Sanctie. Hele kluis. Leren ze dat wel af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:00 schreef Day het volgende:
En we hoeven echt geen moeite te doen om dit te verstaan, want Jo heeft het fluisteren uitgevonden!
En ook geen goedkope kut zei ze vanavond. Dus daar zal ook nog wel voor een paar knaken aan gesleuteld zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
En de moeder van Jo heeft de psychiater nodig. Die heeft haar opgevoedt. Welke 23 jarige heeft botoxlippen, nepwenkbrauwen en neptieten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
En ook geen goedkope kut zei ze vanavond. Dus daar zal ook nog wel voor een paar knaken aan gesleuteld zijn.![]()
Ik ga zwaaien![]()
![]()
![]()
En ze zei vanavond ook nog dat ze geen goedkope kut heeft, dus daar zal ook al wel een correctie op toegepast zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
En de moeder van Jo heeft de psychiater nodig. Die heeft haar opgevoedt. Welke 23 jarige heeft botoxlippen, nepwenkbrauwen en neptieten.
Nu nog typen wat je hoort!quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef liqrich het volgende:
HAHHAHAHA ik ben te triest ik zit met mn oor bij mijn boxen
Ja Geer en Karim.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan ze niet in de woonkamer zitten?Was er niet nog een slaapkamer? Slapen daar ook mensen?
ja Gerard en Karim slapen in de mannen slaapkamerquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan ze niet in de woonkamer zitten?Was er niet nog een slaapkamer? Slapen daar ook mensen?
de stem moet gewoon consequent roepen dat ze de regels overtreedt elke keer dat ze het doet, en een keer een flinke sanctie geven ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef cindy11 het volgende:
Ik ben inmiddels echt allergisch aan het worden voor dat gefluister van Joan.
Ga naar de woonkamer en lul normaal!
Ow, nog even en de rest liggen daar ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja Gerard en Karim slapen in de mannen slaapkamer
dat haalde ik er ook uit jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip als je het (niet?) erg vindt wat er nu gebeurt, dan moet je het tegen mij zeggen, dan moeten we daar een oplossing voor vinden.
En toen zij met Alex fluiterde, was dat wat anders?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:09 schreef Day het volgende:
Laura zegt dat ze heel blij is dat ze samen in bed liggen, maar dat ze last heeft van 't gefluister.
Die lagen vnl overdag in bed te lullen, praten in de herenkamer als het licht uit was, werd niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
[..]
En toen zij met Alex fluiterde, was dat wat anders?
Zoveel hebben die niet gefluisterd,zelfs sexuele handelingen gingen geluidloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar had misschien niemand last van. Nu liggen er nog mensen wakker , van dat gespeelde dram van net. En als ze er wel last van hadden hadden ze het maar moeten zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat wil ze niet. Maar morgen vertel ze haar eigen versie aan de meiden en weten we het nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:10 schreef Darklight het volgende:
ga naar de woonkamer, dan kunnen wij het ook horen
heb je die 2 niet horen kussen? zo mogelijk nog irritanter dan dat gefluisterquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:13 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zoveel hebben die niet gefluisterd,zelfs sexuele handelingen gingen geluidloos![]()
Leken allebei wel schijndood in bed....
Bleghhh ja, dat gesmak ging de hele nacht door.. of zal het dan toch gesop geweest zijn??quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je die 2 niet horen kussen? zo mogelijk nog irritanter dan dat gefluister
De spontaniteit druipt er af. Het baasje beveelt en het hondje doet zijn kunstje.quote:
Ik stoor me er hier al aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef cindy11 het volgende:
Ik zou gek worden van dat onrustige gedoe in dat bed....
Ik ook,ben in staat om hardop te roepen; Kunnen jullie niet effe 2 seconden stil liggen daaroooo??quote:
Oh, wat zei 'ie dan over dennis?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Trouwens, als ik Flip was, zou ik na thuiskomt een tijdje niet in Rotterdam uitgaan.
Hij deed net knap lullig over Dennis. En daar past ie 2 keer in, geloof ik.
Ik weet niet meer de juiste woorden, maar Jo was hem aan het afkraken (vnl op sexgebied) en Flip deed daar op een jolige manier aan mee. We kregen een SL ook toen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, wat zei 'ie dan over dennis?
Mooie tussenweg is...hekel aan Jo door haar gezeik,en hekel aan Flip omdat hij een slappe zak isquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef bull1966 het volgende:
dit gesodomieter heeft me wel met een probleem opgezadelt
ik weet nu ff niet aan wie ik de meeste schurft heb flip of JoJo
Oh oke, nah een stomp op zijn blauwe ogen zal hem misschien wakker schudden. man man, wat zet die knul zichzelf voor gek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de juiste woorden, maar Jo was hem aan het afkraken (vnl op sexgebied) en Flip deed daar op een jolige manier aan mee. We kregen een SL ook toen.
Ik weet niet of ze het gezoen en gewoel net zo goed als wij kunnen horen, hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik ook,ben in staat om hardop te roepen; Kunnen jullie niet effe 2 seconden stil liggen daaroooo??
50/50=109%quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef bull1966 het volgende:
dit gesodomieter heeft me wel met een probleem opgezadelt
ik weet nu ff niet aan wie ik de meeste schurft heb flip of JoJo
maar ik heb ook een hekel aan JoJo vanwege haar nep..allesquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:20 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mooie tussenweg is...hekel aan Jo door haar gezeik,en hekel aan Flip omdat hij een slappe zak is
Jo was gewend aan de kleine van Dennis..quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de juiste woorden, maar Jo was hem aan het afkraken (vnl op sexgebied) en Flip deed daar op een jolige manier aan mee. We kregen een SL ook toen.
Jong meisje, is haar moeder schuldquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar ik heb ook een hekel aan JoJo vanwege haar nep..alles
Nah, die jongen is verliefd en is nu nog gewoon stekeblind. Als dit zo door gaat in de buitenwereld en familie en vrienden hem hiermee confronteren gaan die ogen (hopelijk) vanzelf wel open. Geldt ook voor Maik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:20 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mooie tussenweg is...hekel aan Jo door haar gezeik,en hekel aan Flip omdat hij een slappe zak is
Ik vind het ook een totaal pakket aan ellende hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar ik heb ook een hekel aan JoJo vanwege haar nep..alles
Als ze dat gezegd heeft kan ze zelf R'dam en omg beter ook voorlopig vermijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:22 schreef AYLI het volgende:
[..]
Jo was gewend aan de kleine van Dennis..
vandaar dat ik die brief van dennis erin wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef liqrich het volgende:
Maar het leuke aan alles is dat flip denkt dat dennis fout zit, terwijl het gewoon door Jo komt..
Je zal je vriendin daar maar zien zitten en ze word door flipje ingenomen
+10quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een totaal pakket aan ellende hoor
Nou, dat maakte de rest er zo'n beetje van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze dat gezegd heeft kan ze zelf R'dam en omg beter ook voorlopig vermijden
vertel me niet dat jij een JoJo fan bent ???quote:
Maar elke keer als de naam dennis valt komt er een SL, ik denk er zelfs aan dat hij gezegd heeft dattie ze aanklaagt als ze nog maar iets uitzenden over hemquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef bull1966 het volgende:
[..]
vandaar dat ik die brief van dennis erin wil
Als je 24 ben is het toch wel de bedoeling dat je uit het ei kruipt waarin je geboren ben. Ze weet het allemaal zo goed voor anderen maar kijkt nooit eens naar haarzelf. En als iemand het al waagt om (opbouwende) kritiek te geven wordt degene meteen aan de kant geschoven, want dan is hij of zij 'negatief'.quote:
Toen Flippies broer bij Bart zat kreeg hij ook de vraag of hij blij was met Joanna maar daar gaf hij een ontwijkend antwoord op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nah, die jongen is verliefd en is nu nog gewoon stekeblind. Als dit zo door gaat in de buitenwereld en familie en vrienden hem hiermee confronteren gaan die ogen (hopelijk) vanzelf wel open. Geldt ook voor Maik.
En ik vind toch dat hij nu minder een watje is dat voor de 1e zoen.
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:24 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nou, dat maakte de rest er zo'n beetje van.Ze zei gewoon iets algemeens.
Vanaf dag een al niet. Maar lijkt ouder als ze is. Daarom zeg ik dat. En het is haar moeder schuld, je moet je kinderen helpen. En geen schuld of minderwaardigheidcomplex aanlullenquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
vertel me niet dat jij een JoJo fan bent ???
Mee eens hoor, die moeder zal een grote rol spelen in de verknipte geest van joanna.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
[..]
Vanaf dag een al niet. Maar lijkt ouder als ze is. Daarom zeg ik dat. En het is haar moeder schuld, je moet je kinderen helpen. En geen schuld of minderwaardigheidcomplex aanlullen
Dat denk ik dus ook. Hebben door het heel Europa familiequote:Op dinsdag 19 april 2011 02:27 schreef wildstar het volgende:
ik denk dat flipsuh nog moet uitkijken voor die ijzerboer
d'r moeder heeft ook een aardige c.v. met een hoop toneelervaringquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
[..]
Vanaf dag een al niet. Maar lijkt ouder als ze is. Daarom zeg ik dat. En het is haar moeder schuld, je moet je kinderen helpen. En geen schuld of minderwaardigheidcomplex aanlullen
preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Hebben door het heel Europa familie
ik zie het krante bericht al voor mequote:
Goedennacht kan niet slapen dus maar even SST kijken... Denk bij mamajo altijd aan vergaande glorie zo van mij is het niet gelukt nu dan maar via dochter weer proberen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[..]
d'r moeder heeft ook een aardige c.v. met een hoop toneelervaring
zoietsquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik zie het krante bericht al voor me
sst ster heeft affaire met plastic rotkop en wordt gevonden met loden pijp om nek
Zoiets, er lopen gekken rond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik zie het krante bericht al voor me
sst ster heeft affaire met plastic rotkop en wordt gevonden met loden pijp om nek
Vraag me af of die nog wel komt. Want ik heb echt het idee dat Dennis geen grapjes maakt met Net5. Maar wie weet, misschien gooien ze 'm als ze genomineerd is toch erin. Die kijkcijfers hebben ze wel nodig, las ik net.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef bull1966 het volgende:
[..]
vandaar dat ik die brief van dennis erin wil
Eens godver kom maar niet naar bedquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:27 schreef wildstar het volgende:
ik denk dat flipsuh nog moet uitkijken voor die ijzerboer
Flip z'n actie met die zoen vol op der mond was zeker een leuke! Nou is het niet zo moeilijk om boven die andere 2 uit te steken..quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:29 schreef Day het volgende:
Maar ik heb wel weer gelachen, dus ze zorgen wel voor entertainment.
Had dat bij MoMaik en Laura en Alex totaal niet!
lache als ze dennis zelf erin gooienquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
Vraag me af of die nog wel komt. Want ik heb echt het idee dat Dennis geen grapjes maakt met Net5. Maar wie weet, misschien gooien ze 'm als ze genomineerd is toch erin. Die kijkcijfers hebben ze wel nodig, las ik net.
En ouder wordt ze iedere minuut. Jonger nooit. En zien doe je het, de plasticquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:31 schreef Sonera het volgende:
[..]
Goedennacht kan niet slapen dus maar even SST kijken... Denk bij mamajo altijd aan vergaande glorie zo van mij is het niet gelukt nu dan maar via dochter weer proberen..
ze probeert goed de schijn op te houden van jong ding mooie strapless topjes, jollig met je schoonzoon praten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:32 schreef Mita het volgende:
[..]
En ouder wordt ze iedere minuut. Jonger nooit. En zien doe je het, de plastic
Maak je maar niet bang, die komt nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
lache als ze dennis zelf erin gooien
Dat wordt een hele lange SL, gok ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:32 schreef bull1966 het volgende:
[..]
lache als ze dennis zelf erin gooien
ben er niet bang voorquote:
En blauwoog zeggen. Heeft vlgs mij die hele Dennis nooit gepruimdquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:34 schreef Sonera het volgende:
[..]
ze probeert goed de schijn op te houden van jong ding mooie strapless topjes, jollig met je schoonzoon praten!
Op zeker maar kan ze denk nu al, met haar uitspraken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze dat gezegd heeft kan ze zelf R'dam en omg beter ook voorlopig vermijden
Ja, en al antwoord geven voordat de ander is uitgepraat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:35 schreef Mita het volgende:
[..]
En blauwoog zeggen. Heeft vlgs mij die hele Dennis nooit gepruimd
ze ziet eruit als in de 60 maar door die operaties is het moeilijk schatten ze zal dus wel een stuk ouder zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:35 schreef Mita het volgende:
[..]
En blauwoog zeggen. Heeft vlgs mij die hele Dennis nooit gepruimd
Je hoeft ook niet bang te zijn. Is een uitdrukking. En ik geloof d'r niks van, dat die komtquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:35 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ben er niet bang voor
maar zou het wel leuk vinden
ze is/wordt 50 !quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze ziet eruit als in de 60 maar door die operaties is het moeilijk schatten ze zal dus wel een stuk ouder zijn
bekijk de TTquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:39 schreef liqrich het volgende:
en flip had nog voorgenomen om apart te gaan slapen omdat hij moe was, nou dat gaat em niet meer worden
Wat moet ik hier van denken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:09 schreef knagsje het volgende:
Als hij weer in de kroeg achter de bar gaat staan zal ie niet echt veilig zijn tegen enig fysiek geweld.
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:36 schreef Freule het volgende:
Goodmurning,
Is al bekend wie wie heeft genomineerd of hoe er is genomineerd?
Inderdaad. Toen flipje auw in ze buikie had moesten ze allemaal stil zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Denk dat madame vond dat er weer te veel aandacht naar anderen ging. (hersenschudding van Mo, rentree van Karim)
Het was wel opvallend dat de andere dames (vooral Laura en Sharon) duidelijk lieten merken dat Jo nogal overdreef en eigenlijk Flip gelijk gaven. Dat kon ze natuurlijk helemaal niet hebben.
Ook typisch dat de anderen wilde slapen en Jo daar totaal geen rekening mee hield. En zij maar zeiken toen vorige week de anderen lol hadden in de douche en teveel lawaai maakte naar haar zin.![]()
Maar die Flip is inderdaad een ontzettende sufkut. Dacht even dat hij zijn hondepootje stijf zou houden, maar nee hoor, hij ging weer als een braaf schoothondje bij baasje Jo in bed liggen.
Ach ja, ze heeft haar aandacht weer gehad. Jammer alleen dat het nooit genoeg is voor Jo.
Anti-nominaties, dus zeggen met welke twee je het liefst overblijft in de finale.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:36 schreef Freule het volgende:
Goodmurning,
Is al bekend wie wie heeft genomineerd of hoe er is genomineerd?
Maar ik had begrepen dat Laura erg down de kamer uit kwam omdat ze dacht dat ze niet populair was (wat wel klopt natuurlijk)quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Anti-nominaties, dus zeggen met welke twee je het liefst overblijft in de finale.
Er wordt volop gespeculeerd en gehint naar elkaar wie wie heeft genoemd.
I.i.g. duidelijk dat
Gerard: Karim en Sharon
Karim: Gerard en Sharon
Sharon: Gerard en Karim
Voor de rest kan je het ook een beetje bedenken, maar weet ik niet zeker.
Ik denk dat Mo, Lau en Jo op de stoel komen (of dat hoop ik
Nou dit hoop ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Anti-nominaties, dus zeggen met welke twee je het liefst overblijft in de finale.
I.i.g. duidelijk dat
Ja, denk ook dat weinig mensen Lau als favoriet hebben genoemd, dus dat ze de minste stemmen heeft en op de stoel zit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:50 schreef Freule het volgende:
[..]
Maar ik had begrepen dat Laura erg down de kamer uit kwam omdat ze dacht dat ze niet populair was (wat wel klopt natuurlijk)
Ja maar, ja maar niks is wat t lijkt in het huis der geheimen toch? Mischien zijn juist zij die genoemd worden genomineerd dus Gerard , Sharon en Karim.....Gewoon omdat t kan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
I.i.g. duidelijk dat
Mo durft Flip en Jo echt niet meer te nomineren nadat ze emotioneel belaagd werd door hen omdat ze Flip had genomineerd een paar weken terug... Die gaat nu op d'r knieën voor ze...quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat weinig mensen Lau als favoriet hebben genoemd, dus dat ze de minste stemmen heeft en op de stoel zit.
Denk
Jo: Flip en Sharon
Flip: Jo & Mo?
Mo: Flip & Lau (maar bij haar weet je het nooit)
Lau: Karim? Mo?
Blijft een beetje speculatie, maar wel veel kans dat Mo en Lau op de stoel zitten, denk ik nu.
Maar ze zullen zich vandaag wel weer verlullen en dan weten we het.
Ja, krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar niks is wat t lijkt in het huis der geheimen toch? Mischien zijn juist zij die genoemd worden genomineerd dus Gerard , Sharon en Karim.....Gewoon omdat t kan.
Nee, het gaat er juist om wie je twee favorieten zijn, dus ze stemt voor Flip, niet tegen hem.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:58 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Mo durft Flip echt niet meer te nomineren nadat ze emotioneel belaagd werd door Jo en Flip een paar weken terug...
Denk dat mo meer heeft met laura dan flipquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, het gaat er juist om wie je twee favorieten zijn, dus ze stemt voor Flip, niet tegen hem.
Het zijn omgekeerde nominaties.
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, het gaat er juist om wie je twee favorieten zijn, dus ze stemt voor Flip, niet tegen hem.
Het zijn omgekeerde nominaties.
Ik slinger de stream aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef koffieleutjuh het volgende:
karim en geer met de hond aan de wandel
Hout op schijt uit.quote:
maar flipje was nu dr nummer 2 nu mike weg was dus zou je denken flipje een stem van mo maar ja zoals als mo zovaak zegt boeiend en zullen we het vanavond wel horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Denk dat mo meer heeft met laura dan flip
Ja we zullen het zien indd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
maar flipje was nu dr nummer 2 nu mike weg was dus zou je denken flipje een stem van mo maar ja zoals als mo zovaak zegt boeiend en zullen we het vanavond wel horen
Ja, hahaha, Mo met haar "boeiend"terwijl ze zo'n beetje obsessed is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
maar flipje was nu dr nummer 2 nu mike weg was dus zou je denken flipje een stem van mo maar ja zoals als mo zovaak zegt boeiend en zullen we het vanavond wel horen
miste ik net, heb me oortjes maar in gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard en Karim lagen in bed te praten en zeiden dat Mo en Lau de pineut waren dit keer en dat Lau wel zou moeten gaan.
als ze iedereen met 1 stem op de bank zetten dan denk ik lau en jo samen want denk dat flip mo een stem heeft gegeven en lau ook dus die dan 2 snap je het nog hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja we zullen het zien indd.
Maar speculeren blijft leuk...
Dat was vannacht, toen iedereen de oren gespitst had op Jo en flipquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
miste ik net, heb me oortjes maar in gedaan.
Klere herrie hier...
Flip kan niet anders dan dat hij jo gestemd heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
als ze iedereen met 1 stem op de bank zetten dan denk ik lau en jo samen want denk dat flip mo een stem heeft gegeven en lau ook dus die dan 2 snap je het nog haha
Volgens mij was het al klip en klaar, dat het Mo en Lau zijn die genomineerd staanquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was vannacht, toen iedereen de oren gespitst had op Jo en flip
Oh ik dacht al hahaha, ik hoorde wel gesprekje toen ze net seg uitlieten maar niet dat...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat was vannacht, toen iedereen de oren gespitst had op Jo en flip
ja speculeren blijft leuk maar de stem beslist als hij nou iedereen met 2 stemmen erbij doet word het een gezellig druk bankje en veel zenuwelijers tot donderdag das dan weer leuk voor de sfeerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, hahaha, Mo met haar "boeiend"terwijl ze zo'n beetje obsessed is.
Maar, ik vind het wel leuk om te speculeren en te zien of ik het goed heb.
Dat wordt sowieso een hoop gestress van Mo en het er steeds weer over hebben wat Nederland van haar vindt. Omv ervolgens te zeggen dat het haar niet boeit en dan 2 minuten later er weer tegen een ander over gaan zeiken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:09 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja speculeren blijft leuk maar de stem beslist als hij nou iedereen met 2 stemmen erbij doet word het een gezellig druk bankje en veel zenuwelijers tot donderdag das dan weer leuk voor de sfeer
Ja die kans bestaat ook....quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:11 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
of jo en gerard je weet het niet he ;-)
ja ene keer zegt ze dit de andere keer weer dat...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso een hoop gestress van Mo en het er steeds weer over hebben wat Nederland van haar vindt. Omv ervolgens te zeggen dat het haar niet boeit en dan 2 minuten later er weer tegen een ander over gaan zeiken.![]()
Maar goed duurt nog een paar dagen. Kan me niet voorstellen dat ze er donderdag niet uitvliegt.
Zou kunnen dat ze dacht als er zelf opkom dan wil ik niet tegen Gerard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:11 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
of jo en gerard je weet het niet he ;-)
Nou, ik ook. Ze staat bij mij het laagst. Hoewel Jo en Lau aardig in de buurt komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ene keer zegt ze dit de andere keer weer dat...
Als zij gaat heb ik donderdag weer een feessie (net als met Alex en Maik)
Ik denk dat het zo is:quote:
nou denk niet dat jo mo heeft gezegdquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo is:
Flip: Jo en Gerard
Jo: Flip en Mo
Laura: Mo en Karim
Mo: Laura en Gerard
Karim: Gerard en sharon
Gerard; Karim en Sharon
Sharon: Karim en Gerard
Dan staan Jo en flip genomineerd, maar ja de wens is de vader van de gedachte
Ik denk niet dat Jo voor Mo heeft gestemd. Eerder voor Sharon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo is:
Gerard; Karim en Sharon
ach idd je hebt gelijk, Jo heeft wrsch ook sharon gekozenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nou denk niet dat jo mo heeft gezegd
heel groot feestje en wat een rust erna en mike blij wij blij nah wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ene keer zegt ze dit de andere keer weer dat...
Als zij gaat heb ik donderdag weer een feessie (net als met Alex en Maik)
Jo heeft Mo toch niet hoog op dr lijssie staan? Die heeft alleen iets met Flip en Lau, maar Lau heeft dr teleurgesteld dus misschien toch Mo. Of misschien wel Gerard, wie weet. En Karim heeft denk ik voor Lau en Gerard gekozen. Hij is niet vergeten dat Sharon hem een paar keer genomineerd heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo is:
Gerard; Karim en Sharon
En gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef Blackprinces het volgende:
Geer gaat zich er niet mee bemoeien of over uitlaten.
Hij weet niet het hele verhaal en vind dus dat hij zich er afzijdig van moet houden.
Ik weet niet, want Gerard en Karim denken dat Mo en Laura genomineerd zullen staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jo heeft Mo toch niet hoog op dr lijssie staan? Die heeft alleen iets met Flip en Lau, maar Lau heeft dr teleurgesteld dus misschien toch Mo. Of misschien wel Gerard, wie weet. En Karim heeft denk ik voor Lau en Gerard gekozen. Hij is niet vergeten dat Sharon hem een paar keer genomineerd heeft.
Weet niet maar zal er waarschijnlijk omgaan dat Jo iets niet gedaan kreeg van Flip...?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het snel terug gelezen, maar waar de ruzie over ging is me niet duidelijk, iemand?
Mij ook niet, daarom lig ik met me oren op Karim gespitst die wel ff langs was geweest vannachtquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het snel terug gelezen, maar waar de ruzie over ging is me niet duidelijk, iemand?
Jo en flip hadden het die dag over plastische chirurgie voor Flip, misschien daar weer over? Lijkt wel een beetje of Jo hem daarmee claimtquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef Mylene het volgende:
En het suffe is dat Jo dat er zelfs steeds bijhaalde, dat ze net uit een relatie kwam. Dat Flip daar maar rekening mee moest houden en dat het dus niet, ik herhaal, niet haar schuld was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:17 schreef Blackprinces het volgende:
Karim : Het duidde op een miscommunicatie waar vervolgens iedereen mee ging bemoeien.
Geer vind Flip erg nuchter.
Karim : Meisje is net 2 weken vrijgezel...ongelovelijk he? Hij zou dat niet zo kunnen zo snel, Geer ook niet.
wil ze hem ook als levende reclame laten dienen voor haar moeder?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jo en flip hadden het die dag over plastische chirurgie voor Flip, misschien daar weer over? Lijkt wel een beetje of Jo hem daarmee claimt
ze zijn gelijk stilquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mij ook niet, daarom lig ik met me oren op Karim gespitst die wel ff langs was geweest vannacht
flip zal, als hij verder gaat met haar...zijn hele leven rekening met haar moeten houden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En het suffe is dat Jo dat er zelfs steeds bijhaalde, dat ze net uit een relatie kwam. Dat Flip daar maar rekening mee moest houden en dat het dus niet, ik herhaal, niet haar schuld was.
Duhuh, wat een doos, begin dan zelf niet zo snel iets met een ander.
Het was ide kinderachtig voor woorden. "Puberruzie" is het juiste woord.
Binne ze wakker dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zit al op het beeldscherm te tikken in de hoop dat ze me horen en verder gaan...
Ja, Jo zat erg te vissen wat Flip van haar vond, of van haar was. Toen zei Flip zoiets dat Jo "niks" van haar was (want geen fuckering of zo). Daar flipte Jo op. Want ze had drei en half jaar..blablabla.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef Darklight het volgende:
Joanna vroeg iets aan Philip, en die gaf het verkeerde antwoord
Echt een puberale vertoning dus...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, Jo zat erg te vissen wat Flip van haar vond, of van haar was. Toen zei Flip zoiets dat Jo "niks" van haar was (want geen fuckering of zo). Daar flipte Jo op. Want ze had drei en half jaar..blablabla.
Ging dus eigenlijk nergens over.
En Sharon vond ook dat ze zich er niet zo druk om moest maken en Lau boos omdat ze wilde slapen.
Pfoe...
Maar als ze eruit zijn zitten ze niet meer 24 uur op elkaars lip dan is het toch al anders .. Ik zo ook gek worden iemand 24 uur om me heen te hebben niet even kunnen vluchten en eigen dingen kunnen doen . Ik had denk ook vaak ruzie gehad dan in dat huisquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
flip zal, als hij verder gaat met haar...zijn hele leven rekening met haar moeten houden.
Hij zal echt geen eigen leven meer kunnen hebben.
Hoop dat zijn broer hem dat duidelijk kan maken na deze poppekast.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt een puberale vertoning dus...
Jo zal m als een havik in de gaten houden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Maar als ze eruit zijn zitten ze niet meer 24 uur op elkaars lip dan is het toch al anders .. Ik zo ook gek worden iemand 24 uur om me heen te hebben niet even kunnen vluchten en eigen dingen kunnen doen . Ik had denk ook vaak ruzie gehad dan in dat huis
Is dit zeker dan? Want ik hoorde gisterenavond, na 0.00 uur (ja, laat ja) Gerard met Karim overleggen wie bepaalde figuren als tweede zouden hebben genoemd en dat ze hadden gezegd dat zij beide geen mannen gingen nomineren.quote:
Dat is waar maar vind het nog steeds leukste koppeltje in het huis en ach wat ze erna doen zoeken ze maar uit als ze het nu maar even leuk voor ons maken daarquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo zal m als een havik in de gaten houden.
Haar tsjikkies smste toch ook wat Dennis deed, bij wie hij was en waar enzovoort?
Flip gaat dat niet trekken, hij wil nu al niet beweren dat ze wat hebben laat staan als zij en haar moeder hem gaan proberen te vervormen.
Aangezien Jo met geen van de beide dames lau en mo momenteel door 1 deur kan, zal ze eerder haar pro nominatie aan Sharon hebben gegevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dit zeker dan? Want ik hoorde gisterenavond, na 0.00 uur (ja, laat ja) Gerard met Karim overleggen wie bepaalde figuren als tweede zouden hebben genoemd en dat ze hadden gezegd dat zij beide geen mannen gingen nomineren.
Lijkt me stug dat ze dan via anti-nominaties wel Philip genomineerd hebben, dan.
Maar mocht het wel zo zijn, dan denk ik niet dat de drie overgebleven dames en Philip voor Sharon gekozen hebben. Mogelijk wel voor Gerard en/of Karim. Dus voor Sharon blijft het dan bij die twee stemmen van Gerard en Karim.
Ja als dat nou ook echt leuk zou zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:30 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dat is waar maar vind het nog steeds leukste koppeltje in het huis en ach wat ze erna doen zoeken ze maar uit als ze het nu maar even leuk voor ons maken daar
Maar Sharon is toch ook geen vriendin van dr? Misschien heeft ze wel Flip (zeker) en Gerard gedaan, want volgens mij heeft ze wel respect voor Geer (zijn geld).quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Aangezien Jo met geen van de beide dames lau en mo momenteel door 1 deur kan, zal ze eerder haar pro nominatie aan Sharon hebben gegeven
Dat durft ze nooit, want ze is bang voor Flip, die Gerard er al 9 weken uit wil hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar Sharon is toch ook geen vriendin van dr? Misschien heeft ze wel Flip (zeker) en Gerard gedaan, want volgens mij heeft ze wel respect voor Geer (zijn geld).
Denk dat Jo zelf het ook nog niet meteen los kan laten. Die zal het verhaal aan iedereen moeten vertellen. Correctie: De geheel eigen versie van haar verhaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
Benieuwd of de dames meteen gaan klagen over de ruzie vanacht gelijk de sfeer erin gooien
Hoppaaaaaaaaaa, ik zeg groepsgesprek erover...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
Benieuwd of de dames meteen gaan klagen over de ruzie vanacht gelijk de sfeer erin gooien
+1quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoppaaaaaaaaaa, ik zeg groepsgesprek erover...
Spoed debatje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Flip was toch van mening dat ie liever met Geer in de finale zat dan op de nominatiestoel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat durft ze nooit, want ze is bang voor Flip, die Gerard er al 9 weken uit wil hebben
Ik zeg laura kom op met je snauw maar die is nog even stil die moeten we even de tijd geven om op gang te komenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daar moet je een bepaald aantal volt op gooien voordat die actief is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:38 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik zeg laura kom op met je snauw maar die is nog even stil die moeten we even de tijd geven om op gang te komen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zou als ik Sharon of Lau was, meteen beginnen over dat douchegedoe en het overdreven gedrag van Jo daarna en nu zelf de slaapkamer wakker houden met stom gewauwel
als ie nou eens zo consequent zou blijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:41 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt hou me nu maar gewoon vast. Philip weer vrouwen die vragen worden overgeslagen.
Make my dayquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard en Karim lagen in bed te praten en zeiden dat Mo en Lau de pineut waren dit keer en dat Lau wel zou moeten gaan.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ie nou eens zo consequent zou blijven
kan me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Pfff.. het was echt tenenkrommend vannacht.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
Zo net terug uit zieknhuis alles is oké na onderzoek [ afbeelding ]
Goed nieuws! Koffie erbij en streamen maar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
Andersom ook denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef Mylene het volgende:
Gerard kan Philip beter hebben dan eerst.
weet niet wat er aan de hand was (en hoeft ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
ja echt welquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed nieuws! Koffie erbij en streamen maar!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:46 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt dat ze haar Louis Vuitton heeft gemist.
Oh dacht ff dat ze het tegen flip had.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:46 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt dat ze haar Louis Vuitton heeft gemist.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Het was toch ook vooral joan die flip tegen Geer opzette. En meneertje zonder ruggengraat ging daar in mee.
En weer flikt ze het; je woorden waren niet goed.
Dat was mijn post.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Mylene het volgende:
Oeps, ik heb een post van iemand per ongeluk gewist. Mijn excuses. Dit was de post.
[..]
Geeft niet hoorquote:
Vanavond al, lijkt me. De Djoonshow continues....quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:51 schreef Blackprinces het volgende:
Nou morgen in de daily zal er wel weer spektakel van gemaakt worden
Ja, ze moesten blijkbaar hun 2 favorieten noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat er een omgekeerde nominatie is? Wie het minst genoemd is bij de favoriete finalisten zit op de bank?
ja allemaal hun top 2 doorgegeven diegeen met de minste stemmen op de bank vanavondquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat er een omgekeerde nominatie is? Wie het minst genoemd is bij de favoriete finalisten zit op de bank?
Oh ja terugkeer van Karim verbleekt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanavond al, lijkt me. De Djoonshow continues....
Haha, dat zei mijn dochter gisteravond meteen: zie mam, Als Karim weg moet neemt hij die hond mee, was liefde op het eerste gezicht (bij de hond ook)quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:54 schreef Poezewoes het volgende:
De Karim ik zie nog wel liefde opbloeien met de hond
De klucht was nog niet afgerond....nu de camera geregistreerd heeft dat ze kusjes uitgedeelt hebben kunnen ze nu eindelijk echt opstaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef beequeen het volgende:
Wat begrijpen Djoon en Flip niet aan "OPSTAAN"?
Oh wacht, Djoon wil natuurlijk een privé stream als iedereen aan de ontbijttafel zit.
ik zie dan een leuk nieuw stelletje Karim en Sharon dan kunnen ze beide Segredo houden ;-)quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Haha, dat zei mijn dochter gisteravond meteen: zie mam, Als Karim weg moet neemt hij die hond mee, was liefde op het eerste gezicht (bij de hond ook)
Ja lief hequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Haha, dat zei mijn dochter gisteravond meteen: zie mam, Als Karim weg moet neemt hij die hond mee, was liefde op het eerste gezicht (bij de hond ook)
he nee zeg, Sharon en Karim passen totaal niet bij elkaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:57 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ik zie dan een leuk nieuw stelletje Karim en Sharon dan kunnen ze beide Segredo houden ;-)
nee indd niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
he nee zeg, Sharon en Karim passen totaal niet bij elkaar
Segredo is zijn eigen schattige zelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niks zien... maar hoe is het Segredo
wordt afgelebbert door Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niks zien... maar hoe is het Segredo
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:00 schreef PoezeligDing het volgende:
'Mijn moeder heeft mijn eerste ruzie mee kunnen maken. hahahahahaha.'
En Karim is er erg lief mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Segredo is zijn eigen schattige zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |