Dat wordt sowieso export nummer 1, plus het abdij bier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef porsche1 het volgende:
Lekker frikandellen, kroketten, vlaamse friet + mayonaise.
Hulp nodig hebben om Luxemburg te overrompelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
We zeggen gewoon dat we oorlog hebben met Luxemburg en dat ze ons moeten helpen, dan gaat het kleine leger van België daar heen en dan zijn wij er niet en kunnen we zo het land in lopen loller1
Haha goed idee van mij hè
Stel je mij aan tot beheerder van alle snackbars?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso export nummer 1, plus het abdij bier.
Op die fronten zullen we België eerst helemaal leegplukken.
Het volgende agenda punt is die verschrikkelijk taal.
Behalve alle lekkere Vlaams sprekende meiden, die mogen allemaal naar Noord-Holland ge-exporteerd worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
We zeggen gewoon dat we oorlog hebben met Luxemburg en dat ze ons moeten helpen, dan gaat het kleine leger van België daar heen en dan zijn wij er niet en kunnen we zo het land in lopen loller1
Het gaat hier over België hè.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben om Luxemburg te overrompelen.
Of we nodigen ze gewoon uit met gratis patat in het verschiet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Lees het nog even na, je zei dat we oorlog zouden hebben met Luxemburg en we dan het leger van België weglokken. Hoewel een Belg er natuurlijk weer met open ogen intrapt.quote:
En omdat België dan van ons is, inc. het belgische leger, hebben we gelijk Luxemburg erbijquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Nee, van de friet blijven die Frans sprekende af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of we nodigen ze gewoon uit met gratis patat in het verschiet.
En dan gaan we op ze schieten en fietsen we met zijn allen naar België !!
Ik heb het nagelezen en moest weer lachen, man wat ben ik toch grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lees het nog even na, je zei dat we oorlog zouden hebben met Luxemburg en we dan het leger van België weglokken. Hoewel een Belg er natuurlijk weer met open ogen intrapt.
We kunnen de imboorlingen ook gewoon naar een heropvoedkamp sturen, zodat ze Nederlands leren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, van de friet blijven die Frans sprekende af.
En dat Frans sprekende gedeelte van Belgie wil ik ook niet. Dat mogen ze houden. Kut Frans.
Nee, dat zwart is als een doorn in het oog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We kunnen de imboorlingen ook gewoon naar een heropvoedkamp sturen, zodat ze Nederlands leren.
Dan kunnen ze vervolgens als ze terug komen onze commando's verstaan, zoals: "GA SPECERIJEN VERBOUWEN !! "
VOC mentaliteit is alles in deze kwestie mensen OPEN JE OGEN !!
Dat moet je toch echt met mij bespreken. Maar dat is niet erg denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil ook de macht hebben om mensen uit te zetten als ik dat wil. Dus dat ik dat niet hoef te bespreken met andere flikkers.
Speciaal voor jou creeër ik bij deze de functie 'exit-manager'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil ook de macht hebben om mensen uit te zetten als ik dat wil. Dus dat ik dat niet hoef te bespreken met andere flikkers.
O, dat lukt wel. Ik denk dat jij er wel hetzelfde over denkt als ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat moet je toch echt met mij bespreken. Maar dat is niet erg denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |