Het zijn links naar shops waar je wel met PayPal kan betalen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Daar kan je niet met paypal betalen.
Oke ja ik ben er maar akkoord mee gegaan, toch nog $5 meer als eerstquote:Op maandag 25 april 2011 13:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zou 't maar doen, ben je tenminste van het gezeik af. Straks geven ze je helemaal niets.
dacht dat ze die bij BIC goedkoper haddenquote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik heb net deze en deze besteld
Ben hier al heel lang naar op zoek, ze waren er wel maar ik kon alleen hele dure vinden.
En nu heb ik hem![]()
Voor de mensen die het niet zien, het is een hoesje voor de iPad 2 met een uitsnede voor de smart cover.
Zou kunnen, maar ik heb ze daar niet kunnen vinden met een uitsnede voor de smart coverquote:Op maandag 25 april 2011 18:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
dacht dat ze die bij BIC goedkoper haddenwant hier betaal je nog 5 dollar verzendkosten.
Wel dure shipment...quote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik heb net deze en deze besteld
Ben hier al heel lang naar op zoek, ze waren er wel maar ik kon alleen hele dure vinden.
En nu heb ik hem![]()
Voor de mensen die het niet zien, het is een hoesje voor de iPad 2 met een uitsnede voor de smart cover.
Jup, dat is er ook eenquote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wel dure shipment...Was dit niks dan?
http://www.budgetgadgets.(...)pad-p-9239.html?ref=
Je kan een zonnebril winnen als je PandaWill hebt (álle letters..) geen idee of je dr ook twee krijgtquote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ehm, korting, $1-coupons.[..] Flauwe humor.
En met alle letters een special plice. Die ik 2x toegewezen heb gekregen.
Ben benieuwd of ik ook twee dingen krijg en wat het überhaupt is.
'k Verwacht er niet al te veel van, zonnebril, zaklampje, in die richting?
Is trouwens nog altijd aan de gang: http://www.pandawill.com/index.php?main_page=eggs
Ik heb ook 9 USD aan $1-coupons.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan een zonnebril winnen als je PandaWill hebt (álle letters..) geen idee of je dr ook twee krijgtMaar een zeker lijkt me!
Mijn 2e P (rest had ik al 3x ongeveer) ook niet.. damn!quote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb ook 9 USD aan $1-coupons.Volgens mij zit ik trouwens aan de max van alles wat je kunt winnen, want er werd gisteren als ik iets vond niks meer bijgeschreven.
Hier ookquote:
Ze waren vanmiddag ook al 5 min downquote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Hopelijk niet weer een of andere hackers praktijk! Heb nog een order lopen van 40 fietslampjesWou net kijken of die al verzonden was
quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Syphixx het volgende:
ah zo kut, het is al afgelopen... had nog nen letter tekort
quote:Op maandag 25 april 2011 01:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is trouwens nog altijd aan de gang: http://www.pandawill.com/index.php?main_page=eggs
was beetje te vroeg om van m'n oren te maken dusquote:
Ik krijg anders nogsteeds eitjes mét inhoudquote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef Syphixx het volgende:
[..]
was beetje te vroeg om van m'n oren te maken dus
na paar keer te F5'en had ik nog geen en zag een banner dat het van 16 tot 24 april was
inmiddels al een slechte grap gevonden
Geen T-egg.quote:l-l-a-l-l-p-n-a-l-a-p-i-p-l-l-p-n-a-l-a-l-p-a-w-w-l-d-d-i-a-l-d-a-a-p-a-n-l-p-w-a-w-p-d-l-d-p-w-w-p-d-n-w-a-a-n-d-a-a-l-n-w-d-p-
Zou best kunnen dat ze die er uit gehaald hebben ... dat te veel mensen zo gek waren om al die letters te gaan zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef shiznuts het volgende:
136 x 7%, 25 x 9%, 22 x 10%, 9 x 1$-coupon en...
[..]
Geen T-egg.
Zie bij 'new winner of letters' ook geen 'i'-winnaars eigenlijk. Best grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |