Jij ookquote:
Zo ben ik somsquote:
Alleen als je niet keekquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
Peu is ook een goedzak. Heeft niet naar mijn borsten gestaard overigens, zoals JB.
Je hebt geen fobo. Bewijs genoeg.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
proof it!![]()
of
! "that's the question!"
nahah!quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo. Bewijs genoeg.
Ja, eigenlijk dus nietquote:
Niet je sterkste argument. Ik heb een leeg fobo, en ik ben een engeltje. Vraag maar na.quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo. Bewijs genoeg.
Alles behalve.quote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet je sterkste argument. Ik heb een leeg fobo, en ik ben een engeltje. Vraag maar na.
Jij hebtquote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet je sterkste argument. Ik heb een leeg fobo, en ik ben een engeltje. Vraag maar na.
Ik had een man bij me die dat vast niet zou waarderen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk dus nietanders had ik wel gewoon lomp gekeken terwijl je het zag.
Een echte vent waardeerd een bewonderende blik, een kwijlende blik, tsja, dat is wat anders.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had een man bij me die dat vast niet zou waarderen.
Sommige fobo's met foto's ook.quote:
Jij bent heul niet eng.. denk ik..quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
"Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen."
Ik weet niet, doe eens voor, die blik.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een echte vent waardeerd een bewonderende blik, een kwijlende blik, tsja, dat is wat anders.
Nee, ben ik ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij bent heul niet eng.. denk ik..
XDquote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
"Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen."
ik heb het goedquote:
*kijkt, knikt en humt bevestigend*quote:
NEE!quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Die tyfus reclame met Doutzen moet ook verboden worden
Een ingewikkeld feestje.quote:Op maandag 18 april 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ook dat.
Damn wat is het leven ingewikkeld.
Nee, hem de hand schudden en em feliciteren, of gewoon er op toostenquote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan een high five naar Rifoki, RESPECT AIGHTTT!
Ik ben een beetje verliefd op Doutzen. Zolang ze haar mond houdt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Als ze nu een Brabants accent hadquote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Doutzen. Zolang ze haar mond houdt.
Er zijn ergere reclames.. Maar laat ze eerst dat AstroTV maar eens verbiedenquote:Op maandag 18 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
True.quote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Doutzen. Zolang ze haar mond houdt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |