Nomineren wie je wilt dat blijft Anti-nomineren dus eigenlijk?quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij zijn het geen gewone nominaties
Zo Mo te horen niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Ooh dat kan ook nog - vond het al een raar tijdstip.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Dat zou best kunnen iddquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nomineren wie je wilt dat blijft Anti-nomineren dus eigenlijk?
waaarom denk je dat?quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Die heeft een hersenschudding haar emoties liggen door elkaar.quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Zins wanneer is Mo blij na het nomineren...
aandacht van karim nodig he...ik zei het toch? die gaat voorlopig nog niet liggen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura heeft weer xtc op jeesus wat een hypergedoe
tja het hoogste woord, wat wil je als giraf, dan spreek je op grote hoogte......quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
het valt echt op he? ze ligt nog steeds niet, en heeft het hoooogste woord.
zeker een blowtje gerookt in de kvdw?quote:
soms ligt ze in een deuk, hoe dan ook wil ze liggenquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
het valt echt op he? ze ligt nog steeds niet, en heeft het hoooogste woord.
Ze had zelfs graag met hem op zolder gezeten, kon ze naakt douchen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
aandacht van karim nodig he...ik zei het toch? die gaat voorlopig nog niet liggen hoor
en die toon en die snelheid he? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef danilel het volgende:
[..]
tja het hoogste woord, wat wil je als giraf, dan spreek je op grote hoogte......
ja en aan zn wurmpje voelenquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had zelfs graag met hem op zolder gezeten, kon ze naakt douchen...
Oh please god, laat DAT alsjeblieft niet waar zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef liqrich het volgende:
Volgens my gaat er gewoon niemand naar huis in de week van de verbroedering:p
Hahah daar geloof ik niks van filp en jo zijn niet te scheidenquote:[img] Op [url= 18 april 2011 22:19[/url] schreef liqrich het volgende:
flip gaat weer apart liggen
quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Shit! Weet je wat ik denk?
Dat ze moeten nomineren wie er bij mag komen!!!!
Dat zou best eens kunnen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
nee he please nee hequote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Dat wordt dan dus guido, leuk weer iemand die de hele dag ligtquote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
lolquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Dakotamu het volgende:
nog 1x om het af te leren: op afstand bedienbare Lau:
lauuuura, lauuuuuura.. kijk eens dom...
yep, weer gelukt
Er zijn heleboel berichten dat ze Alex terug willen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus guido, leuk weer iemand die de hele dag ligt
Of niet als hij dit heeft gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus guido, leuk weer iemand die de hele dag ligt
Helaas welquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er zijn heleboel berichten dat ze Alex terug willen...
Serieus?quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jij doelt op het idee dat ze had dat broers en zussen op bezoek mogen komen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique een paar dagen geleden al uitgesproken wat ze dacht dat er gaat gebeuren, Nu zegt ze ik had toch gelijk. (Meer zeg ik niet)
Dan stop ik met kijken tot die weer is opgerotquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dan zou winnen:quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken tot die weer is opgerot
Joanna hoeft alleen maar met d'r vingers te knippen en hij kruipt er weer bij gok ik zo.quote:
Ja, dat dus!quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef danilel het volgende:
[..]
jij doelt op het idee dat ze had dat broers en zussen op bezoek mogen komen?
Lijkt joan collings wel die feeks uit dallasquote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hadden het hier weer over:
[ afbeelding ]
ook als ava:
[ afbeelding ]
Daar hadden Servio en Gerard het over.quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef shomila het volgende:
Koffer met geld voor wie er gaat?Daar had Mo het toch eerder over zou ze dat bedoelen.
Ook dat zou zomaar kunnen inddquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef shomila het volgende:
Koffer met geld voor wie er gaat?Daar had Mo het toch eerder over zou ze dat bedoelen.
Wat denken jullie ?quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Noelle06 het volgende:
Mo moest eerst, heb zelf het idee dat Mo weg wil omdat ze weet niet in de finale komt.
Zouden de nominaties beinvloed worden door de stem en dat Mo gaat Donderdag.
Maik en Servio zaten er niet bij.quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dan zou winnen:
Laura, Alex (of toch Guido)
Mo, Maik
Sharon, Servio
Jo, Servio
Geer, Alex
Flip, Aafke
Karim, Aafke..
Ofzo iets..
Aafke terug !quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dan zou winnen:
Laura, Alex (of toch Guido)
Mo, Maik
Sharon, Servio
Jo, Servio
Geer, Alex
Flip, Aafke
Karim, Aafke..
Ofzo iets..
Mo, Jo en laura ook , Mo zou voor 25.000 gaan Laura niet die ging pas voor 50.000quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar hadden Servio en Gerard het over.
@ 24/7 channel idd, maar gelukkig al opgelost.quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
plzzzz geeeeeen flip en jo show!!!!!!!!!!
Jaah, worden de feestjes weer echt leuk!! (al was het zaterdag wel leuk maar met Aafke was het nog veel leuker geweest)quote:
Die heb ik gemist, maar mis wel meer overdag.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Freule het volgende:
[..]
Mo, Jo en laura ook , Mo zou voor 25.000 gaan Laura niet die ging pas voor 50.000
Dat zou slim zijn op dit moment.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef knagsje het volgende:
Mo heeft de koffer met geld genomen.....
Ik ook!!!!quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Weet niet, ik wil mo gewoon weg
goedzo..quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Urb het volgende:
[..]
@ 24/7 channel idd, maar gelukkig al opgelost.![]()
Voor nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |