Nee hoor, want als nummer 70 ben je alsnog intens sneu.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als je er niet tussen staat betekent dit dan indirect dat je een leven hebt?![]()
Is er dan toch nog hoop voor me?
Ja bedankt voor de tip. Gisteren stond ik op 1.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
Top40 red je nog wel hoor, met wat nachtbagger.
Waar vind ik die daglijst eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nee hoor, want als nummer 70 ben je alsnog intens sneu.
Eigenlijk had je er nog bij moeten zetten dat die onderste getallen het aantal dagen zijn, Tong80 raakt gestressedquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef tong80 het volgende:
Oh ja, ik kan morgen dus vandaag niet meer Fokken.
Iets van een leven enzo. Zoals vaker.
Succes en nogmaals trusten.
Maar jij bent mijn grote voorbeeld, als ik later groter ben wil ik net zo worden als jij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef tong80 het volgende:
Ha Hou hier tong aan de praat. :Pquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef tong80 het volgende:
Een werk/relatie-loze oude man met prostaatproblemen en flasbacks naar het roemruchte verleden van Ajax?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn grote voorbeeld, als ik later groter ben wil ik net zo worden als jij.
Niet zo negatief. Wat weet je werkelijk van tong?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een werk/relatie-loze oude man met prostaatproblemen en flasbacks naar het roemruchte verleden van Ajax?
Hij post veel over het verleden en komt elke nacht minstens 3x pissen. Dus oude man en prostaatklachten kloppen sowiesoquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Wat weet je werkelijk van tong?
Dus wat iemand zegt geloof je ook meteen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij post veel over het verleden en komt elke nacht minstens 3x pissen. Dus oude man en prostaatklachten kloppen sowieso
Als iemand op FOK! iets zegt kun je dat maar beter direct geloven tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus wat iemand zegt geloof je ook meteen?
De Chuck Norris van Nederlandquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
Je grote idool. Slaap lekker tong80
Dat is anders wel meer dan menig FOK!ker ooit in zijn leven zal bereiken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een werk/relatie-loze oude man met prostaatproblemen en flasbacks naar het roemruchte verleden van Ajax?
Tja hij blijft een baas natuurlijk die oude tongquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is anders wel meer dan menig FOK!ker ooit in zijn leven zal bereiken.
Snakeyquote:
Mwa.quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als iemand op FOK! iets zegt kun je dat maar beter direct geloven toch
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee joh.
Dacht je nu werkelijk dat ik een kansloze Fries was die bij zijn antroposofischemorphe ouders woont, 2 broertjes heeft, 25 jaar oud is, werkloos is, maar de hele wereld rondreist, geen vriendin heeft, maar fapt op meisjes van 3?![]()
Ja eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee joh.
Dacht je nu werkelijk dat ik een kansloze Fries was die bij zijn antroposofische ouders woont, 2 broertjes heeft, 25 jaar oud is, werkloos is, maar de hele wereld rondreist, geen vriendin heeft, maar fapt op meisjes van 3?![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef tong80 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:13 schreef utopie het volgende:
[..]Wat wil je doen ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij deugt dan ookquote:
Te triestquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:26 schreef zovty het volgende:
(en dan bedoel ik speciaal zoals mongooltjes ook speciaal zijn)
Toch zit je vandaag te fok!ken, sodemieter op jij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:58 schreef tong80 het volgende:
Neuken ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef Spiced92 het volgende:
[..]
Toch zit je vandaag te fok!ken, sodemieter op jij!
kthxbai
Jouw moeder heeft ooit één keer zonder condoom geneukt.......helaas.quote:
Te triestquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft ooit één keer zonder condoom geneukt.......helaas.
Je vader heet vast geen Ad.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
LUL NIET KILLA KOM STOER DAN KK GEK WOLLAH TFOEH HOERUHMEISJEEE !!!
Nope, geen ONZ-radioquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |