In België zijn het rode maar dat zou inderdaad ook gelukt zijn. Ik heb het gemak dat de postbode nog eens langs m'n deur passeert... Dat is een wandeling naar een postbus uitgespaard + gewetensrust na de bevestiging van de postbode dat terugsturen geen probleem was.quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
En dan neemt de postbode het gewoon weer mee? Ik dacht dat als je iets retour wilt sturen je het gewoon in een oranje brievenbus moest gooien.
Ik denk dat de site zelf het probleem is omdat ze alleen namaak verkopenquote:Op zondag 24 april 2011 17:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ik heb het over de site zelf, niet de kleding, als dat al niet goed is:S
Doe jij eerst maar een cursus nederlands.quote:Op zondag 24 april 2011 14:47 schreef nielsvdplas het volgende:
Nou ik ben maar wezen doorzeuren en wacht op reactie, ik heb ook duidelijker proberen uit te leggen dat het niet te lijmen valt.
Hun moeten echt een cursus engels nemen of iets dergelijks![]()
En als hun weer gaan zeuren voor die $5 euro zal ik dan wel via paypal proberen of ik daar wat mee kan doen.
Significantly not as described, en paypal eist dat je het terugstuurt met ontvangstbevestiging. Dan krijg je je geld pas terug.quote:Op zondag 24 april 2011 14:02 schreef neo2000 het volgende:
Allicht is een paypal dispute aangaan een optie? Weet niet of paypal ook een optie heeft om aan te geven dat iets defect ontvangen is? (heb vooralsnog geen dispute aan hoeven te maken..)
neequote:Op zondag 24 april 2011 20:36 schreef beeklaan het volgende:
Hun is goed toch. Ze is fout hoorrrrrrrrrrrrrrrr.
quote:Op zondag 24 april 2011 20:36 schreef beeklaan het volgende:
Hun is goed toch. Ze is fout hoorrrrrrrrrrrrrrrr.
Ja idd, ik heb nu ook duidelijk gezegd dat ik een nieuwe wil. Ben benieuwd hoe ze reageren.quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef Schild het volgende:
@nielsvdplas;
Ik zou verder niet al te uitgebreid reageren, als je gaat zeggen dat lijmen niet mogelijk is e.d., word het al vaak te moeilijk voor de chinezen.![]()
Gewoon zeggen dat product kapot is en een nieuwe wilt, of gehele bedrag als refund.
Verder niet te diep op ingaan...
quote:
Hun hen ze zij hullie. Het kan allemaal gewoonquote:
alles kan, maar grammaticaal niet correct.quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef beeklaan het volgende:
[..]
[..]
Hun hen ze zij hullie. Het kan allemaal gewoon![]()
De letter "i" is niet te krijgen.. Enfin... bij mij nietquote:Op maandag 25 april 2011 01:49 schreef Semmm het volgende:
Weer eens meelezen na 2 weekjes weg, wat was dat nou allemaal met die letters op Pandawill? Wat kon je winnen?
Ehm, korting, $1-coupons.quote:Op maandag 25 april 2011 01:49 schreef Semmm het volgende:
Weer eens meelezen na 2 weekjes weg, wat was dat nou allemaal met die letters op Pandawill? Wat kon je winnen?
zou 't maar doen, ben je tenminste van het gezeik af. Straks geven ze je helemaal niets.quote:Op maandag 25 april 2011 11:42 schreef nielsvdplas het volgende:
Oke, nu willen ze me een $10 dollar compesatie geven van de $13. Is dit het beste wat ik kan krijgen of nog steeds doorzeuren om het gratis te krijgen?
08gnoT. heeft in dit topic een link gepost naar een site die ze netjes voor jou opsomt.quote:
Daar kan je niet met paypal betalen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
08gnoT. heeft in dit topic een link gepost naar een site die ze netjes voor jou opsomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |