abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95731955
Islamisering Linkse hobby!!!!1 :')
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:46:35 #77
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_95732179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Daarom juist. Wij zijn die fase al gepasseerd. Het lijkt me niet wenselijk dat we door de komst van een andere cultuur weer 100 jaar terug in de tijd gaan. Als zij hier willen komen wonen passen ze zich maar aan, en zo niet staat het ze vrij dit land te verlaten. Van mij oeven ze niet te blijven.
En we gaan 100 jaar terug de tijd in omdat er reclame voor een burkini gemaakt wordt?
Indoctrinatie van huis uit zal er altijd zijn, ook bij Nederlanders. Ben je een weldenkend mens, dan vorm je een eigen mening en heb je schijt op je ouders. Ben je geen weldenkend mens, dan weet je niet beter, maar je kan al deze mensen toch nooit 'redden'.
This isn't even my final form.
pi_95732763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

En we gaan 100 jaar terug de tijd in omdat er reclame voor een burkini gemaakt wordt?
Indoctrinatie van huis uit zal er altijd zijn, ook bij Nederlanders. Ben je een weldenkend mens, dan vorm je een eigen mening en heb je schijt op je ouders. Ben je geen weldenkend mens, dan weet je niet beter, maar je kan al deze mensen toch nooit 'redden'.
Nee, dat sowieso niet. Maar ik zou graag zien dat mijn eigen cultuur gered wordt, en niet te onder gaat onder die van die achterlijke islam.
pi_95733104
:') Waar haal je in Allah's naam vandaan dat onze cultuur ten onder gaat?
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:03:07 #80
342542 densha
Majin Densha
pi_95733288
Als je eigen cultuur bedreigd wordt door zwemkleding, dan stelt deze sowieso weg weinig voor he :')

Onzeker kutventje.

Je ligt zeker ook elke avond te janken omdat je weer langs een paar doner kebab zaken bent gelopen die dag. :')
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
pi_95734321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:06 schreef fwokker het volgende:

[..]

De Islam heeft op je professoren gespuugd ja :') Probeer het nog eens zonder te generaliseren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jong, ga jij maar eens lekker naar Engeland, heeft bij mij ook de ogen geopend.
Het is allemaal niet zo genuanceerd meer als jij denkt. Deze mensen gebruiken de Islam om anderen te onderdrukken en te onderwerpen aan hun idealen. En dat gaat ze prima af daar omdat Engeland zich met alle macht platform wilt bieden voor alle mensen in de wereld.

Het gaat mij niet om moslims, waar jij waarschijnlijk op doelt. Het gaat om die haatdragende ideologie die steeds meer de kop op komt steken en zich probeert te manifesteren. Dus ja, de Islam heeft inderdaad die professor bespuugd ja, aangezien die daad werd gedaan in naam van die ideologie. Ik ga geen ruimte verlenen aan ideologieen die anderen willen onderdrukken en uitroeien. Ga jij maar lekker blij unter/ubermensch spelen met je etiketjes maar ik ben er klaar mee. Er is niets goeds aan een religie die zijn doeleindes via politieke en gewelddadige methodieken aan de macht probeert te brengen. Of was je toevallig ook vergeten waar die moskeeën gefinanciert door worden?
Doe eens lief!
pi_95736419
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Ja jong, ga jij maar eens lekker naar Engeland, heeft bij mij ook de ogen geopend.
Het is allemaal niet zo genuanceerd meer als jij denkt. Deze mensen gebruiken de Islam om anderen te onderdrukken en te onderwerpen aan hun idealen. En dat gaat ze prima af daar omdat Engeland zich met alle macht platform wilt bieden voor alle mensen in de wereld.

Anekdotisch bewijs

quote:

[..]

Het gaat mij niet om moslims, waar jij waarschijnlijk op doelt. Het gaat om die haatdragende ideologie die steeds meer de kop op komt steken en zich probeert te manifesteren. Dus ja, de Islam heeft inderdaad die professor bespuugd ja, aangezien die daad werd gedaan in naam van die ideologie. Ik ga geen ruimte verlenen aan ideologieen die anderen willen onderdrukken en uitroeien.
Als je 'de islam', 'ideologieën' etc vervangt door 'radicale individuen die deze religie aanhangen' ben ik het bijna met je eens. Als je 'de Islam' zegt dan gooi je alle moslims op een hoop en dat heet generaliseren.

PS 'Islam' is de naam van het geloof. Dit is een idee en kan niet spugen, de aanhangers van dit geloof (moslims) kunnen dit wel dus daar gaat het dus wel om.
quote:

[..]

Ga jij maar lekker blij unter/ubermensch spelen met je etiketjes maar ik ben er klaar mee.
Euhhh waar heb je het over.
quote:

[..]

Er is niets goeds aan een religie die zijn doeleindes via politieke en gewelddadige methodieken aan de macht probeert te brengen. Of was je toevallig ook vergeten waar die moskeeën gefinanciert door worden?
Met het bloed van de infidels natuurlijk :') Moslims betalen net zo goed belasting heur.
pi_95736838
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef densha het volgende:
Als je eigen cultuur bedreigd wordt door zwemkleding, dan stelt deze sowieso weg weinig voor he :')

Onzeker kutventje.

Je ligt zeker ook elke avond te janken omdat je weer langs een paar doner kebab zaken bent gelopen die dag. :')
Het gaat om een geleidelijk proces, en zwemkleding is een deel van dat proces. Maar ben vooral naïef, misselijk stuk stront.
pi_95736866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Daarom juist. Wij zijn die fase al gepasseerd. Het lijkt me niet wenselijk dat we door de komst van een andere cultuur weer 100 jaar terug in de tijd gaan. Als zij hier willen komen wonen passen ze zich maar aan, en zo niet staat het ze vrij dit land te verlaten. Van mij oeven ze niet te blijven.
Waarom gaan wij 100 jaar terug in de tijd? Moet jouw vriendin nu ook verplicht een hoofddoek dragen en 2 meter achter je lopen op straat? Dat gezeur over hoofddoekjes en enge moslims met hun achterhaalde normen en waarden is wel erg jaren '80. "Aanpassen" houdt wat mij betreft in dat je de taal spreekt en mee kunt draaien in de maatschappij. Het houdt niet in dat je je eigen identiteit compleet overboord gooit, dat kun je ook niet verwachten van mensen. Als jij in Turkije zou gaan wonen zou je je ook niet ineens compleet anders gaan gedragen.

Bovendien: heb je wel eens om je heen gekeken op straat? Het is echt wel zo zo dat moslims langzaam "verwesteren". Misschien niet de oudere, meer traditionele generatie, maar er zijn bijvoorbeeld ook meer dan genoeg (jonge) moslima's zonder hoofddoek (niet dat ik vind dat een hoofddoek een maatstaf is voor wat dan ook, maar vooruit) en/of met duidelijk meer westerse normen en waarden. Die vormen zich uiteindelijk ook gewoon naar onze maatschappij. En natuurlijk houd je altijd minderheden over die extremistisch zijn, een baard hebben en een jurk dragen, maar dan nog moeten ze dat wat mij betreft lekker zelf weten zolang ze daar anderen niet mee in de weg zitten. We hebben in Nederland ook nog genoeg radicale Gristenhonden die hun kinderen niet inenten, kwaad worden als je ze op zondag opbelt en waarbij de rol van de vrouw net zo goed meer traditioneel is. Daar hoor je toch ook niemand over?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:01:01 #85
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_95737372
quote:

[..]

Het gaat mij niet om moslims, waar jij waarschijnlijk op doelt. Het gaat om die haatdragende ideologie die steeds meer de kop op komt steken en zich probeert te manifesteren. Dus ja, de Islam heeft inderdaad die professor bespuugd ja, aangezien die daad werd gedaan in naam van die ideologie. Ik ga geen ruimte verlenen aan ideologieen die anderen willen onderdrukken en uitroeien. Ga jij maar lekker blij unter/ubermensch spelen met je etiketjes maar ik ben er klaar mee. Er is niets goeds aan een religie die zijn doeleindes via politieke en gewelddadige methodieken aan de macht probeert te brengen. Of was je toevallig ook vergeten waar die moskeeën gefinanciert door worden?
Ik weet niet waar jij gestudeerd hebt maar van een Engelse vriendin van mij die ook op een universiteit in England zit verneem ik zojuist dat ze nog nooit heeft ervaren dat Moslims daar de boel naar hun hand zetten. Nou zal jij dat ongetwijfeld allemaal veel beter weten. :')
Hallon!
pi_95738096
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef pussywillow het volgende:We hebben in Nederland ook nog genoeg radicale Gristenhonden die hun kinderen niet inenten, kwaad worden als je ze op zondag opbelt en waarbij de rol van de vrouw net zo goed meer traditioneel is. Daar hoor je toch ook niemand over?
Ik heb überhaupt niks met religie en vind dat het alleen maar problemen veroorzaakt. Net zoals ik niks met de islam heb, heb ik ook niks met het christendom. Maar het christendom is op dit moment gewoon minder aanwezig dan de islam, en daarom erger ik me nu vooral aan de islam. Ik ben allang blij dat de christenen hun macht verloren zijn, en ik zit echt niet te wachten op een nieuwe godsdienstige invasie.
pi_95738535
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij gestudeerd hebt maar van een Engelse vriendin van mij die ook op een universiteit in England zit verneem ik zojuist dat ze nog nooit heeft ervaren dat Moslims daar de boel naar hun hand zetten. Nou zal jij dat ongetwijfeld allemaal veel beter weten. :')
Wel, Bradford heet je welkom
Doe eens lief!
pi_95738823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef fwokker het volgende:

[..]

Anekdotisch bewijs

[..]

Als je 'de islam', 'ideologieën' etc vervangt door 'radicale individuen die deze religie aanhangen' ben ik het bijna met je eens. Als je 'de Islam' zegt dan gooi je alle moslims op een hoop en dat heet generaliseren.

PS 'Islam' is de naam van het geloof. Dit is een idee en kan niet spugen, de aanhangers van dit geloof (moslims) kunnen dit wel dus daar gaat het dus wel om.

[..]

Euhhh waar heb je het over.

[..]

Met het bloed van de infidels natuurlijk :') Moslims betalen net zo goed belasting heur.
Ah, de echte semi-intellectueel, eerst een semantische discussie houden terwijl wij allebei donders goed weten waar ik op doel. Ik ga helaas niet op een forum mijn hele uiteenzetting maken of suf bronnetjes linken die toch niemand leest of in achting neemt.

En moslims zouden uit religieus oogpunt liever geen belasting betalen maar dat is weer een hele andere discussie.
Doe eens lief!
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:23:50 #89
342542 densha
Majin Densha
pi_95738854
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het gaat om een geleidelijk proces, en zwemkleding is een deel van dat proces. Maar ben vooral naïef, misselijk stuk stront.
Huillie _O-
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
pi_95739002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik heb überhaupt niks met religie en vind dat het alleen maar problemen veroorzaakt. Net zoals ik niks met de islam heb, heb ik ook niks met het christendom. Maar het christendom is op dit moment gewoon minder aanwezig dan de islam, en daarom erger ik me nu vooral aan de islam. Ik ben allang blij dat de christenen hun macht verloren zijn, en ik zit echt niet te wachten op een nieuwe godsdienstige invasie.
Het CDA (Christen-Democratisch Appèl) zit anders gewoon in het kabinet :P

En een godsdienstige invasie zie ik echt niet gebeuren, eigenlijk. Waarom is er in al die jaren dan nog nooit een politieke moslimpartij van enige betekenis geweest? Je hebt tegenwoordig zelfs moslims die PVV stemmen :') Noem me naïef, maar ik geloof niet dat moslims de intentie hebben om ons land over te nemen.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95739247
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Het CDA (Christen-Democratisch Appèl) zit anders gewoon in het kabinet :P

En een godsdienstige invasie zie ik echt niet gebeuren, eigenlijk. Waarom is er in al die jaren dan nog nooit een politieke moslimpartij van enige betekenis geweest? Je hebt tegenwoordig zelfs moslims die PVV stemmen :') Noem me naïef, maar ik geloof niet dat moslims de intentie hebben om ons land over te nemen.
Je hebt wel een punt, een invasie is inderdaad wel overdreven gedacht :D
pi_95740028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Ah, de echte semi-intellectueel, eerst een semantische discussie houden terwijl wij allebei donders goed weten waar ik op doel. Ik ga helaas niet op een forum mijn hele uiteenzetting maken of suf bronnetjes linken die toch niemand leest of in achting neemt.

En moslims zouden uit religieus oogpunt liever geen belasting betalen maar dat is weer een hele andere discussie.
Het grootste probleem met jouw gedachtengang vind ik dat je zegt dat je geen ruimte geeft aan een religie/ideologie omdat iemand die deze religie/ideologie aanhangt dingen uitvreet die jou (en mij) niet aanstaan. Zo maak je de sprong van individu naar groep en 'straf' je mensen onterecht. Dit is geen semantische discussie maar een belangrijk onderscheid.

En ik zal de suffe bron dan even voor je samenvatten: anekdotisch bewijs is een voorbeeld noemen als bewijs voor een stelling. Bijvoorbeeld: Alle blonde mensen zijn homo want Piet is blond en homo. Je kan niet uit 1 (of enkele, of tientallen) geval(len) zulke brede conclusies trekken.
pi_95740627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef fwokker het volgende:

[..]

Het grootste probleem met jouw gedachtengang vind ik dat je zegt dat je geen ruimte geeft aan een religie/ideologie omdat iemand die deze religie/ideologie aanhangt dingen uitvreet die jou (en mij) niet aanstaan. Zo maak je de sprong van individu naar groep en 'straf' je mensen onterecht. Dit is geen semantische discussie maar een belangrijk onderscheid.

En ik zal de suffe bron dan even voor je samenvatten: anekdotisch bewijs is een voorbeeld noemen als bewijs voor een stelling. Bijvoorbeeld: Alle blonde mensen zijn homo want Piet is blond en homo. Je kan niet uit 1 (of enkele, of tientallen) geval(len) zulke brede conclusies trekken.
Voor jou een belangrijk onderscheid wellicht, voor anderen is de bom al gebarsten.
Doe eens lief!
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:58:03 #94
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_95741131
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Voor jou een belangrijk onderscheid wellicht, voor anderen is de bom al gebarsten.
Het is een belangrijk onderscheid, gast, en zou dat voor iedereen moeten zijn. Van mensen over één kam scheren, en een hele groep de zondebok te maken komt altijd gezeik.
Hallon!
pi_95741155
quote:

[..]

Het is een complot!1!!einz!
  woensdag 20 april 2011 @ 10:47:16 #96
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_95753146
quote:

[..]

En als Turkse vrouwen in Turkije bikini's dragen, is dat dan ook een kwalijke zaak? Gaat de Turkse cultuur daaraan ten onder?
This isn't even my final form.
pi_95765045
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef ad0rable het volgende:
Eurabia :9~
Breng waterpijp maar :9~
pi_95765346
OT: Sorry, maar als je je opwindt over een advertentie, wat niet eens bestemd is voor jou als publiek, zoek dan een leven ofzo? :')
pi_95767006
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:24 schreef Moofasah het volgende:
Ik zit vanavond dus weer eens op FOK!, en ineens zie ik een advertentie in mijn ooghoek die me nogal in het verkeerde keelgat schiet:

[ afbeelding ]

Islamitische zwemkleding

Die schijt moslims maken zich steeds breder hier. Als je niet wilt zwemmen in normale zwemkleding blijf je maar weg van het zwembad en heb je er gewoon niks te zoeken! Het moet niet gekker worden :r

Klacht: islamisering van de samenleving.
Lol, je weet dat advertenties gericht zijn op je zoekverleden? Moest je zo'n outfit zoeken voor je moeder of zo :P
  woensdag 20 april 2011 @ 17:04:38 #100
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95767076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef goodmorningvietnam het volgende:

[..]

Lol, je weet dat advertenties gericht zijn op je zoekverleden? Moest je zo'n outfit zoeken voor je moeder of zo :P
Dus volgens jou is het mijn eigen schuld dat ik advertenties van volslanke dames tegenkom op FOK!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')