Nomineren wie je wilt dat blijft Anti-nomineren dus eigenlijk?quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij zijn het geen gewone nominaties
Zo Mo te horen niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Ooh dat kan ook nog - vond het al een raar tijdstip.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Dat zou best kunnen iddquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nomineren wie je wilt dat blijft Anti-nomineren dus eigenlijk?
waaarom denk je dat?quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Die heeft een hersenschudding haar emoties liggen door elkaar.quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Zins wanneer is Mo blij na het nomineren...
aandacht van karim nodig he...ik zei het toch? die gaat voorlopig nog niet liggen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura heeft weer xtc op jeesus wat een hypergedoe
tja het hoogste woord, wat wil je als giraf, dan spreek je op grote hoogte......quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
het valt echt op he? ze ligt nog steeds niet, en heeft het hoooogste woord.
zeker een blowtje gerookt in de kvdw?quote:
soms ligt ze in een deuk, hoe dan ook wil ze liggenquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
het valt echt op he? ze ligt nog steeds niet, en heeft het hoooogste woord.
Ze had zelfs graag met hem op zolder gezeten, kon ze naakt douchen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
aandacht van karim nodig he...ik zei het toch? die gaat voorlopig nog niet liggen hoor
en die toon en die snelheid he? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef danilel het volgende:
[..]
tja het hoogste woord, wat wil je als giraf, dan spreek je op grote hoogte......
ja en aan zn wurmpje voelenquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had zelfs graag met hem op zolder gezeten, kon ze naakt douchen...
Oh please god, laat DAT alsjeblieft niet waar zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef liqrich het volgende:
Volgens my gaat er gewoon niemand naar huis in de week van de verbroedering:p
Hahah daar geloof ik niks van filp en jo zijn niet te scheidenquote:[img] Op [url= 18 april 2011 22:19[/url] schreef liqrich het volgende:
flip gaat weer apart liggen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Shit! Weet je wat ik denk?
Dat ze moeten nomineren wie er bij mag komen!!!!
Dat zou best eens kunnen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
nee he please nee hequote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Dat wordt dan dus guido, leuk weer iemand die de hele dag ligtquote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
lolquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Dakotamu het volgende:
nog 1x om het af te leren: op afstand bedienbare Lau:
lauuuura, lauuuuuura.. kijk eens dom...
yep, weer gelukt
Er zijn heleboel berichten dat ze Alex terug willen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus guido, leuk weer iemand die de hele dag ligt
Of niet als hij dit heeft gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus guido, leuk weer iemand die de hele dag ligt
Helaas welquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zijn heleboel berichten dat ze Alex terug willen...
Serieus?quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jij doelt op het idee dat ze had dat broers en zussen op bezoek mogen komen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique een paar dagen geleden al uitgesproken wat ze dacht dat er gaat gebeuren, Nu zegt ze ik had toch gelijk. (Meer zeg ik niet)
Dan stop ik met kijken tot die weer is opgerotquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dan zou winnen:quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken tot die weer is opgerot
Joanna hoeft alleen maar met d'r vingers te knippen en hij kruipt er weer bij gok ik zo.quote:
Ja, dat dus!quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef danilel het volgende:
[..]
jij doelt op het idee dat ze had dat broers en zussen op bezoek mogen komen?
Lijkt joan collings wel die feeks uit dallasquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hadden het hier weer over:
[ afbeelding ]
ook als ava:
[ afbeelding ]
Daar hadden Servio en Gerard het over.quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef shomila het volgende:
Koffer met geld voor wie er gaat?Daar had Mo het toch eerder over zou ze dat bedoelen.
Ook dat zou zomaar kunnen inddquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef shomila het volgende:
Koffer met geld voor wie er gaat?Daar had Mo het toch eerder over zou ze dat bedoelen.
Wat denken jullie ?quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Noelle06 het volgende:
Mo moest eerst, heb zelf het idee dat Mo weg wil omdat ze weet niet in de finale komt.
Zouden de nominaties beinvloed worden door de stem en dat Mo gaat Donderdag.
Maik en Servio zaten er niet bij.quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dan zou winnen:
Laura, Alex (of toch Guido)
Mo, Maik
Sharon, Servio
Jo, Servio
Geer, Alex
Flip, Aafke
Karim, Aafke..
Ofzo iets..
Aafke terug !quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dan zou winnen:
Laura, Alex (of toch Guido)
Mo, Maik
Sharon, Servio
Jo, Servio
Geer, Alex
Flip, Aafke
Karim, Aafke..
Ofzo iets..
Mo, Jo en laura ook , Mo zou voor 25.000 gaan Laura niet die ging pas voor 50.000quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar hadden Servio en Gerard het over.
@ 24/7 channel idd, maar gelukkig al opgelost.quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
plzzzz geeeeeen flip en jo show!!!!!!!!!!
Jaah, worden de feestjes weer echt leuk!! (al was het zaterdag wel leuk maar met Aafke was het nog veel leuker geweest)quote:
Die heb ik gemist, maar mis wel meer overdag.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Freule het volgende:
[..]
Mo, Jo en laura ook , Mo zou voor 25.000 gaan Laura niet die ging pas voor 50.000
Dat zou slim zijn op dit moment.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef knagsje het volgende:
Mo heeft de koffer met geld genomen.....
Ik ook!!!!quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Weet niet, ik wil mo gewoon weg
goedzo..quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Urb het volgende:
[..]
@ 24/7 channel idd, maar gelukkig al opgelost.![]()
Voor nu.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah, worden de feestjes weer echt leuk!! (al was het zaterdag wel leuk maar met Aafke was het nog veel leuker geweest)
die gaat voor 25,000quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef knagsje het volgende:
Mo heeft de koffer met geld genomen.....
nou, voorlopig acteert ze dat ze zo lief is.....ze denkt dat iedereen haar een lief meisje vind....quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
Laura kan volgens mij ook niet heel goed acteren dus misschien is daar zo iets vanaf te lezen...
Ik denk dat ze voor het geld gaat en snel naar haar vriendje wil, die youtube vernaggeld.quote:
Hij is dus bezig met de boel boycotten?quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor het geld gaat en snel naar haar vriendje wil, die youtube vernaggeld.
"denk ik" , is geen bewijsquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is dus bezig met de boel boycotten?
denkt das het mooie ervan denkt maar oooo jeee als ze thuis komt en hier komt lezen gnagnagnagnaquote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, voorlopig acteert ze dat ze zo lief is.....ze denkt dat iedereen haar een lief meisje vind....
dat filmpje was al weggejonast voordat maik het huis uit wasquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hij is dus bezig met de boel boycotten?
kan ff duren he...ze moet nog naar lees les...ze is zwaar dyslectischquote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef Freule het volgende:
[..]
denkt das het mooie ervan denkt maar oooo jeee als ze thuis komt en hier komt lezen gnagnagnagna
Oh okequote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef danilel het volgende:
[..]
dat filmpje was al weggejonast voordat maik het huis uit was
jaquote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aafke ruilen voor Mo zou wel tof zijn
quote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
Flip denkt dat iedereen genomineerd is, en dat Laura daarom zo down is omdat haar kansen nu minder zijn.
We hebben het toch allemaal al gezien, en "heel" Nederland ook, inclusief de hoofdpersonen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:29 schreef danilel het volgende:
[..]
dat filmpje was al weggejonast voordat maik het huis uit was
make may day echt waar !!!!! hoop zo dat ze met een heel laag percentage het vliegtuig in gemieterd wordquote:
Mo was juist blij, daar begon het allemaal mee...quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lau down, Mo down, Sharon niet en Jo is er nog niet uit. Hmm, raar hoor
quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, is voor niets dr nest uit gekropen
2% goed?quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
make may day echt waar !!!!! hoop zo dat ze met een heel laag percentage het vliegtuig in gemieterd word
quote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef Stability het volgende:
ik zou gerard en karim zo met zn tweetjes ook gewoon volgen als ze in een sst zaten hahahahaha
meer hoeven er echt niet bij hoor , gezellig zat die twee
Die gaat de hele week zo dr best doen om donderdag maar niet naar huis te hoevenquote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, is voor niets dr nest uit gekropen
oooo please niet hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef ZaZoe het volgende:
7 is idd teveel, misschien gaan ze dan wel weer met wildcardjes zwaaien
Maar als ze allemaal automatisch genomineerd zijn dan moet ze juist NIET blij zijn, ze weet dat ze het minst populair isquote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo was juist blij, daar begon het allemaal mee...
Dan is iedereen genomineerdquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
Straf op nominatie afspraken daarom laura Down
Aafke was niks waard en zat alléén maar te plukken en ze had puistjes !!! Gut oh gut Nu word ze gemist stelletje achterbakse geranium losersquote:
De kijkers? Wat hebben die nou weer met nomineren en stemmen te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Niki.P het volgende:
Flip denkt dat iedereen genomineerd is, ik denk het niet... kunnen ze de kijkers veel te goed inschatten..
laura krijgt heus geen wildcard hoorquote:
mo hopenlijk dan ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
laura krijgt heus geen wildcard hoor
Dagelijks een uurtje streams met die 2 gasten en een hondquote:
die dokter komt wel laat zeg als ze vanmiddag al is gevallenquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
Shit, de mannen mogen nog niet. Eerst de dokter voor die kut (die niks mankeert)
Nee de wildcards gaan naar................tromgeroffel........Jo en Flipquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
laura krijgt heus geen wildcard hoor
Mwa liever tegen 6 anderen dan tegen 1 of 2.quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar als ze allemaal automatisch genomineerd zijn dan moet ze juist NIET blij zijn, ze weet dat ze het minst populair is
nou indd waar hebben ze die vandaan getrokkenquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
die dokter komt wel laat zeg als ze vanmiddag al is gevallen
Daarom! Of ze heeft weer een kansberekening in d'r hoofd gemaakt (Maik's percentage meetellende) en gaat er nu vanuit dat ze toch een kans maakt. Je weet het nooit bij haar.quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar als ze allemaal automatisch genomineerd zijn dan moet ze juist NIET blij zijn, ze weet dat ze het minst populair is
Vindt ik ook, ben echt heel erg benieuwd!!quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
Dit vind ik een van de leukere dingen aan een RLS... het speculeren terwijl je vrijwel eigenlijk niks weet
quote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aafke was niks waard en zat alléén maar te plukken en ze had puistjes !!! Gut oh gut Nu word ze gemist stelletje achterbakse geranium losers
Cryptischquote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Oke deze nominatie-ronde of wat er voor in de plaats komt:
- Maakt Mo blij
- Maakt Sharon niet veel uit...
- Maakt Jo touwtje springen
- Maakt Laura down
En maakt de mannen wachten op de huisarts...
Wat Mo er over zegt:
- Het is makkelijker dan nomineren
- Ze had het al voorspelt...
nederland?quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou indd waar hebben ze die vandaan getrokken
Anti-nomineren wss dus toch, 2 broeders kiezer waar je mee in de finale wil staan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Oke deze nominatie-ronde of wat er voor in de plaats komt:
- Maakt Mo blij
- Maakt Sharon niet veel uit...
- Maakt Jo touwtje springen
- Maakt Laura down
En maakt de mannen wachten op de huisarts...
Wat Mo er over zegt:
- Het is makkelijker dan nomineren
- Ze had het al voorspelt...
ze was lekker haarzelf, zonder onnodig drama, en kon lachen om zichzelf, beter dan wat we nu bekijken aan de 'dames'kantquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aafke was niks waard en zat alléén maar te plukken en ze had puistjes !!! Gut oh gut Nu word ze gemist stelletje achterbakse geranium losers
Ik denk dat ze er inderdaad twee moeten noemen waarvan ze juist niet willen dat er gaan? Maarja hoe er dan drie genomineerde uit komen vraag ik me ook af.quote:
sjit dan zit laura dr nog in want die moet meer hebben als Moquote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Iedereen moet aangeven voor welk bedrag ze weg willen. Die gene met de laagste inzet worden genomineerd/moet weg
Hij reed vanmiddag eerst nog op de ambulance , nu even eten, schone kleren aan en dan langs die keten parade ergens daar in Portugalquote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou indd waar hebben ze die vandaan getrokken
Ja denk ik ook, alleen Mo zei wel dat dat het niet was volgens mij toen het werd geopperd door Flip..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |