/slikt flauwe grap maar in...quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Ik heb vanmiddag schaafwonden opgelopen toen ik van de glijbaan ging.
Jullie mannen denken alleen maar aan julliezelf. Ik was nog lang niet klaar.quote:
Goedquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ff aanmelden bij MissMSX. Je staat al op de gastenlijst, dus het moet zo geregeld zijn.
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.quote:
hij rijdtquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Peu en Sedan, wat een onwaarschijnlijk stelletje.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
En ik maar denken dat zoenmevrouw echt een... vrouw wasquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Ach.. ik heb ook al keilang niet meer geneukt hoor.. je bent niet de enigequote:
En je aandacht dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.
[..]
hij rijdtHonda
Precies, dat is dat pak wat ik aantrek als ik weer naar buiten ga.quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:[..]Volwassen?! Is dat niet wat andere mensen verwachten hoe je je moet gedragen als je steeds ouder wordt?
Waarom denk je dat ik dat jurkje had gekocht?quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat zoenmevrouw echt een... vrouw was
Au contraire, zo lang is het niet (meer) geledenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. ik heb ook al keilang niet meer geneukt hoor.. je bent niet de enige
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Au contraire, zo lang is het niet (meer) geleden
Automaatquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.
[..]
hij rijdtHonda
Nu valt alles wel op z'n plek ja!quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat jurkje had gekocht?
Winter is zoveel toffer.quote:
Ohnoes, zo lang. Hoe houd je het vol.quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagen
Wees daar maar niet bang voor, ik rij geen auto na 3u slaapquote:
14quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagen
de natuur dwingt mequote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes, zo lang. Hoe houd je het vol.
als we zo gaan beginnen: Peu!, vertel nog eens wat over zoenmevrouw!quote:
met wie? hoe duur?quote:
Altijd een hand vrijquote:
Muhahaha, ik zat op je te wachten!quote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen: Peu!, vertel nog eens wat over zoenmevrouw!
gedeelde smartquote:
tijd voor pannekoekenquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
3 dagen, 14 dagen, damn, ik heb echt een poederbus gekregen geloof ik..
Openmindedquote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van mij hoefde het niet zo nodig, maarja peu en zn ideeen
glad to be of service *buiging maakt*quote:
Wat een doerak is die Peu toch.quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
Van mij hoefde het niet zo nodig, maarja peu en zn ideeen
quote:
Klopt..quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet klagen, eerst had je het over jaren.
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat ik met dr moet trouwen, want ze heeft net zo'n kinder haat als ikquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen: Peu!, vertel nog eens wat over zoenmevrouw!
Daar begint het allemaal, over een paar jaar wil ze ook van die "leuke"quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat ik met dr moet trouwen, want ze heeft net zo'n kinder haat als ikze vind maar twee kinderen leuk, die van haar zus
ik was niet serieusquote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat ik met dr moet trouwen, want ze heeft net zo'n kinder haat als ikze vind maar twee kinderen leuk, die van haar zus
Die zijn 4 en 8 en over een paar jaar is ze wel oud om nog aan kinderen te beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar begint het allemaal, over een paar jaar wil ze ook van die "leuke"![]()
kinderen zoals der zus heeft.
Je had beter moeten weten, fool!quote:
Weet ik, maar ik deed t tochquote:
Mooie uitvoering.quote:
Wie?quote:
is ze al bijna 62 dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn 4 en 8 en over een paar jaar is ze wel oud om nog aan kinderen te beginnen
36, 37 to bequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je had beter moeten weten, fool!
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Ik mis seks helemaal niet zo enorm. Wel dat gevoel van verbondenheid, dat er iemand van je houdt, iemand je beschermt, iemand voor je door het vuur gaat. Dat gevoel van je baden in pure liefde, dat mis ik.
Ik ga even wijn pakken.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Ik mis seks helemaal niet zo enorm. Wel dat gevoel van verbondenheid, dat er iemand van je houdt, iemand je beschermt, iemand voor je door het vuur gaat. Dat gevoel van je baden in pure liefde, dat mis ik.
Ik ga even wijn pakken.
dan kan ze nog wel ffquote:
Dat laatste, iemand die voor je door het vuur gaat, baden in pure liefde. Dat herken ik echt nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga even wijn pakken.
Ik moet er toch niet aan denken over een jaar of tien nog te werpenquote:
meer ervaringquote:
Och, als je zestig bent kan je nog werpen, dus leeftijd doet er al niet eens meer toequote:
En ik wilde er nog een stuk of 5 bestellen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken over een jaar of tien nog te werpen
Oh, dat klinkt soort van verdrietig.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste, iemand die voor je door het vuur gaat, baden in pure liefde. Dat herken ik echt niet
Zeker, en op YouTube klinkt 'ie nog wat karig zelfs. Heb 'm ook op CD. Helemaal prachtig, zit flink wat pit in haar speelstijl.quote:
daaromquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, als je zestig bent kan je nog werpen, dus leeftijd doet er al niet eens meer toe
Ik vind mezelf nu al te oud. Ik hoef niet meer.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken over een jaar of tien nog te werpen
Nee, valt wel mee.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt soort van verdrietig.
Ik ken het alleen uit mijn laatste relatie.
Niet stoken in een goed huwelijk Snuit!quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bedtijd, komt er nog iemand bij liggen?
S95Sedan, als je klaar bent met Peu?
Ik deed het voor mijn ex.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
dit + de laatste YT-link van Airwin... niet goed voor m'n stemmingquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bedtijd, komt er nog iemand bij liggen?
S95Sedan, als je klaar bent met Peu?
Oh, ja, ik heb wel heel passievolle en intense relaties gehad. Dat maakt de beleving inderdaad wel heel anders, I guess.quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.Ik heb het alleen nooit zo intens ervaren, ik denk ook niet dat het echt de kans heeft gehad om te groeien.
I don't do love at first sight
Daarvoor is ze te jong, cougar is minimaal 40.quote:
Ik ook passievol en vertrouwd. Maar die intense liefde en door het vuur gaan, nee, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben.quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ja, ik heb wel heel passievolle en intense relaties gehad. Dat maakt de beleving inderdaad wel heel anders, I guess.
Dat zei ik ook altijd, maar kijk me nu...quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.Ik heb het alleen nooit zo intens ervaren, ik denk ook niet dat het echt de kans heeft gehad om te groeien.
I don't do love at first sight
Mag ik iemand meenemen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar! Only the best of the rest voor Snuit..
Of kom jij erbij?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik wilde er nog een stuk of 5 bestellen.
Ik ben heel erg een gevoelsmens, ik sta wel open voor grootse liefde (in mijn ogen groots dan).quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook passievol en vertrouwd. Maar die intense liefde en door het vuur gaan, nee, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben.
Ik ben jou nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, maar kijk me nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |