Past die lange lat wel in een bench?quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Ah, #lauindebench is wel een mooie om te tweeten
Wat ik altijd deed, bench open, zodat mijn hond er in en uit kon. Pas als ik ging slapen, ging de bench op slot. Hoorde ik haar 's nachts blaffen, ging ik eruit en ging ik met haar plassenquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begreep van Mazura vanmiddag dat hij juist wel in de bench moest als hij slaap had, want dat was zijn veilige plekje. Oftewel, heel veel meningen hier over hoe het wel moet.
OT: Jo kan niet geloven dat Flip echt zo lief is. Ze wacht tot het over is.
Tuurlk wel, gewoon vouwenquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Past die lange lat wel in een bench?
Gewoon oprollen als een brandslangquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
huh? Het enige dat ze zegt is dat er op twitter staat dat de brief al bij Jo is...? Hoe kan zij dan bullshit verkopen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Bullshit verkoop je maar ergens anders !
komt toch geen sanctie op dus waarom moeilijk doen..quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Stemafspraken maken wordt al niet eens meer stiekem gedaan he?
Als je hard genoeg duwt, past allesquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nee is een brief van dennisquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
nou waar blijft die brief van die strakgetrokken moeder van beppie
Doeiquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef NenaLois het volgende:
Ik ga er vandoor, heb lang genoeg naar beeldschermen gestaard vandaag
doeiiii![]()
![]()
ja niks in de bench , gewoonnaar huis , naar haar varkensstalquote:
Dat gezeik over die pup is een beetje flauw !! Die pup heeft de mazzel van zijn leven dus dat gezeur mag wel achterwegen blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begreep van Mazura vanmiddag dat hij juist wel in de bench moest als hij slaap had, want dat was zijn veilige plekje. Oftewel, heel veel meningen hier over hoe het wel moet.
OT: Jo kan niet geloven dat Flip echt zo lief is. Ze wacht tot het over is.
Adiosquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef NenaLois het volgende:
doeiiii![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef NenaLois het volgende:
doeiiii![]()
![]()
eik nog beterquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja niks in de bench , gewoonnaar huis , naar haar varkensstal
quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gezeik over die pup is een beetje flauw !! Die pup heeft de mazzel van zijn leven dus dat gezeur mag wel achterwegen blijven
Servio is weg en ze is gelijk weer op zoek naar nieuwe beste matties.quote:
behoorlijk bij mij inddquote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
Er is nog niemand in één week zo in mijn achting gekelderd als Sharon.
woont ze in een varkensstal?quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ja niks in de bench , gewoonnaar huis , naar haar varkensstal
Nee jij bent een lichtquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Injetta het volgende:
Ze herkent al alle blafjes van de hond als een moeder d'r baby kent. En... hij zit ook te kutten..
Pffff. Dit is het laatste wat ik nog zeg over die hond en die achterlijke Sharon..
een of andere gehuurde ruimte in een boerderijquote:
Ja maar had maar 1000 euro over voor hem krent dat ze isquote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
het valt ook helemaal niet op he? sinds karim er is, ligt laura niet meer....gaapt laura niet meer, maar zit ze recht tegenover hem om aandacht te trekken blehhhhhhhhhhhhhhhhh
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gezeik over die pup is een beetje flauw !! Die pup heeft de mazzel van zijn leven dus dat gezeur mag wel achterwegen blijven
gelukkig maarquote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
Er is nog niemand in één week zo in mijn achting gekelderd als Sharon.
zal de beerput wel zijnquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
[..]
een of andere gehuurde ruimte in een boerderij
ja en ze zit meteen op de eerste rang ookquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja maar had maar 1000 euro over voor hem krent dat ze is
ze krijgt minder aandacht misschien van hem? net goed !quote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
In hoeverre was Karim veranderd volgens Lau? Hij wordt niet meer verlegen van dr denk ik
mijn hond kijkt ook op steedsquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef ZaZoe het volgende:
Die hond galmt hier over de speakers alsof ie hier rondloopt
Zeker omdat ze dan kon liggenquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura vind dat ze best veel gedaan heeft de afgelopen dagen ,vooral op het vlot zitten vond ze leuk![]()
![]()
![]()
zitten........ het........... heeft gelegen alleen maarquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura vind dat ze best veel gedaan heeft de afgelopen dagen ,vooral op het vlot zitten vond ze leuk![]()
![]()
![]()
ja ze heeft indd veel gegaapt, geslapen, gelegen, gehangen, opgevouwen gezeten, gekraaid als een dolle ekster...oh ja, en vandaag een beetje afgewassenquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
![]()
en de bakkus volgeproptquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze heeft indd veel gegaapt, geslapen, gelegen, gehangen, opgevouwen gezeten, gekraaid als een dolle ekster...oh ja, en vandaag een beetje afgewassen
vergeet de tafel niet die ze 2 keer gedekt heeftquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze heeft indd veel gegaapt, geslapen, gelegen, gehangen, opgevouwen gezeten, gekraaid als een dolle ekster...oh ja, en vandaag een beetje afgewassen
En op laura?quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
Jo is nu Flip van Sharon af aan het praten...
oh ja dat ook nog...waar laaaaaaaaaaaat ze het allemaal??quote:
Ze had maar ¤ 1.000 voor zijn terugkeer over, dus die idee-fixe is hierbij ook gelogenstraft.quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
het valt ook helemaal niet op he? sinds karim er is, ligt laura niet meer....gaapt laura niet meer, maar zit ze recht tegenover hem om aandacht te trekken blehhhhhhhhhhhhhhhhh
1. Segredoquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Karim
5. Sharon
ook nog ja....7 bordjes, 7 messen 7 vorken op tafel gezetquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vergeet de tafel niet die ze 2 keer gedekt heeft
quote:[img] Op [url= 18 april 2011 21:59[/url] schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Karim
5. Sharon
En de bank schoon gemaakt...quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vergeet de tafel niet die ze 2 keer gedekt heeft
ze geeft overal maar 1000 voor...ook voor het hondje en ze wilde eerst zelfs maar 50 euro gevenquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze had maar ¤ 1.000 voor zijn terugkeer over, dus die idee-fixe is hierbij ook gelogenstraft.
wie gaat flip nu doen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
Nou Joanna is dus nog net op tijd geweest met Sharon en Flip bewerken, maar gelukkig mag zij dat.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ze geeft overal maar 1000 voor...ook voor het hondje en ze wilde eerst zelfs maar 50 euro geven
Ze komt er wel op hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
Nou Joanna is dus nog net op tijd geweest met Sharon en Flip bewerken, maar gelukkig mag zij dat.
Om zelf te hebben?quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil stiekum Sec maar dat zeg ik hier in huis maar niet hardop!
Om het geld in het spel te houden omdat Karim zijn geheim nog geraden moet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom je geld zou betalen om een concurrent terug in het spel te halen?
Wat is dat voor iets raars?
Omdat DIE concurrent in elk geval een stuk meer verdiend in het spel zit dan degene die in zijn plaats was?quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom je geld zou betalen om een concurrent terug in het spel te halen?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee laura en mo eruit !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja, het is gewoon een gier, meer niet......en ik ga ff wat te drinken pakken NUquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Freule het volgende:
[..]
klopt de krent en ze was ook al pissig dat de helft werd afgepakt nadat ridder graniet weg is gegaan.
omdat? hoe weet ze het dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef ZaZoe het volgende:
Jo ziet het goed, het gaat deze keer tussen de vrouwen
Dat dus!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef diedirk het volgende:
Maar nu zegt Jo tegen Sharon " Vertrouw je mij? Ik denk dat je hem niet krijgt van Flip"quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Niki.P het volgende:
FLip gaat dus zoizo Sharon nomineren hij zei net tegen Jo dat ze (Sharon) er zoizo op komt..
Zentuintje...quote:
Die concurrent kwam zowiezo terug, dus onderdeel van het spelquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef diedirk het volgende:
Wat een manipulatief mensquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Day het volgende:
Oh mo probeert nog even Gerard en Karim te beïnvloeden.
Jammer... Bummer!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ze worden wel naar de kamer gestuurd... dus niet op de rode bank
Had je anders verwacht..quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Day het volgende:
Sinds jij met mama John belt...quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Jullie posten allemaal het verkeerde lijstje
1. Diane
2. Joanna
3. Philip
4. Eveline
5. Johnny
en Mo.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Help me even, ik gooi er weer een mail tegenaan.
Jo probeerde Flip en Sharon over te halen om te stemmen op...?
Laura?
Jep! en een beetje op Mo...quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Laura?
dacht het welquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Laura?
Beetje dom noem ik datquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is echt niet grappig als je langs de A16 staat met de auto bij zo'n benzine station, en je pinpas is kwijt.
ik kan er wel om lachen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is echt niet grappig als je langs de A16 staat met de auto bij zo'n benzine station, en je pinpas is kwijt.
Ik kijk naar een andere streamquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Laura?
Laura en Moquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Laura?
Zo beter ??quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Verity het volgende:
1. Philip/Karim
2. Philip/Karim
3. Gerard/Joanna
4. Gerard/Joanna
Ik kan niet kiezen
Ja dat zegt ze natuurlijk zodat Sharon Flip niet nomineerdquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar nu zegt Jo tegen Sharon " Vertrouw je mij? Ik denk dat je hem niet krijgt van Flip"
Echt Day, ik heb ooit iemand dood zien vallen zo op haar achterhoofd, geen geintje.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Day het volgende:
maar karim is toch geen concurent voor laura? ze kickt op hem hoorquote:
Bedankt allen!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Day het volgende:
Tegen half negen, |Geer kreeg telefoon en moest vragen wat de mensen er voor over hadden om kARIM terug te laten keren, Daar was de stem het mee eens en de wisseling tussen Karim en Servio moest binnen 1 moment plaatsvinden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Kwaliteit het volgende:
hoelaat is karim in't huis gezet, en hoe is dat gegaan?
omdat ze bang is dat sharon dan flip doetquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar nu zegt Jo tegen Sharon " Vertrouw je mij? Ik denk dat je hem niet krijgt van Flip"
Dat weet ze niet zeker natuurlijk, maar de mannen gaan allemaal op de vrouwen stemmen en de vrouwen stemmen op elkaarquote:
maaarrrrrrrrrr doet sharon dat? Dat is de vraag.quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef rc_1990 het volgende:
Waar maakt Jo zich nou druk om? Als ze samen met Sharon en Mo of Laur genomineerd staat vliegt een van de laatste twee er toch uit
dus servio is eruitquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tegen half negen, |Geer kreeg telefoon en moest vragen wat de mensen er voor over hadden om kARIM terug te laten keren, Daar was de stem het mee eens en de wisseling tussen Karim en Servio moest binnen 1 moment plaatsvinden.
dat heb ik je al meerdere keren zien zeggen ja, en ik lach er nog elke keer omquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dat probleem had ik dus vanmiddag
Mo heeft tegen iedereen gezegd ik zet je niet op de bank.quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt allen!
En Mo probeerde ook stemafspraken te maken met Karim en Gerard?
Op wat voor manier?
alles op iedereenquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Stability het volgende:
ze moeten nomineren? nu op allemaal of alleen op de vrouwen of de mannen?
van mij mogen Lau en Mo een sanctie krijgenquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt allen!
En Mo probeerde ook stemafspraken te maken met Karim en Gerard?
Op wat voor manier?
Die was niet zo slim danquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt Day, ik heb ooit iemand dood zien vallen zo op haar achterhoofd, geen geintje.
2 sharons?quote:
mooi, dan hoop ik echt dat laura er uitflikkert.....mo dan maar volgende keerquote:
Wat een feeks he.quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze natuurlijk zodat Sharon Flip niet nomineerd
Ja die liegt knoeterhard, maar de anderen ook zo langzamerhand, het spel wordt echt harder. Wel cool.quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Mo heeft tegen iedereen gezegd ik zet je niet op de bank.
Ik heb er nog niet veel van gezien..quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
maar karim is toch geen concurent voor laura? ze kickt op hem hoor
Maar dan moeten Gerard en Flip ook een sanctie krijgenquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van mij mogen Lau en Mo een sanctie krijgenBeiden genomineerd ivm stemafspraken zou leuk zijn
Maar ik denk dat ze te soft zijn
En ook helemaal niet doorzichtig..quote:
mo zet ze toch niet op de bank.. dat doen de andere... mo heeft de eerste keuzequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja die liegt knoeterhard, maar de anderen ook zo langzamerhand, het spel wordt echt harder. Wel cool.
omdat je zelf op laura kickt...let dan ook eens goed op !quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel van gezien..
en dan is genomineerd Jo , Mo en lauraquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef ToughLove het volgende:
Mo: Jo en Sharon
Gerard: Jo en Mo
Karim: Philip en Jo
Sharon: Laura en Mo
Joanna: Laura en Mo
Laura: Philip en Jo
Philip: Sharon en Karim
Dit denk ik.
Kan niet anders toch die griet voegt niks maar dan ook niks toequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
[..]
mooi, dan hoop ik echt dat laura er uitflikkert.....mo dan maar volggrietende keer
Hier een dubbeltje en u wegwezen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Dagobert__Duck het volgende:
ha, valt er hier nog wat geld te verdienen?
Yep maar ze liegt dus wss d'r zogenaamde vriendin recht in d'r gezicht voor.quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Vind het wel slim doet toch iedereen de hele tijd?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ze Sharon en Jo genomineerd en Sharon naar huis
Klopt denk ik een beetje, alleen gaan de mannen geen mannen nomineren.quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef ToughLove het volgende:
Mo: Jo en Sharon
Gerard: Jo en Mo
Karim: Philip en Jo
Sharon: Laura en Mo
Joanna: Laura en Mo
Laura: Philip en Jo
Philip: Sharon en Karim
Dit denk ik.
Hoop dat hun drie eens tegenover elkaar staan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Freule het volgende:
[..]
en dan is genomineerd Jo , Mo en laura
Het zou wat zijn als wij van Fok mochten nominerenquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Candyfreak het volgende:
Zou wat zijn als de kijkers mochten nomineren
hebben die ook stemafpsraken gemaakt dan>?quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Maar dan moeten Gerard en Flip ook een sanctie krijgen
Jo en Mo dan, lau en flip hebben dan evenveel stemmen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Freule het volgende:
[..]
en dan is genomineerd Jo , Mo en laura
Nee ze hebben het wel over de nominaties maar proberen elkaar niet echt te beinvloeden heb ik het gevoel...quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef rc_1990 het volgende:
En nu maken Karim, Geer en Flip zeker geen nominatieafspraken?
nee indd..maar ja, of het tv kijkende publiek er ook zo over denkt? die zien alleen die 20 minuten uitzending die geknipt en gemanipuleerd is...quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet anders toch die griet voegt niks maar dan ook niks toe
Dan gaat Jo door denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoop dat hun drie eens tegenover elkaar staan.
ja dat zou echt BRILJANT zijnquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoop dat hun drie eens tegenover elkaar staan.
Nu niet teveel vragen he, dat zou toch te gek zijn als de kijkers invloed op het programma zouden hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Candyfreak het volgende:
Zou wat zijn als de kijkers mochten nomineren
nou dat zou echt een leuke zijnquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef ikke79 het volgende:
het zou leuk zijn als jo en flip tegenover elkaar komen te staan
Lees me bericht even terug.quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef rc_1990 het volgende:
En nu maken Karim, Geer en Flip zeker geen nominatieafspraken?
Jij bent ook goed in observeren he?quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Niki.P het volgende:
Het is nu de mannen in de mannenkamer en de vrouwen in de vrouwenkamer!
Net zo veel als Mo in elk gevalquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben die ook stemafpsraken gemaakt dan>?
Oh ja, klopt. Dan doet Philip denk ik Laura en Karim doet dan Monique.quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Klopt denk ik een beetje, alleen gaan de mannen geen mannen nomineren.
Mwa de mannen zeggen tenminste nog geen namen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Maar dan moeten Gerard en Flip ook een sanctie krijgen
Gisteren alquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben die ook stemafpsraken gemaakt dan>?
Mo gaat sowieso wel voor Jo denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Day het volgende:
Mo krijgt zeker 2 stemmen van Gerard en Karim. En ik denk dat zij ook beide op Jo stemmen.
Laura: Jo en Karim
Flip: Sharon en Laura
Jo: Laura en Gerard/Karim
Sharon: Flip en Laura
Mo: Gerard en Karim
En de mannen spreken ook af om de vrouwen te nomineren en gelijk hebben ze!
Denk dat dat volgende week gaat gebeuren als ze allebei blijven, samen met Laura.quote:
+1quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef shomila het volgende:
Ze maken nu toch echt geen afspraken zeggen alleen wat ze denken wat er gaat gebeuren en wat ze zelf gaan doen.
Er wordt niet gezegd ik zet die en die op de bank.
Dan maken Jo en Mo ook geen stemafspraken, want die zeggen ook niet letterlijk wie ze op de bank gaan zetten. Ze hinten alleen dat het een lieve lust is.quote:
Zo zie je maar weer de waarheid duurt het langst.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
Mo dacht het slim te spelen maar door tegen iedereen te liegen komt het uit.
Nee klopt ze maken niet echt afspraken, dat hebben ze trouwens wel een keer gedaan Jo, Flip , Laura en Moquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maken Jo en Mo ook geen stemafspraken, want die zeggen ook niet letterlijk wie ze op de bank gaan zetten. Ze hinten alleen dat het een lieve lust is.
Dat dus. Ze proberen elkaar te sturen om zelf veilig te staan en dat is logisch wel!quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maken Jo en Mo ook geen stemafspraken, want die zeggen ook niet letterlijk wie ze op de bank gaan zetten. Ze hinten alleen dat het een lieve lust is.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
een hersenschudding is bij haar gelijk erg gecompliceerd![]()
tjonge jonge jonge, wat een orenquote:
Ze zijn toch al bitchy tegen elkaar...quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
De vrouwen die elkaar gaan nomineren, lekker sfeertje gaat dat worden in de vrouwen slaapkamer de komende week
precies ze zeggen misschien wat ze zelf doen en wat ze verwachten van anderen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die wijven (incluis flip) trekken dat slecht.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
De vrouwen die elkaar gaan nomineren, lekker sfeertje gaat dat worden in de vrouwen slaapkamer de komende week
quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
tjonge jonge jonge, wat een oren
tjonge jonge jonge wat zijn ze groot
daar kun je mee naar friesland varen
zonder zeilen op je boot
Bij Jo vind ik het echt geen sturen meer hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze proberen elkaar te sturen om zelf veilig te staan en dat is logisch wel!
[..]
zonder zeilen op je boot
Ja, ik zat direct nadat ik gepost had al te twijfelenquote:
[..]
zonder zeilen op je boot
[..]
zonder zeilen op je boot
Same, en heb nu de streams weer aan, vanaf donderdag amper gekeken.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf met een glimlach op m'n gezicht
Ben blij dat jij het ook ziet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Jo vind ik het echt geen sturen meer hoor
Wellicht heeft ze zichzelf op de stoel gezet?quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Zins wanneer is Mo blij na het nomineren...
die is op haar achterhoofd gevallenquote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Mita het volgende:
Val net binnen, waarom heeft Mo een dokter nodig?
niet grappigquote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
zonder zeilen op je boot
bij ons noemen ze dat dwingenquote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Jo vind ik het echt geen sturen meer hoor
Mwa Jo stuurt ook om FLip en Sharon erin te houden though.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze proberen elkaar te sturen om zelf veilig te staan en dat is logisch wel!
Er is al sinds de week van de angst spanning tussen de vrouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |