Ja mensen moeten meer gaan baggeren op mijn hyves! Of op die van Pjotr, die kan je via die van mij vinden.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef JaimyLee het volgende:
We zitten niet bij elkaar op school maar zij is nu uit en ik heb nog wiskunde. Moet ik haar iets liefs smsen?
wat dan precies?quote:
quote:
Ik vind je zo leuk dat ik je dadelijk tot bloedens toe ga neuken.quote:
Is het daar niet nog iets te vroeg voor?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind je zo leuk dat ik je dadelijk tot bloedens toe ga neuken.
Kusjes, Jaimy.
Daar is het nooit te vroeg voor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Is het daar niet nog iets te vroeg voor?
Ik durf nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar is het nooit te vroeg voor.
Dan vraag je haar of ze vanavond iets te doen heeft en zoniet dat jij dan wel iets leuks weet.quote:
Hahaha, Faal! Jessie is toch ook van pokemonquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef ecktebaas het volgende:
[ afbeelding ]Ik dacht dat jessie een meisjesnaam was.
jessie en james ,quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Max-imaal het volgende:
[..]
Hahaha, Faal! Jessie is toch ook van pokemon
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Max-imaal het volgende:
[..]
Hahaha, Faal! Jessie is toch ook van pokemon
James natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
j
[..]
jessie en james ,
welke zou de vrouw zijn
1.0 zal herrijzen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef HerbertThePervert het volgende:
Een meisje uit mijn klas heet Jaimy Lee
Goed topic trouwens, 1.0 herleeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |