abonnement Unibet Coolblue
pi_96341168
Ik moet steeds twee keer kijken wil ik niet denken dat jij overal extra vingers hebt groeien :P.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:10:56 #177
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96341180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef Tegan het volgende:
Ik moet steeds twee keer kijken wil ik niet denken dat jij overal extra vingers hebt groeien :P.
ik ook, wat een gekke foto's :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:13:25 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_96341281
Vooral bij de tweede foto had ik het heel sterk :D

Maar welkom Albino, en wat een leuke creaties maak je!
disclaimer
pi_96341602
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef Tegan het volgende:
Ik moet steeds twee keer kijken wil ik niet denken dat jij overal extra vingers hebt groeien :P.
Haha ja ik moest ook ff kijken :D

Maar wel leuke lakjes!
pi_96341795
Hihi, dat hoor ik meer de laatste tijd. Moet toch maar eens gaan overwegen dat weg te laten denk ik.
Probeer ik de volgende keer wel uit dan. :)

En bedankt voor de complimentjes!
pi_96342839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:10 schreef Tegan het volgende:
Ik moet steeds twee keer kijken wil ik niet denken dat jij overal extra vingers hebt groeien :P.
HAHA _O- Ik ook!
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihi, dat hoor ik meer de laatste tijd. Moet toch maar eens gaan overwegen dat weg te laten denk ik.
Probeer ik de volgende keer wel uit dan. :)

En bedankt voor de complimentjes!
Neejoh. Waarmee maak je ze? Photoshop? Knip er beter een vierkantje uit, uit het detail, en geef dat eventueel een randje, in plaats van over laten lopen in je hand, daardoor ziet het er zo gek uit :D Ik vind die laatste vet O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:28:12 #182
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_96346589
Hoihoi,

Omdat mijn nagels er momenteel echt niet uitzien, kort, droog enzovoorts geen foto van hoe het nu is.

Kan er wel een doen van hoe het was, voordat we de tuin opnieuw gingen aanleggen.


Deze foto heeft mijn vriend vandaag gemaakt.. Hij probeerde ze op kleur te zetten.


Hoop dat mijn nagels snel weer gegroeid zijn want wordt helemaal jaloers als ik jullie nagels zo zie.. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-05-2011 17:17:35 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_96347376
Oh asjeblief verklein de 1e foto }:|
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:58:58 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96347881
Wat een aardig welkom :o
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_96348189
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef RenRen- het volgende:

[..]

HAHA _O- Ik ook!

[..]

Neejoh. Waarmee maak je ze? Photoshop? Knip er beter een vierkantje uit, uit het detail, en geef dat eventueel een randje, in plaats van over laten lopen in je hand, daardoor ziet het er zo gek uit :D Ik vind die laatste vet O+
Heb nu de foto van de laatste vervangen, met hetzelfde concept, alleen dan idd met een randje om het detail heen. Hij laat alleen nog de oude versie zien, stomme Photobucket. Hopelijk doet hij het straks gewoon goed, want dan ben ik wel benieuwd of het zo beter is. :)
En dankje, zit de hele tijd naar m'n nagels te staren, hihi. En dan duw ik ze weer onder m'n moeders neus "kijk mama ik heb Hello Kitty op m'n nagels!". Zit ze met d'r dochter van bijna 20. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door AlbinoBambi op 04-05-2011 17:14:27 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:14:10 #186
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_96348484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef Joysa het volgende:
Oh asjeblief verklein de 1e foto }:|
Zo de vriendelijkheid straalt van jou af zeg... Zou je die foto wat kleiner kunnen maken? Tuurlijk meid geen probleem.

En aangepast.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_96348778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo de vriendelijkheid straalt van jou af zeg... Zou je die foto wat kleiner kunnen maken? Tuurlijk meid geen probleem.

En aangepast.
Dankje :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_96348899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Omdat mijn nagels er momenteel echt niet uitzien, kort, droog enzovoorts geen foto van hoe het nu is.

Kan er wel een doen van hoe het was, voordat we de tuin opnieuw gingen aanleggen.
[ afbeelding ]

Deze foto heeft mijn vriend vandaag gemaakt.. Hij probeerde ze op kleur te zetten.
[ afbeelding ]

Hoop dat mijn nagels snel weer gegroeid zijn want wordt helemaal jaloers als ik jullie nagels zo zie.. :D
Lekkah simpel.
Welkom!
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Heb nu de foto van de laatste vervangen, met hetzelfde concept, alleen dan idd met een randje om het detail heen. Hij laat alleen nog de oude versie zien, stomme Photobucket. Hopelijk doet hij het straks gewoon goed, want dan ben ik wel benieuwd of het zo beter is. :)
En dankje, zit de hele tijd naar m'n nagels te staren, hihi. En dan duw ik ze weer onder m'n moeders neus "kijk mama ik heb Hello Kitty op m'n nagels!". Zit ze met d'r dochter van bijna 20. :P
Je moet hem een andere naam geven, dan uploaden, en dan aanpassen, anders kan het met PB heel lang duren, of zelfs nooit komen.

Oh, zo zit mijn moeder ook altijd. "Kind, je bent bijna 21." Care.
pi_96349100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef RenRen- het volgende:
[knip]
Oh, zo zit mijn moeder ook altijd. "Kind, je bent bijna 21." Care.
*proest*, net mijn moeder _O-

Hier tijd voor een nieuw kleurtje, maar kan niet kiezen :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:32:25 #190
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_96349158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Lekkah simpel.
Welkom!

[..]

Je moet hem een andere naam geven, dan uploaden, en dan aanpassen, anders kan het met PB heel lang duren, of zelfs nooit komen.

Oh, zo zit mijn moeder ook altijd. "Kind, je bent bijna 21." Care.
Thanx, en t moet bij mij een beetje simpel anders wordt ik er helemaal kriegelig van :p
I solemnly swear i'm up to no good
pi_96349431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanx, en t moet bij mij een beetje simpel anders wordt ik er helemaal kriegelig van :p
oh, maar ik bedoel vooral de kleuren! :D word je niet kriegelig van een felle kleur? Vind simpel ook leuk hoor. Mijn mani's zijn veel simpelerderst altijd.
pi_96349750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Je moet hem een andere naam geven, dan uploaden, en dan aanpassen, anders kan het met PB heel lang duren, of zelfs nooit komen.

Oh, zo zit mijn moeder ook altijd. "Kind, je bent bijna 21." Care.
Ja, ooit werkte dat dus wel gewoon met een keer refreshen. Maar denk idd dat ik maar even de naam moet veranderen ofzo. Klaar! En, beter?

Volgens is mijn moeder al lang blij dat ik alweer zo'n 2 jaar van de Tamagotchi's af ben. :') Ze vindt m'n liefde voor nagellak nu ook wel wat overdreven, maar volgens mij stiekem toch wel leuk om te kijken hoe mijn nagels er nu weer uitzien. :)

@Thinkk-Pinkk Leuk! Wat zitten die streepjes netjes joh, dat wordt bij mij altijd zo'n zootje.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:49:47 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96349977
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja, ooit werkte dat dus wel gewoon met een keer refreshen. Maar denk idd dat ik maar even de naam moet veranderen ofzo. Klaar! En, beter?

Volgens is mijn moeder al lang blij dat ik alweer zo'n 2 jaar van de Tamagotchi's af ben. :') Ze vindt m'n liefde voor nagellak nu ook wel wat overdreven, maar volgens mij stiekem toch wel leuk om te kijken hoe mijn nagels er nu weer uitzien. :)

@Thinkk-Pinkk Leuk! Wat zitten die streepjes netjes joh, dat wordt bij mij altijd zo'n zootje.
Veel beter!

Leuke creaties maak je en gezellig dat er weer een nieuwe bij is :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:22:36 #194
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96351462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo de vriendelijkheid straalt van jou af zeg... Zou je die foto wat kleiner kunnen maken? Tuurlijk meid geen probleem.

En aangepast.
welkom :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:23:27 #195
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_96351496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:37 schreef RenRen- het volgende:

[..]

oh, maar ik bedoel vooral de kleuren! :D word je niet kriegelig van een felle kleur? Vind simpel ook leuk hoor. Mijn mani's zijn veel simpelerderst altijd.
felle kleuren gaan goed hoor, wordt ik alleen maar heeeel vrolijk van :)
Verder nog wel wat lakjes op mijn wishlist staan die wat meer hebben. Paar van chinaglaze enzo. Maar moet nog eens een keer langst die winkel in Breda. En verder tja die van bijvoorbeeld Essence kosten niks dus die neem je zo makkelijk mee O-) :D

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja, ooit werkte dat dus wel gewoon met een keer refreshen. Maar denk idd dat ik maar even de naam moet veranderen ofzo. Klaar! En, beter?

Volgens is mijn moeder al lang blij dat ik alweer zo'n 2 jaar van de Tamagotchi's af ben. :') Ze vindt m'n liefde voor nagellak nu ook wel wat overdreven, maar volgens mij stiekem toch wel leuk om te kijken hoe mijn nagels er nu weer uitzien. :)

@Thinkk-Pinkk Leuk! Wat zitten die streepjes netjes joh, dat wordt bij mij altijd zo'n zootje.
Een goed kwastje dat is al het halve werk.. en verder niet te krampachtig vasthouden maar gewoon vloeiend doen.. of hoe leg je dat uit :S Maar dankjewel :)

En dankjewel voor iedereen die me welkom heeft gewenst :) zo ben ik nu iemand vergeten ?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_96351661
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
@expiratorial Ziet er leuk uit! Ook heel netjes gedaan trouwens.

Ik ben nieuw op dit forum, lees al wel een poos mee maar heb me pas net geregistreerd.

Kan niet wachten tot na m'n verjaardag, mooi dat ik dan die BM plates ga bestellen (genoeg familie en vrienden met een CC gelukkig). Maar heb ook nog zo'n eindeloze wishlist dat ik toch niet helemaal zeker weet of het BM plates wordt of toch wat anders (bijvoorbeeld Milani Jewel FX lakjes).

Maar aangezien ik nieuw ben, picture spam, even een greep uit wat ik de laatste tijd op m'n nagels heb gegooid:
[ afbeelding ]
Dit was de oorzaak van mijn nagellak'verslaving', zag dit langskomen op youtube en vond het zoooo leuk! Dus dat ben ik na gaan maken.

[ afbeelding ]
Nadat m'n moeder GOSH Holographic voor me meegenomen had uit België wou ik daar natuurlijk iets mee doen, maar wou wel dat het een beetje creatief was.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje met een (super)helden thema, ik was Bubbles en wou natuurlijk bijpassende nagels.

[ afbeelding ]
Koninginnedag! Had een beetje haast, dus zag er niet zo heel netjes uit, maar vond het concept wel leuk.
[ afbeelding ]
En dit heb ik op dit moment op m'n nagels. Ik heb het 'Holo Kitty' gedoopt. ;)

Nou lijkt het misschien net of ik ze nooit gewoon lak. Doe ik wel hoor, maar wou nu even wat favorieten van de laatste tijd showen.
Die holo van Gosh is echt zo mooi! :o Is die ook in Nederland te koop?
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:31:37 #197
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_96351870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Ezell het volgende:

[..]

Die holo van Gosh is echt zo mooi! :o Is die ook in Nederland te koop?
Net uit het assortiment aan het gaan. Als je heel erg mazzel hebt kun je hem misschien nog ergens voor de halve prijs krijgen, maar dan hebben we het over heeeeel veel mazzel ;)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_96351940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Net uit het assortiment aan het gaan. Als je heel erg mazzel hebt kun je hem misschien nog ergens voor de halve prijs krijgen, maar dan hebben we het over heeeeel veel mazzel ;)
Ah, balen. Ik ben laatst nog bij een paar winkels geweest en daar heb ik de holo niet gezien. :(
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:38:31 #199
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_96352175
Volgens mij ligt hij nog bij de grote kruidvat van Eindhoven. De vorige keer bij die 50% korting verkoop lagen er nog een paar. Hij lakt alleen niet zo heel brilliant.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:42:15 #200
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_96352336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij ligt hij nog bij de grote kruidvat van Eindhoven. De vorige keer bij die 50% korting verkoop lagen er nog een paar. Hij lakt alleen niet zo heel brilliant.
Wel als je de Gosh fix basecoat eronder gooit.
Die ligt er ook voor 50% trouwens, gebruik hem voor al mijn holo's..
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')