Jij ookquote:
Zo ben ik somsquote:
Alleen als je niet keekquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
Peu is ook een goedzak. Heeft niet naar mijn borsten gestaard overigens, zoals JB.
Je hebt geen fobo. Bewijs genoeg.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
proof it!![]()
of
! "that's the question!"
nahah!quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo. Bewijs genoeg.
Ja, eigenlijk dus nietquote:
Niet je sterkste argument. Ik heb een leeg fobo, en ik ben een engeltje. Vraag maar na.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo. Bewijs genoeg.
Alles behalve.quote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet je sterkste argument. Ik heb een leeg fobo, en ik ben een engeltje. Vraag maar na.
Jij hebtquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet je sterkste argument. Ik heb een leeg fobo, en ik ben een engeltje. Vraag maar na.
Ik had een man bij me die dat vast niet zou waarderen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk dus nietanders had ik wel gewoon lomp gekeken terwijl je het zag.
Een echte vent waardeerd een bewonderende blik, een kwijlende blik, tsja, dat is wat anders.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had een man bij me die dat vast niet zou waarderen.
Sommige fobo's met foto's ook.quote:
Jij bent heul niet eng.. denk ik..quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
"Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen."
Ik weet niet, doe eens voor, die blik.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte vent waardeerd een bewonderende blik, een kwijlende blik, tsja, dat is wat anders.
Nee, ben ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent heul niet eng.. denk ik..
XDquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
"Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen."
ik heb het goedquote:
*kijkt, knikt en humt bevestigend*quote:
NEE!quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Die tyfus reclame met Doutzen moet ook verboden worden
Een ingewikkeld feestje.quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ook dat.
Damn wat is het leven ingewikkeld.
Nee, hem de hand schudden en em feliciteren, of gewoon er op toostenquote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan een high five naar Rifoki, RESPECT AIGHTTT!
Ik ben een beetje verliefd op Doutzen. Zolang ze haar mond houdt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Als ze nu een Brabants accent hadquote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Doutzen. Zolang ze haar mond houdt.
Er zijn ergere reclames.. Maar laat ze eerst dat AstroTV maar eens verbiedenquote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
True.quote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Doutzen. Zolang ze haar mond houdt.
quote:
Het maakt dat alles wat ze zegt heel dom klinkt. Het verpest het beeld een beetje.quote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
True.
Dat Friese accent klinkt wel een beetje, mwoah.
Oh, ja hoor. Dat verlies je.quote:
Ik heb echt een tyfus hekel aan Friesquote:Op maandag 18 april 2011 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn ergere reclames.. Maar laat ze eerst dat AstroTV maar eens verbieden
Wie niet? En aan Limbolands.. dat vind ik ook verschrikkelijk..quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Dat verlies je.
[..]
Ik heb echt een tyfus hekel aan Fries :")
Ik mag dat zeggen.. heb zelf ook een zachte G..quote:
Dat klopt. Die dienen met harde hand op het rechte pad gezet te worden!quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor boefjes ende vlegels, belhamels en doerakken, stouteriken en deugnieten!
neenquote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik mag dat zeggen.. heb zelf ook een zachte G..
Hoe weet jij wat ik niet heb? Ik heb heul wel een zachte G.. vind het verschrikkelijk.. Ik hou van mooie G's... Kan ook echt niet op een zachte G vallenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Ik heb een cd van Frank Sinatra gekocht voor 5,-
Ik ben nog trots ook.
Sinatraquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Ik ben nog trots ook.
Wat nou, dat valt ook wel mee? Ik heb een tyfus hekel aan Friezen, laat mij.quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, het accent is gewoon kut.
Frank Spinatraquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Die draait as we speak hier ook rondjes
Opvliegers?quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou, dat valt ook wel mee? Ik heb een tyfus hekel aan Friezen, laat mij.
pfft get over itquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik niet heb? Ik heb heul wel een zachte G.. vind het verschrikkelijk.. Ik hou van mooie G's... Kan ook echt niet op een zachte G vallen
En ik had je nog wel zo hoog zitten...quote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Ik ben nog trots ook.
Nee. Jij hoeft mij niet te vertellen in welke mate ik iets wel of niet vind.quote:
Echt niet.quote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik had je nog wel zo hoog zitten...
Nee.. ik heb een zachte g traumaquote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef smilez het volgende:
[..]
pfft get over it
en met neen bedoelde ik dat je het dan nog niet mag zeggen!![]()
Dat doe ik toch ook niet? Ik nuanceer het alleen een beetje.quote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Jij hoeft mij niet te vertellen in welke mate ik iets wel of niet vind.
Waarom wil jij mijn mening nuanceren?quote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook niet? Ik nuanceer het alleen een beetje.
Die moet je inderdaad niet plagen, maar gewoon afzinken.quote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:
Omdat het gemeen is om Friezen te plagen.
Houd je bek.quote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat het gemeen is om Friezen te plagen.
Nee, ik meet me een houding aan om mijn eigen falen te verbloemen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Woordenkunstenares en zulks of was je dat alweer vergeten?
Ja.. want daar heeft elke vrouw in haar 20er jaren last vanquote:
Eén missertje maakt je nog geen faler.quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Nee, ik meet me een houding aan om mijn eigen falen te verbloemen.
Da's alleen lekker in warme chocomelk en dat is een winter drankjequote:
maar ik heb geen spekkies of marshmellowsquote:
Rquote:
Hihihihiquote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe dat irl ook altijd. ' Wát zeg je daar?!' Slaat nergens op.
Het wordt steeds gekker.quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. want daar heeft elke vrouw in haar 20er jaren last van
Was dit de eerste pas?quote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Eén missertje maakt je nog geen faler.
Nee.. Je hebt ook van die fluffy, dat kan je met een lepel uit de pot etenquote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's alleen lekker in warme chocomelk en dat is een winter drankje
Geef m dan maar aan mij. Ik vind m leuk. En let op je taal.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihihi
Newbie is irritant, sorry tante L-E
Oh, die ken ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. Je hebt ook van die fluffy, dat kan je met een lepel uit de pot eten(oke oke, eigenlijk hoort het op brood maar dat lijkt me niet lekker
Ik vind mensen die het nodig vinden mijn mening voor mij te nuanceren niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Geef m dan maar aan mij. Ik vind m leuk. En let op je taal.
Dire Straitsquote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihihi
Newbie is irritant, sorry tante L-E
Wat een sprankelende persoonlijkheidquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet
[..]
Ik vind mensen die het nodig vinden mijn mening voor mij te nuanceren niet leukJe mag 'm hebben.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mensen die het nodig vinden mijn mening voor mij te nuanceren niet leukJe mag 'm hebben.
quote:
Ik merk dat je het waardeertquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Wat een sprankelende persoonlijkheid
Dat houden we dan zo.quote:Op maandag 18 april 2011 21:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere heugen eigenlijk?
nope, flower power make love not warquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]niet eens teruggeslagen worden?
Eigenlijk heel saai dusquote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
Ik krijg binnenkort een bindweefselmassage voor mijn gezicht. Dat is dus echt hemels, een soort van orgasme dat drie kwartier duurt, maar dan zonder het geluid en de nattigheid.
Oh, ik snapte 'm al nietquote:
Ja, oke. Maar het is toch niet 't zelfdequote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet, maar wel een live dvd en youtube natuurlijk
Warme choco met amarettoquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet er iemand nog een orgasme voor de smaakpappilen? Binnenkort wil ik er weer 1 bereiden
Wat is er met jou gebeurd?quote:
Ken je de chocoladetaart uit de Allerhande al die ik laatst heb gemaakt?quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet er iemand nog een orgasme voor de smaakpappilen? Binnenkort wil ik er weer 1 bereiden
Ja. Ik weet er nog wel een,.. maar heb het recept ergens in een boek staanquote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zullen we dan alleen toetjes gaan eten? Ik had laatst aardbeien tiramisu gemaakt, en de hollandse aardbeien zijn nu weer volop verkrijgbaarquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ken je de chocoladetaart uit de Allerhande al die ik laatst heb gemaakt?
ja, maar ... ooit tikte je terugquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
niks, zit sinds ik van de prednison af ben echt supermegagoed in mn vel
Ik vind een orgasme met z'n 2en altijd hemelser dan alleenquote:Op maandag 18 april 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, geloof me, dat is zo waanzinnig hemels lekker, potverdikkeme.
geen zin in nu, stop maar met zeuren nuquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ... ooit tikte je terug
Tja, soms moet het effe anders.quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind een orgasme met z'n 2en altijd hemelser dan alleen
Als ik alleen zoet eet, komt mijn hartige maag in opstand.quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we dan alleen toetjes gaan eten? Ik had laatst aardbeien tiramisu gemaakt, en de hollandse aardbeien zijn nu weer volop verkrijgbaar
Neujquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
geen zin in nu, stop maar met zeuren nu
Als je over zoenmevrouw gaat beginnen, krijg je een tikquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan maken we de bodem wat stevigerquote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik alleen zoet eet, komt mijn hartige maag in opstand.
Ja, maar IK HEB GEEN NUMMER TWEE. Rub it in, will ya.quote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je over zoenmevrouw gaat beginnen, krijg je een tik
Wat als ik het nou doe?quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was t niet van plan, maar als je er toch over begint...quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
nou, vertel eens.quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was t niet van plan, maar als je er toch over begint...
De vrouw waar ikquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar IK HEB GEEN NUMMER TWEE. Rub it in, will ya.
Neequote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
Zal ik anders een eeeenig verhaal vertellen over Peuter en in bed plassen?
Ieuwquote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
Laat mij. Mijn PI matcht mn tekst.quote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
doe eens een andere pi, het ziet er triest uit enzo
doe eensquote:Op maandag 18 april 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
Iets met teveel van het goede.. enzo..quote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
EN VOLGENS DE OP IS ZOENMEVROUW GEWOON ONTOPIC!!!
Jij hebt rare wensenquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe eens
ik maak het niet mee namelijk
Lieve Peu, ik doe heel flauw mee met de rest, maar ik gun het je echt hoor. Geniet ervan, vertel zoveel als je wil. Doe ik ook als ik verliefd ben (zoals jullie wetenquote:Op maandag 18 april 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
EN VOLGENS DE OP IS ZOENMEVROUW GEWOON ONTOPIC!!!
Zo ken ik je echt niet hoor Peuquote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers![]()
wees blij dat je gisteren niet tegenover ons zat op de strandtent, we hebben mensen weggejaagd met ons geklef
Ja, dat is gewoon goor.quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
wees blij dat je gisteren niet tegenover ons zat op de strandtent, we hebben mensen weggejaagd met ons geklef
Gij internet white knight.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idem, maar tegen hem zeuren dat hij z'n mond moet houden, hier en irl, is ook wel erg vermakelijkquote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Lieve Peu, ik doe heel flauw mee met de rest, maar ik gun het je echt hoor. Geniet ervan, vertel zoveel als je wil. Doe ik ook als ik verliefd ben (zoals jullie weten)
quote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Gij internet white knight.Is dat zoenmevrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Nee.. van die Jelly die 2 uur in de koelkast moetquote:
Ik geniet er ook 200% van, vooral omdat ik de kans niet heel groot acht dat we het voortzetten als ik weg ga. Morgen zit ik niet ver bij dr vandaan, ga ik ff met dr lunchen denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Lieve Peu, ik doe heel flauw mee met de rest, maar ik gun het je echt hoor. Geniet ervan, vertel zoveel als je wil. Doe ik ook als ik verliefd ben (zoals jullie weten)
En dat in jouw dorp!quote:
klopt.quote:
Dat vind ik dan wel weer sad...quote:Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
ohhh okquote:Op maandag 18 april 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. van die Jelly die 2 uur in de koelkast moet
Ik niet. Ik hoef anderen niet te zien kleffen in het openbaarquote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Erg stomme mensen inderdaad. Ik zou ze gaan aanmoedigen en toejuichen.
Ik vind haar zo lekker klinkenquote:
Precies, dat is gewoon ranzig.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoef anderen niet te zien kleffen in het openbaar
ik ook niet, word ik jaloers van.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tsja, lounge banken en ze hadden dekens liggen, dan kan je als verliefd stelletje je moeilijk inhouden als de zon schijnt, de golven op de achtergrond en een windje over t strand, veel romantischer wordt het nietquote:
Praat me niet over tietenquote:
Ach, ik kan me voorstellen dat je soms wil toegeven aan die drang.quote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.. heel sexy ook.. zo'n bedstemquote:
Oh nu wel ineens?quote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je iets verstandigs
Niet zo gek, gezien de afgelopen dagen.quote:
Oh, jezusquote:Op maandag 18 april 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, lounge banken en ze hadden dekens liggen, dan kan je als verliefd stelletje je moeilijk inhouden als de zon schijnt, de golven op de achtergrond en een windje over t strand, veel romantischer wordt het niet
quote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, ik kan me voorstellen dat je soms wil toegeven aan die drang.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Ach, ik kan me voorstellen dat je soms wil toegeven aan die drang.
Ging het eindelijk weer over die van mij?quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het over jouw tetten had
Je gaat toch niet vrijwillig iemand aanraken?quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]jij bent tof, jij snapt mij
Als er bekenden bij zijn houd ik me wel in, maar anders boeit t me niet zo.
Dat heeft niks te maken met mijn misselijkheid van het afgelopen weekendquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zo gek, gezien de afgelopen dagen.
Kan me geen reet schelenquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die mensen hebben kunnen genieten van iets heel moois, namelijk liefde en twee mensen die in hun eigen wereld warenquote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jezusAls je je dan niet kan inhouden.
Vind je het niet sneu dat je anderen hun fijne dag hebt beroofd alleen omdat jij zo nodig moest kleffen?
Tallytetten!quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ging het eindelijk weer over die van mij?
Die mensen kunnen dat heel goed privé doen. Doe normaal joh.quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mensen hebben kunnen genieten van iets heel moois, namelijk liefde en twee mensen die in hun eigen wereld waren
Kun je nagaan!quote:Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
Dat heeft niks te maken met mijn misselijkheid van het afgelopen weekend
Wat heeft je reet nu weer met je tetten te maken?quote:
nu wil ik irl naar je tieten starenquote:
Uhuhquote:
Nu ga je te ver, vriend.quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mensen hebben kunnen genieten van iets heel moois, namelijk liefde en twee mensen die in hun eigen wereld waren
Allebei dikquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft je reet nu weer met je tetten te maken?
Je gaat haar nu toch niet zoenmevrouw noemen he?quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Over zoenen gesproken...
Da heb ik van het weekend nog gedaan ja, en het was goeeeeeeeeed
T was niet zoals jij dat kon, we waren nog wel op aardequote:
Zoenmevrouw II.quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Over zoenen gesproken...
Da heb ik van het weekend nog gedaan ja, en het was goeeeeeeeeed
*pets* *squeez*quote:
Nee, Miss Afrikaquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat haar nu toch niet zoenmevrouw noemen he?
neequote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het nou eindelijk afgelopen met dat kusjekroel gedoe?
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
UhuhKleffen doe je maar in je prive. Handen vasthouden en een kus geven, a la, maar daar houdt 't voor mij op
Ik heb er de kracht niet meer voor.. ze respecteren me niet meerquote:
Als ik compleet nuchter ben doe ik zo dan ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was niet zoals jij dat kon, we waren nog wel op aarde
quote:
Voor sommige vrouwen meer dan anderen.quote:
Ik had er effe geen zin meer in..quote:
Niet meer doen dus..quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.. ze respecteren me niet meer
ik ben te lang weggeweest
Komt er ooit nog de dag dat jullie het gewoon wiet of een joint of blowen noemen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat met een beetje kaas. Geniaal. *idee*
Ach, niemand is perfectquote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen meer dan anderen.
Goed punt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als er nog 1 iemand over zoenen begint ga ik stampen, heel hard!
Had ik al verteld dat ik ook gezoend had van het weekend?!quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
*insert kras smiley*quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik ook gezoend had van het weekend?!En het was niet eens gepland of wat
Ook binnen 30 seconden?quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik ook gezoend had van het weekend?!En het was niet eens gepland of wat
quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ang3l pakte je gewoon op je snuit?quote:Op maandag 18 april 2011 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom dan verdorie ook es naar Den Haag.quote:
wie weet.. ooit..quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Komt er ooit nog de dag dat jullie het gewoon wiet of een joint of blowen noemen?
Ja!quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom dan verdorie ook es naar Den Haag.
ik wil nog wel meer.quote:
En nu ben ik waarschijnlijk een paar dagen terug, om weer ff weg te gaanquote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb dat zelf ook vaak genoeg (gehad).
Wij in de Randstad doen dat i.i.g. wel.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
Komt er ooit nog de dag dat jullie het gewoon wiet of een joint of blowen noemen?
Gewoon ff aanmelden bij MissMSX. Je staat al op de gastenlijst, dus het moet zo geregeld zijn.quote:
Zelfs in Limburg doen ze dat.quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij in de Randstad doen dat i.i.g. wel.
Volwassen?! Is dat niet wat andere mensen verwachten hoe je je moet gedragen als je steeds ouder wordt?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel af en toe.
Beetje volwassen doen zeker?
Een duitser met een haags accentquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van E_M, altijd die Duitsers weer.
Ach, ik kan lekker klef zijn, zij gelukkig ook. Zelfs in de auto kruipt ze tegen me aanquote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik compleet nuchter ben doe ik zo dan ook niet.
Ik heb vanmiddag schaafwonden opgelopen toen ik van de glijbaan ging.quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volwassen?! Is dat niet wat andere mensen verwachten hoe je je moet gedragen als je steeds ouder wordt?
T was lekker vanochtendquote:
Toffe mammaquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag schaafwonden opgelopen toen ik van de glijbaan ging.
Dat is 1 van de 100001 redenen die ik zo kan opnoemen waarom ik van je hou (er zijn er nog wel meerquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkquote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik kan lekker klef zijn, zij gelukkig ook. Zelfs in de auto kruipt ze tegen me aan
quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
oink oinkquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken ligt helemaal zielig in een hoekje te luisteren naar mozart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |