geen probleem!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vraagt of Toek even langs de KFC kan gaan op weg naar huis!
ja, apart afsluiten op je abbo. Anders gaat het van je abbo tegoed af wat snel kan gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Vraagje. Als je zo'n smartphone met inetrnet hebt he. Moet je dan ook betalen voor een internet abbonement op je smartphone ofzo?
ik heb "incl" onbeperkt internetten..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Vraagje. Als je zo'n smartphone met inetrnet hebt he. Moet je dan ook betalen voor een internet abbonement op je smartphone ofzo?
* goldfinger1963 zet de zon weer aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet de zon even uit tot half vijf.
internet abobnement van je providerquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
* DaMart zet de wolkengenerator aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 zet de zon weer aan
* wel.o.k pakt zijn geliefde vol op de mond en zet wolkengenerator weer uitquote:
Wolkengenerator has encountered general error. Please restart your computer.quote:
ik heb wel wat reservesquote:
Te laat, er was net een donderwolk uitgekomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wolkengenerator has encountered general error. Please restart your computer.
Oh, toch maar boven jouw werk, who cares!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te laat, er was net een donderwolk uitgekomen.
Nee hoor... die wolk drijft richting België nu... je hebt dus gelukquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, toch maar boven jouw werk, who cares!
ik vroeger ook als het weer warmer werd. paar jaar last van gehad daarna van zelf overgegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heeft TJ ook een tijd gehad, complete kussenslopen vol bloed
Dat kan dan nog verrekte lang durenquote:
router herstartenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen verbinding met m'n router bij m'n ouders. ik heb nu even hun internetkabel gepikt
sjonge jonge!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen verbinding met m'n router bij m'n ouders en heb nu hun internetkabel gepikt
hij is op een gegeven moment vanaf zijn werk door een collega naar het ziekenhuis gebracht, waar ze de boel dichtgebrand hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vroeger ook als het weer warmer werd. paar jaar last van gehad daarna van zelf overgegaan.
kan nu mn neus gewoon kai hard stootten en dan met geluk misschien een klein beetje bloed maar bijna niet meer
ha-haquote:
was helemaal dizzy toen! Was al 4de x die week geloof ik!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
hij is op een gegeven moment vanaf zijn werk door een collega naar het ziekenhuis gebracht, waar ze de boel dichtgebrand hebben.
En je hebt koorts? Ben je al bij de dokter geweest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb wel wat reserves
maar elke keer als ik iets eet, zit ik een half uurtje later op mijn knieen op de grond omdat mijn buik zo'n pijn doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |