vrolijkheidquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Willen jullie mijn ubervrolijke lunch van vandaag weer zien?![]()
Goedemorgen kuukeltjequote:
Het ziet er dan denk ik groter uit dan wat het werkelijk isquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar met 3 dozen moet je ook wel een flinke tas meenemen
het lijken kleine doosjes, maar afgemeten aan de komkommer is het best veelquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best wat met je delen
![]()
Of dat ik er eentje voor je maak
Maar dit is em
[ afbeelding ]
Het merendeel heb ik van te voren gedaan, dus de rijst heb ik zondag al gekookt en in vormpjes gedaan, en dan 's avonds doe ik het grootste deel inpakken. Vandaag de komkommer pas gesneden omdat dat anders zo uitdroogtquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:59 schreef Toekito het volgende:
MZ Hoelang ben je bezig met die lunch?goedemorgen
wat is dat in dat bakje links boven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Maar dit is em
[ afbeelding ]
even door bijtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles komt echt goed
Wokje, jij kunt alles en bent een sterke man![]()
weet jij niet wat er allemaal in een dames tas past dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar met 3 dozen moet je ook wel een flinke tas meenemen
Wil je nu weer van een walletje eten?quote:
complete strijk set indien nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is dat in dat bakje links boven?
[..]
even door bijten
[..]
weet jij niet wat er allemaal in een dames tas past dan?
daar komt altijd een hele uitzet uit man
vergeet je therapie nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens eten,_A_ wegbrengen, douchen, auto in, schiphol (Microsoft hoi zeggen), vanmiddag twee collectors editions weggeven en dan weer denken wat ik nog meer moest doen. Ik denk sporten, gewoon omdat buik.
Voor het perspectief, in dat komkommerbakje passen echt net 2 boterhammenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lijken kleine doosjes, maar afgemeten aan de komkommer is het best veel![]()
Dat flesje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is dat in dat bakje links boven?
[..]
even door bijten
[..]
weet jij niet wat er allemaal in een dames tas past dan?
daar komt altijd een hele uitzet uit man
quote:
wat was nu het fruit van de prijsvraag ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens eten,_A_ wegbrengen, douchen, auto in, schiphol (Microsoft hoi zeggen), vanmiddag twee collectors editions weggeven en dan weer denken wat ik nog meer moest doen. Ik denk sporten, gewoon omdat buik.
Ik heb al een foto gehad van Muck, alleen wat klein, dus een grotere is welkomquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:03 schreef Toekito het volgende:
Muck heeft ook uitgepakt voor mij. Zal zo even foto regelen. Zit nu in de tram.
Whao, dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Maar dit is em
[ afbeelding ]
ik ga gewoon naar de winkel tussen de middagquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:04 schreef Koen66 het volgende:
lekker eten hebben jullie allemaal
Ik heb maar weer in alle vroegte m'n bammetjes gesmeerd
Ik heb nog geen mail terug voor de volgende afspraakquote:
jou welquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb al een foto gehad van Muck, alleen wat klein, dus een grotere is welkomPM je me?
naast de bammetjes eet ik ook altijd nog wel iets in de kantine hier,quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar de winkel tussen de middag
Wel oppassen voor spoilersquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat was nu het fruit van de prijsvraag ?
gister nog gespeeld maar niks tegen gekomen
In het bakje linksboven zit rijst, 3 dim summetjes en een flesje sojasausquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:05 schreef MPG het volgende:
Y
[..]
Whao, dat ziet er lekker uit!
Dat bakje linksboven, is dat nou yab yum dim sum?
En een beetje delen is al helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |