Ja slimmerik, na 30 dagen kom je in aanmerking voor een gratis handjob van Isabel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:01 schreef neo2000 het volgende:
Tinydeal ben ik ff kloar meej."![]()
Bijna een maand geleden iets besteld, nog steeds op processing.. Dus ik zoals Monkeybrain zei, een ticket aangemaakt (Ticket message begonnen met "Dear Friend") en wel binnen een dag een refund omdat item out of stock is opeens. Zit je dan een maand op te wachten.
Wat is de snelste webshop op dit moment? BIC?
http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef igi0n het volgende:
Weet iemand waar ik goedkope ledjes kan scoren? Kleur en grootte maakt mij niet heel veel uit.
Ik neem aan vorige week donderdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Focal record, donderdagavond tien uur besteld, vandaag om half tien 's ochtends al de deur
Ben bezig met wat casemods voor mijn computer. Dus ik dacht, ik koop gelijk een grote batch met leds. 100 ledjes krijg je toch niet zo snel op, en anders betaal ik weer 1,80 en heb ik er weer 100quote:
nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ik neem aan vorige week donderdag
ZOMG. Weer te snel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja slimmerik, na 30 dagen kom je in aanmerking voor een gratis handjob van Isabel.
Maak je een ticket aan op dag 28
Kijk, een slímme en handige chinees.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:30 schreef thecuriousone het volgende:
Hier volgt een lang verhaal over een positieve garantie ervaring met een ebay chinees.
In oktober vorig jaar kocht ik bij deze shop een setje xenon lampen met ballasts om daarvan 1 te gebruiken op mijn motorfiets.
Paar weken geleden kreeg ik problemen. Ik heb toen de 2e ballast van de set geplaatst en daarmee waren alle problemen opgelost. De ballast was dus kapot. Ik herinnerde me dat er op de verkooppagina stond vermeld dat hij 18 maand garantie gaf op zijn spullen.
Ik dus een eBay message gestuurd... Kreeg ik snel een vriendelijk antwoord, geen 'Dear fliend', maar in net Engels dat ik de defecte ballast mocht terugsturen en dat hij me dan een nieuwe ging opsturen.
Ik mailde terug dat terugsturen veels te duur ging zijn en dat ik dat niet zag zitten.
Hij deed me het volgende tegenvoorstel:
Ik diende "borg" voor een nieuwe ballast te betalen + $2 shipping cost. Hij zou me de vervangballast opsturen in zo'n hersluitbare envelop (touwtjessluiting).
Toen ik de ballast ontving heb ik de kapotte ballast terug in die envelop gestoken.
Ik heb die envelop aan de postbode gegeven met de melding dat ik de zending weigerde.
13 dagen later terug een vriendelijke mail dat hij de defecte ballast had ontvangen en dat hij de borg had teruggestort (dat had ik ondertussen al gezien aan de mail die ik van PayPal had gekregen).
Super dus!
Eerst dacht ik dat hij jou oplichtte, toen dat jij hem oplichtte en uiteindelijk licht niemand iemand op, of iedereen niemand.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:30 schreef thecuriousone het volgende:
Hier volgt een lang verhaal over een positieve garantie ervaring met een ebay chinees.
In oktober vorig jaar kocht ik bij deze shop een setje xenon lampen met ballasts om daarvan 1 te gebruiken op mijn motorfiets.
Paar weken geleden kreeg ik problemen. Ik heb toen de 2e ballast van de set geplaatst en daarmee waren alle problemen opgelost. De ballast was dus kapot. Ik herinnerde me dat er op de verkooppagina stond vermeld dat hij 18 maand garantie gaf op zijn spullen.
Ik dus een eBay message gestuurd... Kreeg ik snel een vriendelijk antwoord, geen 'Dear fliend', maar in net Engels dat ik de defecte ballast mocht terugsturen en dat hij me dan een nieuwe ging opsturen.
Ik mailde terug dat terugsturen veels te duur ging zijn en dat ik dat niet zag zitten.
Hij deed me het volgende tegenvoorstel:
Ik diende "borg" voor een nieuwe ballast te betalen + $2 shipping cost. Hij zou me de vervangballast opsturen in zo'n hersluitbare envelop (touwtjessluiting).
Toen ik de ballast ontving heb ik de kapotte ballast terug in die envelop gestoken.
Ik heb die envelop aan de postbode gegeven met de melding dat ik de zending weigerde.
13 dagen later terug een vriendelijke mail dat hij de defecte ballast had ontvangen en dat hij de borg had teruggestort (dat had ik ondertussen al gezien aan de mail die ik van PayPal had gekregen).
Super dus!
op dat beest aan de zijkant klikken of bij contactquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:18 schreef nielsvdplas het volgende:
Waar moet je bij bic een e-mail versturen over dat je een kapot product heb ontvangen?
Oke maar dan kan je er zeker geen foto bij doen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
op dat beest aan de zijkant klikken of bij contact
die zou je eventueel kunnen uploaden met imgur of tinypicquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef nielsvdplas het volgende:
[..]
Oke maar dan kan je er zeker geen foto bij doen?
Oke dankje! Doen ze er bij bic moeilijk over om een nieuwe gratis te versturen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die zou je eventueel kunnen uploaden met imgur of tinypic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |