Ja mensen moeten meer gaan baggeren op mijn hyves! Of op die van Pjotr, die kan je via die van mij vinden.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef JaimyLee het volgende:
We zitten niet bij elkaar op school maar zij is nu uit en ik heb nog wiskunde. Moet ik haar iets liefs smsen?
wat dan precies?quote:
quote:
Ik vind je zo leuk dat ik je dadelijk tot bloedens toe ga neuken.quote:
Is het daar niet nog iets te vroeg voor?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind je zo leuk dat ik je dadelijk tot bloedens toe ga neuken.
Kusjes, Jaimy.
Daar is het nooit te vroeg voor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Is het daar niet nog iets te vroeg voor?
Ik durf nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar is het nooit te vroeg voor.
Dan vraag je haar of ze vanavond iets te doen heeft en zoniet dat jij dan wel iets leuks weet.quote:
Hahaha, Faal! Jessie is toch ook van pokemonquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef ecktebaas het volgende:
[ afbeelding ]Ik dacht dat jessie een meisjesnaam was.
jessie en james ,quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Max-imaal het volgende:
[..]
Hahaha, Faal! Jessie is toch ook van pokemon
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Max-imaal het volgende:
[..]
Hahaha, Faal! Jessie is toch ook van pokemon
James natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
j
[..]
jessie en james ,
welke zou de vrouw zijn
1.0 zal herrijzen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef HerbertThePervert het volgende:
Een meisje uit mijn klas heet Jaimy Lee
Goed topic trouwens, 1.0 herleeft.
We vergeten met zijn allen wel even de props voor Ludo, toen hij dat slotje erop gooide dacht ik dat al het leuke spul wel weggehaald zou worden maar dat was dus niet zoquote:
wies datquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef ecktebaas het volgende:
[ afbeelding ]Ik dacht dat jessie een meisjesnaam was.
Jessie, gevonden via mijn vriendenlijstquote:
lijkt wel een Poolquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jessie, gevonden via mijn vriendenlijst
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
lijkt wel een Poolmet zijn pauperpetje
Ik red me wel zonder jouquote:
niks mis met die rechterquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vindt ik dan weer zeer jammer.
quote:
wat voor wenkbrauw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef sciter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hangtepels
[ afbeelding ]Monobrauw
Jij bent Bob!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef Lektrofapper het volgende:
whaha dit is echt geniaal, ik ken al die mensen xD
Wie zijn het?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef Lektrofapper het volgende:
whaha dit is echt geniaal, ik ken al die mensen xD
Of je die nu bent of niet, op de foto staan alleen 12jarigen....quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Lektrofapper het volgende:
ahha die jongen met dat streepjesvest ben ik niet hoor
Mijn bijnaam is niet de man, mijn bijnaam is de heerserquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:17 schreef Lektrofapper het volgende:
DIe mongool is bob, de man van het topic jaimy ook wel bijnaam Lee of De man...!
Meisje waar bob dingen mee probeerd is celine, en moet ik doorgaan?
Ga door terwijl ik Bob nog even ridiculeer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:17 schreef Lektrofapper het volgende:
DIe mongool is bob, de man van het topic jaimy ook wel bijnaam Lee of De man...!
Meisje waar bob dingen mee probeerd is celine, en moet ik doorgaan?
Grolschquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Ga door terwijl ik Bob nog even ridiculeer.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |