/slikt flauwe grap maar in...quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Ik heb vanmiddag schaafwonden opgelopen toen ik van de glijbaan ging.
Jullie mannen denken alleen maar aan julliezelf. Ik was nog lang niet klaar.quote:
Goedquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ff aanmelden bij MissMSX. Je staat al op de gastenlijst, dus het moet zo geregeld zijn.
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.quote:
hij rijdtquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Peu en Sedan, wat een onwaarschijnlijk stelletje.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
En ik maar denken dat zoenmevrouw echt een... vrouw wasquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Ach.. ik heb ook al keilang niet meer geneukt hoor.. je bent niet de enigequote:
En je aandacht dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.
[..]
hij rijdtHonda
Precies, dat is dat pak wat ik aantrek als ik weer naar buiten ga.quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:[..]Volwassen?! Is dat niet wat andere mensen verwachten hoe je je moet gedragen als je steeds ouder wordt?
Waarom denk je dat ik dat jurkje had gekocht?quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat zoenmevrouw echt een... vrouw was
Au contraire, zo lang is het niet (meer) geledenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. ik heb ook al keilang niet meer geneukt hoor.. je bent niet de enige
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Au contraire, zo lang is het niet (meer) geleden
Automaatquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.
[..]
hij rijdtHonda
Nu valt alles wel op z'n plek ja!quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat jurkje had gekocht?
Winter is zoveel toffer.quote:
Ohnoes, zo lang. Hoe houd je het vol.quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |