Past die lange lat wel in een bench?quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Ah, #lauindebench is wel een mooie om te tweeten
Wat ik altijd deed, bench open, zodat mijn hond er in en uit kon. Pas als ik ging slapen, ging de bench op slot. Hoorde ik haar 's nachts blaffen, ging ik eruit en ging ik met haar plassenquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begreep van Mazura vanmiddag dat hij juist wel in de bench moest als hij slaap had, want dat was zijn veilige plekje. Oftewel, heel veel meningen hier over hoe het wel moet.
OT: Jo kan niet geloven dat Flip echt zo lief is. Ze wacht tot het over is.
Tuurlk wel, gewoon vouwenquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Past die lange lat wel in een bench?
Gewoon oprollen als een brandslangquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
huh? Het enige dat ze zegt is dat er op twitter staat dat de brief al bij Jo is...? Hoe kan zij dan bullshit verkopen?quote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Bullshit verkoop je maar ergens anders !
komt toch geen sanctie op dus waarom moeilijk doen..quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Stemafspraken maken wordt al niet eens meer stiekem gedaan he?
Als je hard genoeg duwt, past allesquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nee is een brief van dennisquote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
nou waar blijft die brief van die strakgetrokken moeder van beppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |