Misschien ligt ze wel te masturberen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien ligt ze wel de hele tijd te mastruberen in stilte
inddquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
Beter dat we denken dat ie iedere keer dezelfde broek draagt dan dat we denken dat je een geheime slaapziekte heb
Geen optie helaas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja moeilijk als ze steeds in beeld zit ligt
Dan zouden de dekens op en neer moeten gaan, tenzij het vrouwelijk isquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien ligt ze wel de hele tijd te mastruberen in stilte
Het is daar nu kouder dan hier. Daar is het 19 graden en grauw weer geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
het is daar warmer dan hier, en die tarut ligt gewoon compleet onder een dik dekbed
Ja was met maik ook niet nodig, die dook er bovenop gelijk...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef danilel het volgende:
Monique krijgt een lamme arm van 1 minuut schudden met het haar flesje.........
Ontevreden smoelwerkquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Chuckster het volgende:
Kut wijf die Laura, irritant stemgeluid, irritante aanwezigheid en ze doet geen reedt in het huis, behalve klagen, slapen en schijten, kut hoer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh ok, is het hier ook....en ik moet er niet aan denken om nu in mn bed te gaan liggen met de dekens tot mn kinquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is daar nu kouder dan hier. Daar is het 19 graden en grauw weer geloof ik.
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slechter als Spermavio het heeft achtergelaten kan het bij Mo niet worden. En bij Sharon heeft hij het toen ook goed gedaan.
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?
dat is vragen om rood of groen haar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het nu gaat worden...weer verven dus? in een week tijd?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...
Haha, wilde net t zelfde schrijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoop dat al haar haar eraf valt...
ja, mee eens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef Chuckster het volgende:
Snap niet dat mensen hier zoveel klagen over Flip, terwijl Lau en Mo de kroon spannen![]()
oh had ik niet meegekregen....bult....en blondering....hmmquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dokter bibber zei gister geen hersenschudding, wel zalf voor der bult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |