Dus als ik helemaal niet meer afveeg word ik schatrijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
Ach ja. Rijk worden begint toch met een velletje minder weeceepapier gebruiken per veegbeurt.
Een rijke stinkerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik helemaal niet meer afveeg word ik schatrijk?
gewoon met je vingers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want da ga je stinken, wordt je ziek en zul je geen normale baan meer kunnen uitoefenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zoals in india, geloof ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
En die dan steeds afspoelen onder de kraan?
Gewoon in mijn spoelwater met het glazen spoelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
En die dan steeds afspoelen onder de kraan?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon in mijn spoelwater met het glazen spoelen.
met je boekjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Het gaat jou toch juist om die plekken, waar de zon niet schijnt?
Dat was van mij ook een typische vrouwenpost jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
En babs, dit gaat zeker over dat jij pas postte hoe geweldig je eruit zag en wij niet gingen smeken om foto's he!
NOG sexierquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij hoeft mij niet te paaien hoor. Hell, ik vind babs ineens veel sexier na dat tegengas
quote:
Niet eens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was van mij ook een typische vrouwenpost ja
Maar het was geen wraak.
Who cares about Nederland, als ik het maar aan kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NOG sexierPfff, kan Nederland dat wel aan?
Ik snap je punt, hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, is ook zo. Maar het was meer de manier waarop het ging.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Kan ik het maken om de winkel dicht te gooien en in de zon te gaan zitten?
Nou he, thank god for zomerjurkjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is hier echt om weg te smelten. Kantoor zonder airco en geen ramen die open kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |