Sanctie. Hele kluis. Leren ze dat wel af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:00 schreef Day het volgende:
En we hoeven echt geen moeite te doen om dit te verstaan, want Jo heeft het fluisteren uitgevonden!
En ook geen goedkope kut zei ze vanavond. Dus daar zal ook nog wel voor een paar knaken aan gesleuteld zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
En de moeder van Jo heeft de psychiater nodig. Die heeft haar opgevoedt. Welke 23 jarige heeft botoxlippen, nepwenkbrauwen en neptieten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
En ook geen goedkope kut zei ze vanavond. Dus daar zal ook nog wel voor een paar knaken aan gesleuteld zijn.![]()
Ik ga zwaaien![]()
![]()
![]()
En ze zei vanavond ook nog dat ze geen goedkope kut heeft, dus daar zal ook al wel een correctie op toegepast zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
En de moeder van Jo heeft de psychiater nodig. Die heeft haar opgevoedt. Welke 23 jarige heeft botoxlippen, nepwenkbrauwen en neptieten.
Nu nog typen wat je hoort!quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef liqrich het volgende:
HAHHAHAHA ik ben te triest ik zit met mn oor bij mijn boxen
Ja Geer en Karim.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan ze niet in de woonkamer zitten?Was er niet nog een slaapkamer? Slapen daar ook mensen?
ja Gerard en Karim slapen in de mannen slaapkamerquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan ze niet in de woonkamer zitten?Was er niet nog een slaapkamer? Slapen daar ook mensen?
de stem moet gewoon consequent roepen dat ze de regels overtreedt elke keer dat ze het doet, en een keer een flinke sanctie geven ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef cindy11 het volgende:
Ik ben inmiddels echt allergisch aan het worden voor dat gefluister van Joan.
Ga naar de woonkamer en lul normaal!
Ow, nog even en de rest liggen daar ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja Gerard en Karim slapen in de mannen slaapkamer
dat haalde ik er ook uit jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip als je het (niet?) erg vindt wat er nu gebeurt, dan moet je het tegen mij zeggen, dan moeten we daar een oplossing voor vinden.
En toen zij met Alex fluiterde, was dat wat anders?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:09 schreef Day het volgende:
Laura zegt dat ze heel blij is dat ze samen in bed liggen, maar dat ze last heeft van 't gefluister.
Die lagen vnl overdag in bed te lullen, praten in de herenkamer als het licht uit was, werd niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
[..]
En toen zij met Alex fluiterde, was dat wat anders?
Zoveel hebben die niet gefluisterd,zelfs sexuele handelingen gingen geluidloosquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar had misschien niemand last van. Nu liggen er nog mensen wakker , van dat gespeelde dram van net. En als ze er wel last van hadden hadden ze het maar moeten zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:11 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat wil ze niet. Maar morgen vertel ze haar eigen versie aan de meiden en weten we het nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:10 schreef Darklight het volgende:
ga naar de woonkamer, dan kunnen wij het ook horen
heb je die 2 niet horen kussen? zo mogelijk nog irritanter dan dat gefluisterquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:13 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zoveel hebben die niet gefluisterd,zelfs sexuele handelingen gingen geluidloos![]()
Leken allebei wel schijndood in bed....
Bleghhh ja, dat gesmak ging de hele nacht door.. of zal het dan toch gesop geweest zijn??quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je die 2 niet horen kussen? zo mogelijk nog irritanter dan dat gefluister
De spontaniteit druipt er af. Het baasje beveelt en het hondje doet zijn kunstje.quote:
Ik stoor me er hier al aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef cindy11 het volgende:
Ik zou gek worden van dat onrustige gedoe in dat bed....
Ik ook,ben in staat om hardop te roepen; Kunnen jullie niet effe 2 seconden stil liggen daaroooo??quote:
Oh, wat zei 'ie dan over dennis?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Trouwens, als ik Flip was, zou ik na thuiskomt een tijdje niet in Rotterdam uitgaan.
Hij deed net knap lullig over Dennis. En daar past ie 2 keer in, geloof ik.
Ik weet niet meer de juiste woorden, maar Jo was hem aan het afkraken (vnl op sexgebied) en Flip deed daar op een jolige manier aan mee. We kregen een SL ook toen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, wat zei 'ie dan over dennis?
Mooie tussenweg is...hekel aan Jo door haar gezeik,en hekel aan Flip omdat hij een slappe zak isquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef bull1966 het volgende:
dit gesodomieter heeft me wel met een probleem opgezadelt
ik weet nu ff niet aan wie ik de meeste schurft heb flip of JoJo
Oh oke, nah een stomp op zijn blauwe ogen zal hem misschien wakker schudden. man man, wat zet die knul zichzelf voor gek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de juiste woorden, maar Jo was hem aan het afkraken (vnl op sexgebied) en Flip deed daar op een jolige manier aan mee. We kregen een SL ook toen.
Ik weet niet of ze het gezoen en gewoel net zo goed als wij kunnen horen, hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik ook,ben in staat om hardop te roepen; Kunnen jullie niet effe 2 seconden stil liggen daaroooo??
50/50=109%quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef bull1966 het volgende:
dit gesodomieter heeft me wel met een probleem opgezadelt
ik weet nu ff niet aan wie ik de meeste schurft heb flip of JoJo
maar ik heb ook een hekel aan JoJo vanwege haar nep..allesquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:20 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mooie tussenweg is...hekel aan Jo door haar gezeik,en hekel aan Flip omdat hij een slappe zak is
Jo was gewend aan de kleine van Dennis..quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de juiste woorden, maar Jo was hem aan het afkraken (vnl op sexgebied) en Flip deed daar op een jolige manier aan mee. We kregen een SL ook toen.
Jong meisje, is haar moeder schuldquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar ik heb ook een hekel aan JoJo vanwege haar nep..alles
Nah, die jongen is verliefd en is nu nog gewoon stekeblind. Als dit zo door gaat in de buitenwereld en familie en vrienden hem hiermee confronteren gaan die ogen (hopelijk) vanzelf wel open. Geldt ook voor Maik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:20 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mooie tussenweg is...hekel aan Jo door haar gezeik,en hekel aan Flip omdat hij een slappe zak is
Ik vind het ook een totaal pakket aan ellende hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:22 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar ik heb ook een hekel aan JoJo vanwege haar nep..alles
Als ze dat gezegd heeft kan ze zelf R'dam en omg beter ook voorlopig vermijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:22 schreef AYLI het volgende:
[..]
Jo was gewend aan de kleine van Dennis..
vandaar dat ik die brief van dennis erin wilquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef liqrich het volgende:
Maar het leuke aan alles is dat flip denkt dat dennis fout zit, terwijl het gewoon door Jo komt..
Je zal je vriendin daar maar zien zitten en ze word door flipje ingenomen
+10quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een totaal pakket aan ellende hoor
Nou, dat maakte de rest er zo'n beetje van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze dat gezegd heeft kan ze zelf R'dam en omg beter ook voorlopig vermijden
vertel me niet dat jij een JoJo fan bent ???quote:
Maar elke keer als de naam dennis valt komt er een SL, ik denk er zelfs aan dat hij gezegd heeft dattie ze aanklaagt als ze nog maar iets uitzenden over hemquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef bull1966 het volgende:
[..]
vandaar dat ik die brief van dennis erin wil
Als je 24 ben is het toch wel de bedoeling dat je uit het ei kruipt waarin je geboren ben. Ze weet het allemaal zo goed voor anderen maar kijkt nooit eens naar haarzelf. En als iemand het al waagt om (opbouwende) kritiek te geven wordt degene meteen aan de kant geschoven, want dan is hij of zij 'negatief'.quote:
Toen Flippies broer bij Bart zat kreeg hij ook de vraag of hij blij was met Joanna maar daar gaf hij een ontwijkend antwoord op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nah, die jongen is verliefd en is nu nog gewoon stekeblind. Als dit zo door gaat in de buitenwereld en familie en vrienden hem hiermee confronteren gaan die ogen (hopelijk) vanzelf wel open. Geldt ook voor Maik.
En ik vind toch dat hij nu minder een watje is dat voor de 1e zoen.
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:24 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nou, dat maakte de rest er zo'n beetje van.Ze zei gewoon iets algemeens.
Vanaf dag een al niet. Maar lijkt ouder als ze is. Daarom zeg ik dat. En het is haar moeder schuld, je moet je kinderen helpen. En geen schuld of minderwaardigheidcomplex aanlullenquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
vertel me niet dat jij een JoJo fan bent ???
Mee eens hoor, die moeder zal een grote rol spelen in de verknipte geest van joanna.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
[..]
Vanaf dag een al niet. Maar lijkt ouder als ze is. Daarom zeg ik dat. En het is haar moeder schuld, je moet je kinderen helpen. En geen schuld of minderwaardigheidcomplex aanlullen
Dat denk ik dus ook. Hebben door het heel Europa familiequote:Op dinsdag 19 april 2011 02:27 schreef wildstar het volgende:
ik denk dat flipsuh nog moet uitkijken voor die ijzerboer
d'r moeder heeft ook een aardige c.v. met een hoop toneelervaringquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:26 schreef Mita het volgende:
[..]
Vanaf dag een al niet. Maar lijkt ouder als ze is. Daarom zeg ik dat. En het is haar moeder schuld, je moet je kinderen helpen. En geen schuld of minderwaardigheidcomplex aanlullen
preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Hebben door het heel Europa familie
ik zie het krante bericht al voor mequote:
Goedennacht kan niet slapen dus maar even SST kijken... Denk bij mamajo altijd aan vergaande glorie zo van mij is het niet gelukt nu dan maar via dochter weer proberen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[..]
d'r moeder heeft ook een aardige c.v. met een hoop toneelervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |