quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
Iedereen soms van het lekkere weer aan het genieten?
Flitsferrariquote:
quote:
met stukjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah heb ik ook, nog maar ff mn zak zaad leeg maken (breaker)
Nee, met zaad, dat zegt hij tochquote:
Zaad met stukjes bedoelde ikquote:
Ohnoes!quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, net van Microsoft terug. Dus even rustig twee prijsvragen klaarzetten en lekker in de tuin zitten. Ik vraag me af of die anti-glare shit wel zou werken in de zonquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
Iedereen soms van het lekkere weer aan het genieten?
Ik wil je wel wat werk geven hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:03 schreef Solique het volgende:
Zo, terug van lunch. Nu even afkoelen binnen.
En geen werk bij gekomen
dat weet ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet, ik reageer gewoon even niet zo dan![]()
en je weet toch wel hoe ik er over denk
heb ik mezelf ook op getrakteerdquote:
dat ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan en nu heb ik helemaaaaaal geen zin meer
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet ik zo langskomen op je werk voor een knuffel?
![]()
Vaak wel. Als het WIndows is!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Kan iemand de IT mensjes hier uitleggen dat " kan je em even uitschakelen en daarna weer aanzetten" GEEEEEEN oplossing is!![]()
De leidingen moeten indd regelmatig doorgespoeld worden... Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellenquote:
Ik heb opeens geen behoefte aan sla meer. Geen idee hoe het komt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
De leidingen moeten indd regelmatig doorgespoeld worden... Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Kan iemand de IT mensjes hier uitleggen dat " kan je em even uitschakelen en daarna weer aanzetten" GEEEEEEN oplossing is!![]()
zelfs voor een mainframe werkt datquote:
Ligt het aan de dressingquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb opeens geen behoefte aan sla meer. Geen idee hoe het komt.
iets met slasaus?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb opeens geen behoefte aan sla meer. Geen idee hoe het komt.
Voor windows welquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
Ja, daar zaten klontjes in.quote:
wandel zequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef Ladylike het volgende:
eten gepakt, deken erbij gepropt, ik ben klaar om te wandelen
later
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zelfs voor een mainframe werkt dat![]()
dus gewoon uitzetten en weer aanzetten![]()
Jullie behoren tot dezelfde IT maffia!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
Jullie behoren tot dezelfde IT maffia!
First try: restart. Not working: crap, work to do.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
ligt aan het probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
Jullie snappen het ook niet hequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zelfs voor een mainframe werkt dat![]()
dus gewoon uitzetten en weer aanzetten![]()
en een post-it met "neuken?" achterlaten zeker??quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie snappen het ook niet he?
Je moet LANGSGAAN bij de dame User, een bemoedigend woordje spreken, even moeilijk naar de machine kijken, zelf ff rebooten, en dan de bedankjes voor het fixen in ontvangst nemen![]()
...
Ah, de MPG-approach. Nee, zelfs lopen is vermoeiend.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
Jullie snappen het ook niet he?
Je moet LANGSGAAN bij de dame User, een bemoedigend woordje spreken, even moeilijk naar de machine kijken, zelf ff rebooten, en dan de bedankjes voor het fixen in ontvangst nemen![]()
...
Dat zet ie gewoon al in je outlookagenda.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en een post-it met "neuken?" achterlaten zeker??
Goedenmiddagquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik neem ook nog een virtuele koffie voor de gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |