/slikt flauwe grap maar in...quote:Op maandag 18 april 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
Ik heb vanmiddag schaafwonden opgelopen toen ik van de glijbaan ging.
Jullie mannen denken alleen maar aan julliezelf. Ik was nog lang niet klaar.quote:
Goedquote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ff aanmelden bij MissMSX. Je staat al op de gastenlijst, dus het moet zo geregeld zijn.
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.quote:
hij rijdtquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Peu en Sedan, wat een onwaarschijnlijk stelletje.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
En ik maar denken dat zoenmevrouw echt een... vrouw wasquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Ach.. ik heb ook al keilang niet meer geneukt hoor.. je bent niet de enigequote:
En je aandacht dan?quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.
[..]
hij rijdtHonda
Precies, dat is dat pak wat ik aantrek als ik weer naar buiten ga.quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:[..]Volwassen?! Is dat niet wat andere mensen verwachten hoe je je moet gedragen als je steeds ouder wordt?
Waarom denk je dat ik dat jurkje had gekocht?quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat zoenmevrouw echt een... vrouw was
Au contraire, zo lang is het niet (meer) geledenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. ik heb ook al keilang niet meer geneukt hoor.. je bent niet de enige
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagenquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Au contraire, zo lang is het niet (meer) geleden
Automaatquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, automaat, dus heb maar 1 hand en 1 voet nodig.
[..]
hij rijdtHonda
Nu valt alles wel op z'n plek ja!quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat jurkje had gekocht?
Winter is zoveel toffer.quote:
Ohnoes, zo lang. Hoe houd je het vol.quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagen
Wees daar maar niet bang voor, ik rij geen auto na 3u slaapquote:
14quote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij toch al wel zo'n... 3 dagen
de natuur dwingt mequote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes, zo lang. Hoe houd je het vol.
als we zo gaan beginnen: Peu!, vertel nog eens wat over zoenmevrouw!quote:
met wie? hoe duur?quote:
Altijd een hand vrijquote:
Muhahaha, ik zat op je te wachten!quote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen: Peu!, vertel nog eens wat over zoenmevrouw!
gedeelde smartquote:
tijd voor pannekoekenquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
3 dagen, 14 dagen, damn, ik heb echt een poederbus gekregen geloof ik..
Openmindedquote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van mij hoefde het niet zo nodig, maarja peu en zn ideeen
glad to be of service *buiging maakt*quote:
Wat een doerak is die Peu toch.quote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
Van mij hoefde het niet zo nodig, maarja peu en zn ideeen
quote:
Klopt..quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet klagen, eerst had je het over jaren.
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat ik met dr moet trouwen, want ze heeft net zo'n kinder haat als ikquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen: Peu!, vertel nog eens wat over zoenmevrouw!
Daar begint het allemaal, over een paar jaar wil ze ook van die "leuke"quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat ik met dr moet trouwen, want ze heeft net zo'n kinder haat als ikze vind maar twee kinderen leuk, die van haar zus
ik was niet serieusquote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te vertellen, behalve dat ik met dr moet trouwen, want ze heeft net zo'n kinder haat als ikze vind maar twee kinderen leuk, die van haar zus
Die zijn 4 en 8 en over een paar jaar is ze wel oud om nog aan kinderen te beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar begint het allemaal, over een paar jaar wil ze ook van die "leuke"![]()
kinderen zoals der zus heeft.
Je had beter moeten weten, fool!quote:
Weet ik, maar ik deed t tochquote:
Mooie uitvoering.quote:
Wie?quote:
is ze al bijna 62 dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn 4 en 8 en over een paar jaar is ze wel oud om nog aan kinderen te beginnen
36, 37 to bequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je had beter moeten weten, fool!
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Ik mis seks helemaal niet zo enorm. Wel dat gevoel van verbondenheid, dat er iemand van je houdt, iemand je beschermt, iemand voor je door het vuur gaat. Dat gevoel van je baden in pure liefde, dat mis ik.
Ik ga even wijn pakken.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Ik mis seks helemaal niet zo enorm. Wel dat gevoel van verbondenheid, dat er iemand van je houdt, iemand je beschermt, iemand voor je door het vuur gaat. Dat gevoel van je baden in pure liefde, dat mis ik.
Ik ga even wijn pakken.
dan kan ze nog wel ffquote:
Dat laatste, iemand die voor je door het vuur gaat, baden in pure liefde. Dat herken ik echt nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga even wijn pakken.
Ik moet er toch niet aan denken over een jaar of tien nog te werpenquote:
meer ervaringquote:
Och, als je zestig bent kan je nog werpen, dus leeftijd doet er al niet eens meer toequote:
En ik wilde er nog een stuk of 5 bestellen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken over een jaar of tien nog te werpen
Oh, dat klinkt soort van verdrietig.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste, iemand die voor je door het vuur gaat, baden in pure liefde. Dat herken ik echt niet
Zeker, en op YouTube klinkt 'ie nog wat karig zelfs. Heb 'm ook op CD. Helemaal prachtig, zit flink wat pit in haar speelstijl.quote:
daaromquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, als je zestig bent kan je nog werpen, dus leeftijd doet er al niet eens meer toe
Ik vind mezelf nu al te oud. Ik hoef niet meer.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken over een jaar of tien nog te werpen
Nee, valt wel mee.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt soort van verdrietig.
Ik ken het alleen uit mijn laatste relatie.
Niet stoken in een goed huwelijk Snuit!quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bedtijd, komt er nog iemand bij liggen?
S95Sedan, als je klaar bent met Peu?
Ik deed het voor mijn ex.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
dit + de laatste YT-link van Airwin... niet goed voor m'n stemmingquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bedtijd, komt er nog iemand bij liggen?
S95Sedan, als je klaar bent met Peu?
Oh, ja, ik heb wel heel passievolle en intense relaties gehad. Dat maakt de beleving inderdaad wel heel anders, I guess.quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.Ik heb het alleen nooit zo intens ervaren, ik denk ook niet dat het echt de kans heeft gehad om te groeien.
I don't do love at first sight
Daarvoor is ze te jong, cougar is minimaal 40.quote:
Ik ook passievol en vertrouwd. Maar die intense liefde en door het vuur gaan, nee, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben.quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ja, ik heb wel heel passievolle en intense relaties gehad. Dat maakt de beleving inderdaad wel heel anders, I guess.
Dat zei ik ook altijd, maar kijk me nu...quote:Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee.Ik heb het alleen nooit zo intens ervaren, ik denk ook niet dat het echt de kans heeft gehad om te groeien.
I don't do love at first sight
Mag ik iemand meenemen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar! Only the best of the rest voor Snuit..
Of kom jij erbij?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik wilde er nog een stuk of 5 bestellen.
Ik ben heel erg een gevoelsmens, ik sta wel open voor grootse liefde (in mijn ogen groots dan).quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook passievol en vertrouwd. Maar die intense liefde en door het vuur gaan, nee, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben.
Ik ben jou nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, maar kijk me nu...
dat dacht ik ook, but i couldn't have been more wrong.quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook passievol en vertrouwd. Maar die intense liefde en door het vuur gaan, nee, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben.
Ik ook wel, ik ben het alleen nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben heel erg een gevoelsmens, ik sta wel open voor grootse liefde (in mijn ogen groots dan).
Hema rookworst, waar het vet uit druipt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Hallo weer. Net terug van de Auto-Rai.
Op de terugweg maar even gesmuld van een broodje halve Hema rookworst en nu nog even thuis ontspannen met een biertje
Unoxquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Hema rookworst, waar het vet uit druipt.
Dat. Had nog niets gegeten als avondmaaltijd dus dat was zeer welkomquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, maar zoiets zou ik nooit uitsluiten. De klik was er wel echt vanaf t begin meteen.quote:
ja, je wordt bedanktquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
Ik was er zelf over begonnen, maar ik word er een beetje snotterig van, merk ik.
*knuffel*quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
Ik was er zelf over begonnen, maar ik word er een beetje snotterig van, merk ik.
Hemarookworsten.. Die gekoeld in de winkel liggen, maar bij de balie nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in.quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar zoiets zou ik nooit uitsluiten. De klik was er wel echt vanaf t begin meteen.
quote:
quote:
Daarom moet je ook altijd voor een Rolls Royce gaanquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja Peu, auto's worden steeds groter in het kleiner worden. Ook Alfa helaas.
Zat voorin de 159 nog wel prima, maar achterin is het huilen met de Alfa pet op.
Overigens bij zat andere merken/types ook. Alles volgestouwd met elektronica tot je de kont niet meer kan keren in zo'n ding.
Liefde op het eerste gezicht? Nee. Ik geloof wel dat je iemand op het eerste gezicht leuk kan vinden, maar dat is imo geen liefde.quote:
Ik ben een stuk minder cynisch gebleven dan ik had gedacht.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef JoeBravo het volgende:
het weer kwijtraken heeft ook zo z'n effect op me gehad.
Het heeft met mij ook veel gedaan, terwijl het nog wel mijn keuze was. Heb in de tussentijd genoeg gedaan waar ik niet zo trots op ben, maar dat wist je al.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef JoeBravo het volgende:
het weer kwijtraken heeft ook zo z'n effect op me gehad.
Het is heel mooi en bijzonder om mee te maken. Maar maakt ook heel kwetsbaar. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen, zonder dat ik wil dat het triest overkomt, dat ik blijvend veranderd ben door zulke liefde.quote:
Oh ik dacht dat je het over zo'n intense liefde had..quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht? Nee. Ik geloof wel dat je iemand op het eerste gezicht leuk kan vinden, maar dat is imo geen liefde.
De vonk kan wel op het eerste moment overslaan. Toen ik dr zag, wist ik dat ik dr moest aanspreken...quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht? Nee. Ik geloof wel dat je iemand op het eerste gezicht leuk kan vinden, maar dat is imo geen liefde.
ik heb bij mezelf altijd het gevoel dat weinig me kon raken: lage pieken, ondiepe dalen. Da's behoorlijk anders nu.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een stuk minder cynisch gebleven dan ik had gedacht.
Liefde moet groeien. Anders is het verliefdheid. Verliefdheid kan imo wel op het eerste gezicht. Liefde niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over zo'n intense liefde had..
Nee hier juist nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf altijd het gevoel dat weinig me kon raken: lage pieken, ondiepe dalen. Da's behoorlijk anders nu.
I just love rollercoasters!quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf altijd het gevoel dat weinig me kon raken: lage pieken, ondiepe dalen. Da's behoorlijk anders nu.
Heb jij, buiten de 155, ooit een ruime Alfa meegemaakt?quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja Peu, auto's worden steeds groter in het kleiner worden. Ook Alfa helaas.
Zat voorin de 159 nog wel prima, maar achterin is het huilen met de Alfa pet op.
Overigens bij zat andere merken/types ook. Alles volgestouwd met elektronica tot je de kont niet meer kan keren in zo'n ding.
Zit wat inquote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Liefde moet groeien. Anders is het verliefdheid. Verliefdheid kan imo wel op het eerste gezicht. Liefde niet.
mee eens.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Liefde moet groeien. Anders is het verliefdheid. Verliefdheid kan imo wel op het eerste gezicht. Liefde niet.
Oh, daar geloof ik wel inquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over zo'n intense liefde had..
Dus je was meteen intens verliefd, wist dat je je leven met haar wilde delen, enz?quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De vonk kan wel op het eerste moment overslaan. Toen ik dr zag, wist ik dat ik dr moest aanspreken...
het heeft z'n pre's en con'squote:
Dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gekke is dat van die nieuwe modellen de Mito nog ruimer aanvoelt. Overigens vond ik de 166 ook al kleiner qua zit, ondanks dat het nog een best grote bak is.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij, buiten de 155, ooit een ruime Alfa meegemaakt?Sowieso rijdt de 159 niet super, alleen de 1750TBi is leuk.
Nee, maar wel meteen een vonk en weten dat het iets anders was.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar geloof ik wel in
[..]
Dus je was meteen intens verliefd, wist dat je je leven met haar wilde delen, enz?
Maar ik geloof meer in lustquote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De vonk kan wel op het eerste moment overslaan. Toen ik dr zag, wist ik dat ik dr moest aanspreken...
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus geen liefde, maar verliefdheid, iemand leuk vinden. Dat is wat anders, imo.quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar wel meteen een vonk en weten dat het iets anders was.
Agrees with GvsE (ze heeft me niet bedreigd)quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt toch!?quote:
Ik wilde ook iets opmerken over dat zoenen niet aanspreken isquote:
Oh nee hoor, groots en meeslependquote:
Mijn ervaring is dat je wel een zeldzame soort energie met iemand kan hebben. Die kan bestaan uit lust, maar ook uit een soort van herkenning, op de een of andere manier. Dan kun je heel erg de behoefte hebben bij iemand te zijn, maar is (helaas) geen garantie op een lang en gelukkig leven.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar geloof ik wel in
[..]
Dus je was meteen intens verliefd, wist dat je je leven met haar wilde delen, enz?
dat dan weer niet, maar dat was al wel bekend, geloof ik.quote:
De 166 is gewoon heel klein, de 156 gaat ook nog qua ruimte, maar is ook al kleiner dan de 155. Maar boeiend, daar koop ik ze niet voorquote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gekke is dat van die nieuwe modellen de Mito nog ruimer aanvoelt. Overigens vond ik de 166 ook al kleiner qua zit, ondanks dat het nog een best grote bak is.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik sprakquote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets opmerken over dat zoenen niet aanspreken is
Dat heb ik nog nooit gehad bij de eerste aanblik. Dat is bij mij altijd gegroeid.quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je wel een zeldzame soort energie met iemand kan hebben. Die kan bestaan uit lust, maar ook uit een soort van herkenning, op de een of andere manier. Dan kun je heel erg de behoefte hebben bij iemand te zijn, maar is (helaas) geen garantie op een lang en gelukkig leven.
Dat voel ik nu en zij volgens mij ook, zijn iig wel de signalen die ik van haar krijg, we vermijden het onderwerp een beetjequote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je wel een zeldzame soort energie met iemand kan hebben. Die kan bestaan uit lust, maar ook uit een soort van herkenning, op de een of andere manier. Dan kun je heel erg de behoefte hebben bij iemand te zijn, maar is (helaas) geen garantie op een lang en gelukkig leven.
Ik denk ook dat dat een once in a lifetime is. Dat de bliksem inslaat, enzo. Maar ik kom hier op terug als ik 86 ben.quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad bij de eerste aanblik. Dat is bij mij altijd gegroeid.Ik heb me uiteraard wel altijd aangetrokken gevoeld tot mijn exen.
Dat bedoelde ik niet eens. Maar goed puntquote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets opmerken over dat zoenen niet aanspreken is
Ik ben dan ook erg benieuwd naar je belevenissen, tegen die tijdquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat een once in a lifetime is. Dat de bliksem inslaat, enzo. Maar ik kom hier op terug als ik 86 ben.
Hmm, waarom vermijden jullie het dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat voel ik nu en zij volgens mij ook, zijn iig wel de signalen die ik van haar krijg, we vermijden het onderwerp een beetje
ik geloof dat je het vaker kan hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat een once in a lifetime is. Dat de bliksem inslaat, enzo. Maar ik kom hier op terug als ik 86 ben.
Wat bedoelde je dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens. Maar goed punt
Fijn je ervaringen posten in het 80+ subforumquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nja, ik heb meer dat als ik iemand zie dat ik denk: 'Hmm.. jou zou ik wel.. ' dan dat ik denk: 'Damn.. Ik ben verliefd.. zwijmel...'quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat dan weer niet, maar dat was al wel bekend, geloof ik.
Hoewel het er wel onderdeel van is.
quote:
Op dit moment sta ik daar te cynisch in. Wat ik voelde, wat ik nog steeds voel ja, kan ik onmogelijk nog een keer op deze manier beleven. Wat het zo mooi maakte was de zeldzaamheid. Maar again: wat weet ik nu helemaal?quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik geloof dat je het vaker kan hebben
vanwege mijn plannen om mbt het weggaan? Ze had al een hint gegeven dat liever niet te zien, of ik geen baan in NL kon krijgen of anders een zonnige plek, had ze een excuus voor veel zakenreisjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, waarom vermijden jullie het dan?
Zeg dan gewoon OUD.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef xFriendx het volgende:
Fijn je ervaringen posten in het 80+ subforum
Mjah, mij lijkt dat, als jullie het allebei zo voelen, je zoiets toch bespreekt...quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vanwege mijn plannen om mbt het weggaan? Ze had al een hint gegeven dat liever niet te zien, of ik geen baan in NL kon krijgen of anders een zonnige plek, had ze een excuus voor veel zakenreisjes
Met MissB is.quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, mij lijkt dat, als jullie het allebei zo voelen, je zoiets toch bespreekt...
Misschien beleef je het nogmaals maar dan in een andere vorm. Ik denk dat als je hetzelfde nogmaals precies zo wil beleven je dingen zal/moet forceren en dat het dan dus toch uiteindelijk niet echt aanvoelt je ietwat bedrogen uit komt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Op dit moment sta ik daar te cynisch in. Wat ik voelde, wat ik nog steeds voel ja, kan ik onmogelijk nog een keer op deze manier beleven. Wat het zo mooi maakte was de zeldzaamheid. Maar again: wat weet ik nu helemaal?
we kennen elkaar ook pas 4 weken, waarvan we in het begin nauwelijks iets besproken hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, mij lijkt dat, als jullie het allebei zo voelen, je zoiets toch bespreekt...
Niet! Jij was hetquote:
ik herken je twijfel.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Op dit moment sta ik daar te cynisch in. Wat ik voelde, wat ik nog steeds voel ja, kan ik onmogelijk nog een keer op deze manier beleven. Wat het zo mooi maakte was de zeldzaamheid. Maar again: wat weet ik nu helemaal?
Mja.. toch.. je kan nu wel weten of dit het is of nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
we kennen elkaar ook pas 4 weken, waarvan we in het begin nauwelijks iets besproken hebben.
Communiceren in een relatie. Heb je nog meer van die belachelijke ideeën?quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
sorryquote:
Ik voel ook niet de behoefte om dat nog een keer door te maken eigenlijk. Het was mooi maar het is voorbij, en ik neem het met me mee. Ik wil niet op zoek naar weer zoiets.quote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien beleef je het nogmaals maar dan in een andere vorm. Ik denk dat als je hetzelfde nogmaals precies zo wil beleven je dingen zal/moet forceren en dat het dan dus toch uiteindelijk niet echt aanvoelt je je ietwat bedrogen uit komt.
ik denk het wel, maar wacht nog even af, ik weet wel, dat als we het gaan voorzetten, ik meer in Antwerpen en het Ruhrgebied ga zoeken naar werkquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja.. toch.. je kan nu wel weten of dit het is of niet
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Communiceren in een relatie. Heb je nog meer van die belachelijke ideeën?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, communicatie moet er wel zijn. Liefst middels sms, msn of twitter.quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
Vergeet Fok! nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, communicatie moet er wel zijn. Liefst middels sms, msn of twitter.
quote:
whatsapp.. ping.. hyves.. myspace.. facebookquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, communicatie moet er wel zijn. Liefst middels sms, msn of twitter.
Alleen maarquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
er weer naar zoeken gaat alleen maar frustreren is mijn idee. Ik koester wat ik heb en heb gehad en probeer te genieten van wat er nog komt. En het kost me al genoeg energie om dat laatste te leren.quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel ook niet de behoefte om dat nog een keer door te maken eigenlijk. Het was mooi maar het is voorbij, en ik neem het met me mee. Ik wil niet op zoek naar weer zoiets.
Nja, je houdt er wel al rekening meequote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar wacht nog even af, ik weet wel, dat als we het gaan voorzetten, ik meer in Antwerpen en het Ruhrgebied ga zoeken naar werk
ik wilde ook naar bed, maar ben m'n digitale fotoalbum aan het bestellen en het verzenden van alle bestanden duurt nog een halfuurquote:
Ik onthoud me van verder commentaar.quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar wacht nog even af, ik weet wel, dat als we het gaan voorzetten, ik meer in Antwerpen en het Ruhrgebied ga zoeken naar werk
Je mag alles zeggen, je hebt gelijkquote:
Nou ja, het is wel lastig communiceren met zo'n gagball in je mond natuurlijk.quote:
Precies, zolang het maar niet face 2 face is.quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
whatsapp.. ping.. hyves.. myspace.. facebook
Des te eerder krijg ik gelijk, what's not to like?quote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel lastig communiceren met zo'n gagball in je mond natuurlijk.
soms kan face2face best eng zijn.. dat is welquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, zolang het maar niet face 2 face is.
Ik zie ook echt voor me dat ik de komende tijd moet gebruiken om hiervan bij te komen. Daar ben ik een tikje mutserig in, maar ik stop niet binnen twee maanden met van iemand houden. En ik doe het niemand aan ergens in te stappen met mij, wetende dat ik die ruimte niet heb.quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er weer naar zoeken gaat alleen maar frustreren is mijn idee. Ik koester wat ik heb en heb gehad en probeer te genieten van wat er nog komt. En het kost me al genoeg energie om dat laatste te leren.
Uiteraard, al sta ik er nu wel anders in dan de vorige keer, nu heeft zij ook de mogelijkheid om te reizen namelijk, dat was met mn ex niet het geval.quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, je houdt er wel al rekening mee
Ze heeft gelijkquote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens, waarom zou hetzijn als peu zijn plannen aanpast omdat ie verliefd is?
mja, moet natuurlijk niet zijn dat je elkaar maar 1 keer in de paar maanden kan zienquote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, al sta ik er nu wel anders in dan de vorige keer, nu heeft zij ook de mogelijkheid om te reizen namelijk, dat was met mn ex niet het geval.
Hoezo?quote:
ik ben inmiddels bijna 2 jaar verder en vraag me nog steeds af of het fair zou zijn als ik wat zou beginnen. Maar aan de andere kant: dat weet ik pas zeker als ik er aan begin. kip-ei-dilemma.quote:Op maandag 18 april 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie ook echt voor me dat ik de komende tijd moet gebruiken om hiervan bij te komen. Daar ben ik een tikje mutserig in, maar ik stop niet binnen twee maanden met van iemand houden. En ik doe het niemand aan ergens in te stappen met mij, wetende dat ik die ruimte niet heb.
Dat doe ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, je hebt gelijkOverigens ga ik gewoon als ik de baan krijg waar ik nu voor ga
binnen Europa zal dat geen probleem zijn, zij verdiend erg goed en ik ga ook niet slecht verdienen. Ik zoek mijn baan binnen Europa.quote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, moet natuurlijk niet zijn dat je elkaar maar 1 keer in de paar maanden kan zien
Iets met waarom ik de vorige keer terug naar NL ben gekomen en ik die fout niet nog een keer wil makenquote:
ah okequote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
binnen Europa zal dat geen probleem zijn, zij verdiend erg goed en ik ga ook niet slecht verdienen. Ik zoek mijn baan binnen Europa.
[..]
Iets met waarom ik de vorige keer terug naar NL ben gekomen en ik die fout niet nog een keer wil maken
Ik weet al wat je wil zeggen en ja, You told me so, en ja, je had gelijk. Maar Nee, ik had dit niet willen missenquote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe ik niet
Damn, wat een brak internet in de trein
Lastige bij jou is ook wel dat je haar niet kan ontlopen in contact, vanwege jullie kind. Dat zou het voor mij moeilijker maken.quote:Op maandag 18 april 2011 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben inmiddels bijna 2 jaar verder en vraag me nog steeds af of het fair zou zijn als ik wat zou beginnen. Maar aan de andere kant: dat weet ik pas zeker als ik er aan begin. kip-ei-dilemma.
Uhuh dat is wel lastig iddquote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Lastige bij jou is ook wel dat je haar niet kan ontlopen in contact, vanwege jullie kind. Dat zou het voor mij moeilijker maken.
dat maakt het ook moeilijker. Ik merkte de laatste keer hoeveel ze me nog met een simpele blik kan raken. Daar zit 13 jaar lief en leed achter. En ik weet dus niet of ik iemand kan vinden die daar tegenop kan. Als dat wel zo is zou dat geweldig zijn, maar zo niet, heb ik daar (inmiddels) ook vrede mee.quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Lastige bij jou is ook wel dat je haar niet kan ontlopen in contact, vanwege jullie kind. Dat zou het voor mij moeilijker maken.
Je zult niet altijd alleen blijven, dat geloof ik niet, er komt een vrouw die jouw hart weer zal veroverenquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat maakt het ook moeilijker. Ik merkte de laatste keer hoeveel ze me nog met een simpele blik kan raken. Daar zit 13 jaar lief en leed achter. En ik weet dus niet of ik iemand kan vinden die daar tegenop kan. Als dat wel zo is zou dat geweldig zijn, maar zo niet, heb ik daar (inmiddels) ook vrede mee.
Vrouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
dat maakt het ook moeilijker. Ik merkte de laatste keer hoeveel ze me nog met een simpele blik kan raken. Daar zit 13 jaar lief en leed achter. En ik weet dus niet of ik iemand kan vinden die daar tegenop kan. Als dat wel zo is zou dat geweldig zijn, maar zo niet, heb ik daar (inmiddels) ook vrede mee.
da's het volgende probleem: ze zal mijn hart moeten veroveren, andersom zie ik niet snel gebeurenquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zult niet altijd alleen blijven, dat geloof ik niet, er komt een vrouw die jouw hart weer zal veroveren
Iemand kan heel lang een zwak punt blijven he. Lastig.quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
...can't live without them.quote:
ik zeg: uitroeienquote:
En toch, je bent wel een toffe gozer, je moet dr alleen niet in een groep ontmoetenquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
da's het volgende probleem: ze zal mijn hart moeten veroveren, andersom zie ik niet snel gebeuren
kweetniet, maar ik vind "zwak punt" geen passende omschrijving, klinkt me te negatief, want zo ervaar ik het niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand kan heel lang een zwak punt blijven he. Lastig.
Ik heb nog wel een paar vrouwen die ik in mijn omgeving wil houdenquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg: uitroeien(op mij na.. dan heb ik alle keus
)
Als je ze dan maar bij je houdt.. en niet deelt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar vrouwen die ik in mijn omgeving wil houden
als je je kop over z.mw. kan houden, ben je ook best ok.quote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch, je bent wel een toffe gozer, je moet dr alleen niet in een groep ontmoetenIk denk wel dat het vanzelf komt als het zover is.
Komt goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je ze dan maar bij je houdt.. en niet deelt.
Jou hoef ik toch niet
Thanks, jullie lokken mij op Fok elke keer uitquote:Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je je kop over z.mw. kan houden, ben je ook best ok.
Tof. Regel jij de uitroeiing dan?quote:
Het was niet negatief bedoeld. Maar gewoon, dat iemand je allichespees blijft, snap je? Dat je daar snel geraakt wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kweetniet, maar ik vind "zwak punt" geen passende omschrijving, klinkt me te negatief, want zo ervaar ik het niet.
van de vrouwen uit mijn familie blijf je afquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
)
Nee, ik hou teveel van vrouwenquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tof. Regel jij de uitroeiing dan?
zijn ze knapper dan ik?quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van de vrouwen uit mijn familie blijf je af
ok, ik snap 'tquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was niet negatief bedoeld. Maar gewoon, dat iemand je allichespees blijft, snap je? Dat je daar snel geraakt wordt.
Ik zou zeggen in de stijgbeugels ermee.quote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
)
Waarom zou ik jou dan een gunst doen?quote:
ja, allemaalquote:
Nee. Dan worden ze uitgeroeid.quote:
fat chancequote:
*ziet als vrouw alleen het woord fat*quote:
ik weet wel welk zwaard ik ter hand moet nemen om mijn familie te beschermenquote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*ziet als vrouw alleen het woord fat*
*kras*
quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet wel welk zwaard ik ter hand moet nemen om mijn familie te beschermen
en bedanktquote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en ineens beseffen dat je morgen moet werken.. damn.. dat klapt hard
graag gedaanquote:
Heel hard, gezien de wekker morgen al om 5:00 gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en ineens beseffen dat je morgen moet werken.. damn.. dat klapt hard
Nja, de planning loopt de laatste tijd een beetje klote.. en vorige week natuurlijk bijna de week vrij gehadquote:
Nee.. ik hoef pas om half 10 te beginnen, maar ben pas om 19.00 uur thuisquote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Heel hard, gezien de wekker morgen al om 5:00 gaat.
Ik ben ook pas rond die tijd thuis.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee.. ik hoef pas om half 10 te beginnen, maar ben pas om 19.00 uur thuis
ahw.. arme jij *knuffel*quote:
Altijd tofquote:
Kijk, dat is een fijne instelling.quote:
Elvisquote:
Nou....ik heb wat verbeterpuntjesquote:
Dat altijdquote:
Nee, niet jouw leven want dan ben ik te lang bezig...had het over mijn levenquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kennen elkaar nauwelijks en nu al aanmerkingen op mijn leven?
Wat moet er anders?quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, niet jouw leven want dan ben ik te lang bezig...had het over mijn leven
Het eerstequote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Cue_ het volgende:
Help:
wat is het:
- je streeft je droom na
of
- je streeft je droom naar.
Ik dacht het eerste, maar weet het momenteel niet meer
Je dacht het goed.quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Cue_ het volgende:
Help:
wat is het:
- je streeft je droom na
Het eerstequote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Cue_ het volgende:
Help:
wat is het:
- je streeft je droom na
of
- je streeft je droom naar.
Een ander stel longen zou al erg fijn zijnquote:
ja, die wil ik ook welquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een ander stel longen zou al erg fijn zijn
Wat heb je?quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stoppen met roken hielp bij mij?quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het wel.. maar ik wil het niet snappie?quote:
T kwam bij mij vanzelf.quote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het wel.. maar ik wil het niet snappie?
Herkenbaarquote:Op maandag 18 april 2011 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het wel.. maar ik wil het niet snappie?
Oke.. ik ben niet de enigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |