Ben nu ook opzoek naar de Pquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ahhh,,, screw you!En gefeliciteerd
![]()
Zit nog op
[..]
Doet het weer.. en ze zijn ongeveer meer kwijt aan traffic dan als ze me gewoon een gift zouden geven..quote:
Hehe, ik heb nog een 'i' gevonden:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Doet het weer.. en ze zijn ongeveer meer kwijt aan traffic dan als ze me gewoon een gift zouden geven..
een i tegen een P?quote:
waar staat dat, ik heb alle letters maar zie het nergens staan.quote:Congratulations,you get a gift
Ah dat had ik wel gezien bedenk ik me nuquote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Is ook niet erg opvallend neergepletterd...
[ afbeelding ] (1e)
[ afbeelding ] (2e)
l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-l-n-a-a-d-quote:
Na 5 min vannochtend .. de Pquote:
quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-l-n-a-a-d-l-w-a-a-d-p-
Was een pagina terug en weer voorwaarts gegaan, dan had je ook twee keer pandawill.quote:
Dat zal niet mogelijk zijn. De kortingscodes/letters worden serverside gegenereerd.quote:
Dacht ik ook al.. wel jammer, anders nog even een paar brillen reregeld...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat zal niet mogelijk zijn. De kortingscodes/letters worden serverside gegenereerd.
Ik heb daarnet ook eindelijk de i gekregen...
En jack heeft een mooie Heli in de aanbieding gedaan, 10 dollar goedkoper dan focalprice/ebay...quote:
ik wil ook zo een snelle leveringquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef nielsvdplas het volgende:
ik moet ook nog alleen de i
btw ik kreeg een supersnelle ebay binnen, 12-04 besteld en vandaag binnen uit hongkong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |