Baas! Ik heb inderdaad ook vanaf volgende week donderdag vakantiequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister weekend tot volgende week woensdag! en dan na donderdag vakantie
Ik elke maandag en donderdag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb dit kwartaal elke donderdag en vrijdag vrij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag is het minder leuk om te zuipen dan vrijdag dus je kan beter vrijdag vrij hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik elke maandag en donderdag!
[ afbeelding ]
SO TRUE!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Op maandag is het minder leuk om te zuipen dan vrijdag dus je kan beter vrijdag vrij hebben.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
SO TRUE!
Vrijdag half 9 op school zijn, dus donderdag weinig uitgaan.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAH BOZZ HEEFT SEX MET ZICHZELF HAHAHAH1!!!11!!quote:
yup terwijl je vader kijktquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH BOZZ HEEFT SEX MET ZICHZELF HAHAHAH1!!!11!!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:51 schreef Bozz187 het volgende:
Want ik heb je moeder aangeraakt
En ze likte aan me staak
Nu brand het met het plassen
Ik dacht ik google eens op "moeder aangeraakt" om te kijken of je het nu zelf verzint of gewoon ergens van gejat hebt... kom ik dit tegenquote:
Dan begint het grote soggen voor jou.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog zes lesdagen en dan zit het erop
Bijna LSD dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog zes lesdagen en dan zit het erop
maar de tekst heb ik zelf bedacht claim alleen niet dat ik de eerste benquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht ik google eens op "moeder aangeraakt" om te kijken of je het nu zelf verzint of gewoon ergens van gejat hebt... kom ik dit tegen
http://forum.sekswoordenb(...)ab3b7&topic=103883.0
Bozz is ervaringsdeskundige op Sexwoordenboek?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht ik google eens op "moeder aangeraakt" om te kijken of je het nu zelf verzint of gewoon ergens van gejat hebt... kom ik dit tegen
http://forum.sekswoordenb(...)ab3b7&topic=103883.0
Mwah, zoveel hoef ik niet meer te doen. Sta er gelukkig goed voorquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dan begint het grote soggen voor jou.
ja zit op me phony dus die site is kut, wat is er dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Bozz is ervaringsdeskundige op Sexwoordenboek?
Precies. Dan ga je alleen maar meer soggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mwah, zoveel hoef ik niet meer te doen. Sta er gelukkig goed voor
En het wordt alleen nog maar mooier als je gaat studerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, en verder nu een beetje BBQ'en en bier drinken in de talloze tussenuren. Mooie tijd
Ik heb het filmpje op nieuw bekeken en had al na 1 minuut 30 al twee voorbeelden waar een lage sensitivity voordeel had gehad maar dat zien mensen kennelijk nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
Jezus, wat een nutteloze discussie weer in het BO topic
Storm Chaser.quote:
Zonder motorkleding over het asfalt schuiven, dat voelt ook te warm.quote:
had alleen maar groene stoplichten dus kon de ritsen niet op gooien om door te waaienquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zonder motorkleding over het asfalt schuiven, dat voelt ook te warm.
Koop dan een witquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had alleen maar groene stoplichten dus kon de ritsen niet op gooien om door te waaien
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Koop dan een wit![]()
![]()
motorpak. Dan heb je minder last van de warmte.
ja maar ik moet ook aan tliz denken natuurlijk dus dan kan ik niet met wit lopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Koop dan een wit![]()
![]()
motorpak. Dan heb je minder last van de warmte.
Duurde bij mij ook ff, maar uiteindelijk guns blazing rennen XDquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe de neuk kun je dat laatste stuk halen in homefront dat je bij chapter 5 van die kerktoren springt en dan naar de heli moet.. op guerilla![]()
![]()
Easy peasy.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe de neuk kun je dat laatste stuk halen in homefront dat je bij chapter 5 van die kerktoren springt en dan naar de heli moet.. op guerilla![]()
![]()
Goedzo, zwart is mooier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik moet ook aan tliz denken natuurlijk dus dan kan ik niet met wit lopen
Haha erg he? Maar ik heb geen tuin of balkon dus zonnen zit er niet in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Rossdale het volgende:
Het is potver stralend weer buiten en de zon brand als een malle, maar tams... tams gaat onder de zonnebank
je kan ook gewoon op de weg in de zon gaan liggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha erg he? Maar ik heb geen tuin of balkon dus zonnen zit er niet in.en ga pas lekker buiten zonnen als water wat wamer is.
Ook geen parkje ofzo in de buurt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha erg he? Maar ik heb geen tuin of balkon dus zonnen zit er niet in.en ga pas lekker buiten zonnen als water wat wamer is.
Verkapte doodverwensing, even topicreport sturen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op de weg in de zon gaan liggen
Eentje waar je beetje relaxt kan liggen zonder al die buitenlanders is in de stad zelf.quote:
totaal niet, ik ga soms ook gewoon op weg liggen( tot de popo mij verwijderd ivm het verkeer hinder heeft van moi)quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verkapte doodverwensing, even topicreport sturen!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
totaal niet, ik ga soms ook gewoon op weg liggen( tot de popo mij verwijderd ivm het verkeer hinder heeft van moi)
Dan moet je gewoon een weg zoeken met veel stoplichten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op de weg liggen, woon aan een drukke straat.
Na een paar keer proberen ging ik op youtube kijken hoe andere gasten het deden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het lukt niet..
ze blijven maar spawnen.
Goeie...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
Normaal lig ik elke zomer in het parkje voor Mich zijn huis, maar nu ik weet dat hij daar woont en een verrekijker bij zijn raam heeft staan durf ik er niet meer te gaan liggen.
Waarom niet het kost 1200 punten voor een spel wat je iig wat uur per week speelt je hebt het geld er zo uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook vet dat ik het niet ga kopen
Waarom zou je nog meer geld aan een stervend spel uit gaan geven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet het kost 1200 punten voor een spel wat je iig wat uur per week speelt je hebt het geld er zo uit.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook vet dat ik het niet ga kopen
So true.quote:
Oh dus aan die mappacks die je ooit hebt gekocht voor MW2 heb je ook niets meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou je nog meer geld aan een stervend spel uit gaan geven?
Ik heb het de afgelopen maand misschien 1 uurtje per week gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet het kost 1200 punten voor een spel wat je iig wat uur per week speelt je hebt het geld er zo uit.
Ik speel MW2 nu vaker dan BO, dus daar heb ik wel degelijk iets aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dus aan die mappacks die je ooit hebt gekocht voor MW2 heb je ook niets meer?
MW2 is toch ook een uitstervend spel wordt toch ook steeds minder gespeeld? Zodra je een game gewoon regelmatig speelt is zo'n mappack het mij al meer dan waard zorgt gewoon voor wat leuke afwisseling.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik speel MW2 nu vaker dan BO, dus daar heb ik wel degelijk iets aan.
Ik kan je dus wel nu alvast vertellen dat MW2 black ops ver gaat overleven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 is toch ook een uitstervend spel wordt toch ook steeds minder gespeeld? Zodra je een game gewoon regelmatig speelt is zo'n mappack het mij al meer dan waard zorgt gewoon voor wat leuke afwisseling.
Ik game niet eens meer vaak, maar MW2 is gewoon zo veel leuker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen die vaak gamen kiezen ook eerder om terug te gaan dan de meeste mensen die black ops spelen.
Wat boeit dat nou weer als ik een spel ander half jaar heb gespeeld ben ik er ook wel klaar meequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik kan je dus wel nu alvast vertellen dat MW2 black ops ver gaat overleven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Parvus het volgende:
Sinds ik Call of Duty speel kom ik nooit meer buiten. Die mappacks zijn het zeker waard.. Hoeveel bier me dat wel niet bespaard heeft!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Parvus het volgende:
Sinds ik Call of Duty speel kom ik nooit meer buiten. Die mappacks zijn het zeker waard.. Hoeveel bier me dat wel niet bespaard heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kuttest.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef kenserkabouter het volgende:
Mijn vriendin doet roeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kuttest.
Het gaat vooral om de 3e sport die er bij mij uitkwam. Dat lijkt me meer iets voor mensen die de leeftijd van Pierre en Rossdale hebben.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef tliciouz het volgende:
Die 2e ligt mij het meest. Schaatsen.Ijshockey.
Chapter 5 al gehaald van Homefront?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
IDD weer heerlijk terug @ MW2.![]()
ACR - M16 - FAL HOLOGRAPHIC - TAR 21![]()
En het allerbelangrijkst de INTERVENTION
Nee.. heb het niet meer geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Chapter 5 al gehaald van Homefront?
Had een filmpje gepost op vorige pagina. Die moet je ff checken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.. heb het niet meer geprobeerd.
Binnekort wel weer ff doen.
BTW... gistere op invasion in dat kleine gebouw met die bar een killstreak van 7 gehaald met alleen de trowing knife...iedere keer kwamen ze daar binne en dan pats knive in hun bakkes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |