar moeder toen ook nog glitters op dr rug hebben gehad?)quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
Echt he die Jo......iedereen zegt wat normaals en dan komt zij weer hoor...
Eens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef sjampoeh het volgende:
carice van houten vindt karim een mooie vrouw
quote:mvdbraak @SST_Maik Ai Maik, krijg je nu via de live streams te lezen dat je misschien vader gaat worden?! Niet netjes van #sstnl 4 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Z'n gevoel voor timing zou ze moeten zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahahahahahawat een blamage ook he die sstnl
geer vraagt aan lau waarom ze flex zo leuk vond
Het zal welquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
antw lau: ik voelde me meteen op m'n gemak bij alex ?
Tuurlijk...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
antw lau: ik voelde me meteen op m'n gemak bij alex ?
ik heb wel streamlockquote:
En een dikke punt, zei ze dat nou aan het einde?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
nu jo: doorzetter, sterk in de schoenen staan, moet van hem kunnen leren
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flip: mijn vrouw moet humor hebben.
Gister zei hij nog dat Jo geen humor heeft.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:16 schreef Urb het volgende:
[..]
En een dikke punt, zei ze dat nou aan het einde?![]()
![]()
Flip's ideale vrouw "moet intelligent zijn, en humor hebben. " Nou da-hag Joanna.![]()
Echt he...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft een afgrijselijke, ouwelijke kledingsstijl.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef Annelies-G het volgende:
Tis dat ik getrouwd ben, maar Karim?? anders was ik met hem gaan daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |